Sir LuckyNr7 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg taper hehe, det blir ikke så store tapet for heller om vi ikke når 90 eller mer, tar det med et smil, må ha det litt gøy, kan ikke bare ha det morro , men det viktigste er at vi vinner ligaen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Dere som tror at United ikke kommer til å vinne noe uten Ronaldo har tydeligvis ikke fulgt med United lenge... Det er ikke et lag i verden som er bedre til å takle det å miste sin beste spiller, det har skjedd med United utallige ganger og kommer tilbake. Fra Cantona, Schmeichel, (Staam og Becks) RVN and the list goes on. Den burde ikke være rettet mot meg,... Det bør du selv vite om den er om du i det hele tatt skjønner hva som står der. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Deal. En kasse drikke til deg om vi når 90 poeng den kommende sesongen. En kasse øl til meg om vi ikke gjør det Vitner? Noen andre som er oppegående? Notert. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva skjedde egentlig med de (tufsene:p) som vedda masse egeninnsats på at Berbs skulle putte 4 i en og samme kamp? Synes det er dags med noe lignende angående Owen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Tipper han får over 15 mål totalt. Er den feig? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva skjedde egentlig med de (tufsene:p) som vedda masse egeninnsats på at Berbs skulle putte 4 i en og samme kamp? The var Game, og undertegnede. Det skal sies at undertegnede var beruset, og i gledesrus da signeringen ble offentligjort ca. kl halv 2 norsk tid. I tillegg så hadde Berba puttet fire mål i kamp for Spurs i ligaen den forrige sesongen. Må bare si at de nye bortedraktene er helt forferdelige, hvorfor kunne de ikke hatt en rød stripe i stedet for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kødder du? Peneste bortedrakta på lenge. Rød hadde gjort den til en av de beste gjennom tidene, men la gå. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Må bare si at de nye bortedraktene er helt forferdelige, hvorfor kunne de ikke hatt en rød stripe i stedet for? Sikkert fordi det da ville blitt samme fargecombo som hjemmedrakten. Jeg for min del syntes de var var helt fantastisk pene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Den hvite drakta i fjor var stygg, de har den omtrent alltid vært. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kødder du? Peneste bortedrakta på lenge. Rød hadde gjort den til en av de beste gjennom tidene, men la gå. Beklager, men den ekle blå / lilla-fargen ødela det totalt for meg. Hver sin smak, lærer meg sikkert å like den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Tuller du? Samme farge som på fjorårets blå drakt. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kødder du? Peneste bortedrakta på lenge. Rød hadde gjort den til en av de beste gjennom tidene, men la gå. Beklager, men den ekle blå / lilla-fargen ødela det totalt for meg. Hver sin smak, lærer meg sikkert å like den Syns det ser ut som en meget flott CL-drakt-farge som Tom sier. Ikke mye lilla der i hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er jo ikke rart han syns den er stygg, når han ser lilla på den Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Gratis øl på alle ved neste treff etter sesongen er ferdig om Owen ikke gjør hattrick i løpet av sesongen. edit: Endret 2. august 2009 av genser Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er jo ikke rart han syns den er stygg, når han ser lilla på den Det er jeg som er fargeblind Men i enkelte situasjoner (f.eks kampbilder så kan det se ut som et snev av lilla). Selv om det er samme farge som fjorårets tredjedrakt, som forresten var nydelig, så betyr ikke det at denne automatisk er pen pga den har blåfargen som en V på brystet. Hver sin smak Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ny tråd i Internasjonal fotball: Sett opp ditt Drømmelag i Premier League * Velg formasjon * Max 3 spillere fra hvert lag * Ikke lov med spillere fra Chelsea, Man United, Liverpool link: Sett opp ditt drømmelag i Premier Leauge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er jo ikke rart han syns den er stygg, når han ser lilla på den Det er jeg som er fargeblind Men i enkelte situasjoner (f.eks kampbilder så kan det se ut som et snev av lilla). Selv om det er samme farge som fjorårets tredjedrakt, som forresten var nydelig, så betyr ikke det at denne automatisk er pen pga den har blåfargen som en V på brystet. Hver sin smak Sa ikke det heller, bare understreket at det var langt ifra lilla. Hadde blitt mongo med samme farge som hjemmedrakta, bare omvendt. Synd at det er så lite konstruktivt når du først er med på en diskusjon. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Bortedrakta er drittøff. Blir et dilemma å velge drakt, men tror jeg går for hjemmedrakta. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Night, når blir YNWA lagt ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå