Jotun Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bedre å hente de som 16 åring og gi familien penger enn å hente de enda tidligere og tydeligvis ikke gi de penger... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Old News, But Are U Proud Of It? Franske klubber er vel de siste som skal snakke. Forøvrig har jeg ingen problemer, er ikke som de vil lide nød i United. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Old News, But Are U Proud Of It? Boo-fucking-hoo... Hvilken regler er det United bryter? (og stort sett alle andre klubber på balløya) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/span...hp?artid=556082 Holdt faen på å falle av stolen, en "united-spiller" som liker Oasis! Men Ronaldo berget seg med de siste linjene. Noel og Liam er jo kjent for sin påståtte bilvask av Cantona sin bil med sand. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Nok en ungutt inn dørene på Old Trafford? Dette er jo bare en "trial" så det så fint heter,men kan jo fort ende med kontrakt. Vet ikke helt hva jeg skal mene om denne konstante jakten på veldig unge spillere.Vi holder oss jo innenfor regelverket såvidt jeg vet men dog.Nå får vi jo kritikk fra mange kanter ang avtalen med Pogba,på lik linje med avtalene med Petrucci og Macheda. Endret 3. august 2009 av Corey Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Alex Ferguson vil nok nå etablere ett siste United, og vil derfor gjøre klubben klar for en eventuell ny manager. Ferguson er ikke typen til å gi seg før han er helt sikker på at klubben klarer seg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tror dere at Owen kommer til å slå an på OT? Blir han en hit i år, til neste år eller kommer han til å floppe totalt...? Eg har igrunn veldig tro på han, men spørs hvor lang tid han bruker på å bli "varm i trøya". Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tror dere at Owen kommer til å slå an på OT? Blir han en hit i år, til neste år eller kommer han til å floppe totalt...? Eg har igrunn veldig tro på han, men spørs hvor lang tid han bruker på å bli "varm i trøya". Jeg er ganske sikker på at våre viktigste spillere i årets sesong er Berbatov,Owen,Rooney og Carrick,med trykk på Berbatov og Owen. Berbatov vil nok få en ny vår når han får en spiller som løper i bakrom i Owen,istedenfor 2 spillere som Tevez og Rooney som liker og få ballen i beina. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tror dere at Owen kommer til å slå an på OT? Blir han en hit i år, til neste år eller kommer han til å floppe totalt...? Eg har igrunn veldig tro på han, men spørs hvor lang tid han bruker på å bli "varm i trøya". Tror nok han vil gjøre en grei sesong. Han kom gratis, så forventningene er ikke i nærheten av det de var da vi kjøpte Berba. Eneste han må gjøre, er å holde seg skadefri. Da tror jeg han kan score 15-20 mål i sesongen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tror nok han vil gjøre en grei sesong......Da tror jeg han kan score 15-20 mål i sesongen. 15-20 mål = greit? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Scorer han 20 mål, blir han årets overgang i PL, vil kalle det mer en greit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tror nok han vil gjøre en grei sesong......Da tror jeg han kan score 15-20 mål i sesongen. 15-20 mål = greit? Strålende da. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 I følge serverane til Coccamocca er united i harde forhandlingar med Valencia om David Silva, og vil sette seg ned å diskutere med valencia ledelsen då treningskampen skal spelast. Sergio Aguero har også komt i søkelyset til united igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tror ikke vi får noen av dem, men hadde vært herlig med Silva. Owen med ny bil Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det siste jeg leste av coccamocca er at Silva ikke er til salgs og vil ikke forlate klubben.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tror nok han vil gjøre en grei sesong......Da tror jeg han kan score 15-20 mål i sesongen. 15-20 mål = greit? Vi er bortskjemt, deal with it. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 I følge serverane til Coccamocca er united i harde forhandlingar med Valencia om David Silva, og vil sette seg ned å diskutere med valencia ledelsen då treningskampen skal spelast. Sergio Aguero har også komt i søkelyset til united igjen. Nei. Det står under unconfirmed. Hvilket betyr at det er noen spinkle ubekreftede rykter i det fjerne. Ikke det at det ikke kan være noe i det, men så langt er det ingen ting som tilsier at han er på vei. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 I følge serverane til Coccamocca er united i harde forhandlingar med Valencia om David Silva, og vil sette seg ned å diskutere med valencia ledelsen då treningskampen skal spelast. Sergio Aguero har også komt i søkelyset til united igjen. Hvor får du det fra? Cocca har ikke skrevet noe som helst om det.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 I følge serverane til Coccamocca er united i harde forhandlingar med Valencia om David Silva, og vil sette seg ned å diskutere med valencia ledelsen då treningskampen skal spelast. Sergio Aguero har også komt i søkelyset til united igjen. Hvor får du det fra? Cocca har ikke skrevet noe som helst om det.. Han sier ikke at Cocca skriver dette. Må lese innlegget Points. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå