Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en ungutt inn dørene på Old Trafford?

Dette er jo bare en "trial" så det så fint heter,men kan jo fort ende med kontrakt.

Vet ikke helt hva jeg skal mene om denne konstante jakten på veldig unge spillere.Vi holder oss jo innenfor regelverket såvidt jeg vet men dog.Nå får vi jo kritikk fra mange kanter ang avtalen med Pogba,på lik linje med avtalene med Petrucci og Macheda.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Tror dere at Owen kommer til å slå an på OT? Blir han en hit i år, til neste år eller kommer han til å floppe totalt...?

Eg har igrunn veldig tro på han, men spørs hvor lang tid han bruker på å bli "varm i trøya".

Jeg er ganske sikker på at våre viktigste spillere i årets sesong er Berbatov,Owen,Rooney og Carrick,med trykk på Berbatov og Owen.

Berbatov vil nok få en ny vår når han får en spiller som løper i bakrom i Owen,istedenfor 2 spillere som Tevez og Rooney som liker og få ballen i beina.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Tror dere at Owen kommer til å slå an på OT? Blir han en hit i år, til neste år eller kommer han til å floppe totalt...?

Eg har igrunn veldig tro på han, men spørs hvor lang tid han bruker på å bli "varm i trøya".

Tror nok han vil gjøre en grei sesong. Han kom gratis, så forventningene er ikke i nærheten av det de var da vi kjøpte Berba. Eneste han må gjøre, er å holde seg skadefri. Da tror jeg han kan score 15-20 mål i sesongen. :)

Lenke til kommentar

I følge serverane til Coccamocca er united i harde forhandlingar med Valencia om David Silva, og vil sette seg ned å diskutere med valencia ledelsen då treningskampen skal spelast. Sergio Aguero har også komt i søkelyset til united igjen.

Lenke til kommentar
I følge serverane til Coccamocca er united i harde forhandlingar med Valencia om David Silva, og vil sette seg ned å diskutere med valencia ledelsen då treningskampen skal spelast. Sergio Aguero har også komt i søkelyset til united igjen.

Nei. Det står under unconfirmed. Hvilket betyr at det er noen spinkle ubekreftede rykter i det fjerne. Ikke det at det ikke kan være noe i det, men så langt er det ingen ting som tilsier at han er på vei.

Lenke til kommentar

Hvor får du det fra? Cocca har ikke skrevet noe som helst om det..

Lenke til kommentar

Hvor får du det fra? Cocca har ikke skrevet noe som helst om det..

Han sier ikke at Cocca skriver dette. Må lese innlegget Points.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...