Manx Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er vel ikke nok hjemmebrent i Trondheim (stemmer det?) så han klarer å drikke seg til mot Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Bortedrakta er drittøff. Blir et dilemma å velge drakt, men tror jeg går for hjemmedrakta. Var et ganske stort dilemme for meg også, men gikk for hjemmedrakten jeg også Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Har United noen på U19 landslaget som spiller finale nå? Welbeck? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kem vise Valencia kampen på onsdag? Står ingenting på united.no. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Regnet nesten med det, men på de andre treningskampene har det stått at MUTV viser kampen, men det gjør det ikke på denne. Ornær sæ nok. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvor vises Community Shield? Altså, hvilken TV-kanal? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvor vises Community Shield? Altså, hvilken TV-kanal? Viasat Sport og Sky Sports er de jeg vet om. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Sendes ikke på Viasat 4 altså? Får satse på at jeg kommer meg inn på puben hvor chelseafansa går i Narvik, selv om det er 20 da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tviler på at de håndhever en 20års grense særlig strengt på dagtid. Er du fra Narvik ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det medfører riktighet. Utflytta (i går, hehe) sådan. Har gått på en smell der før, for å si det sånn. Håper jeg får drakten min til da! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Om de bruker skjenkeloven som begrunnelse er de hvertfall på bærtur, du kan være der inne så lenge du sitter ved et bord det ikke drikkes sprit. Men de har lov å bestemme sitt eget klientell såklart. Aha, det forklarer hvorfor du er så stor i kjeften Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 http://therepublikofmancunia.com/ Dobbelpost. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hahaha, herlig. Begge de nyeste overskriftene faktisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Stygg takling. Men må si eg savner ikke grimasene til Ronaldo. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i kampene til outlook? Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 http://therepublikofmancunia.com/ Dobbelpost. Den taklingen så skikkelig hard ut ja, haha Jotun, sant Ronaldo lagde mange grimaser de siste sesongene Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Old News, But Are U Proud Of It? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå