Jotun Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 www.pogba.com Heh? Og macheda linken nede på siden linker til en side om macheda. Med forum. Frekt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen har sett sitt snitt til å tjene noen kroner, kommer jo ikke som et sjokk. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Helvete! Der røyk årets første trofé, vi kommer aldri til å vinne noe uten Ronaldo!!11!! Nok en bra forestilling av Nani, ser ut til at han kan begynne å blomstre etter Rons exit. Heh... hvem kamp har du sett? Nani var klart banens dårligste, han fikk ikke inn et eneste bra innlegg, om det i det hele ble innlegg, traff det motspiller, han ødela rett å slett alle angrepene han startet, eller di han var med i, hadde et par bra finter, men endte i intet. gutten er altfor forutsigbar, jeg tror og håper han blir solgt senest i januar vindu, kanskje allerede i sommer, faren min å meg hadde en diskusjon om Nani, å vi var enige om at han ikke er bra nok for laget. uten om dette spillte United sjenerelt dårlig, utenom visse enkelt spillere som presterte bra. Han skapte jo nesten hver sjangse vi hadde. Skar ofte gjennom forsvaret som alle de andre stanget mot. Vi vinner ikke kamper med å spille på midtbanen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Dere som tror at United ikke kommer til å vinne noe uten Ronaldo har tydeligvis ikke fulgt med United lenge... Det er ikke et lag i verden som er bedre til å takle det å miste sin beste spiller, det har skjedd med United utallige ganger og kommer tilbake. Fra Cantona, Schmeichel, (Staam og Becks) RVN and the list goes on. Endret 1. august 2009 av Cape Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvorfor skulle Ribery gått til dere når Madrid først har bydd 600 mill, og nå 700. Vi har jo de nye svarte bortedraktene da.... Dæven. Det tenkte jeg ikke over. da er det nok 90 % sikkert at dere får kjøpt han om to uker Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Dere som tror at United ikke kommer til å vinne noe uten Ronaldo har tydeligvis ikke fulgt med United lenge... Det er ikke et lag i verden som er bedre til å takle det å miste sin beste spiller, det har skjedd med United utallige ganger og kommer tilbake. Fra Cantona, Schmeichel, (Staam og Becks) RVN and the list goes on. Den burde ikke være rettet mot meg,... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Han skapte jo nesten hver sjangse vi hadde. Skar ofte gjennom forsvaret som alle de andre stanget mot. Vi vinner ikke kamper med å spille på midtbanen Nei, du har feil Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det skal bli spnnende å se hvordan vi reagerer på å miste Ronaldo. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det skal bli spnnende å se hvordan vi reagerer på å miste Ronaldo. Jeg tror vi blir bedre Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det skal bli spnnende å se hvordan vi reagerer på å miste Ronaldo. Jeg tror vi blir bedre Veddemål? En kasse øl på at vi ikke klarer å ta 90 poeng kommende sesong Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vi mistet en veldig god spiller trokke United blir dårligere av det, Ronaldo var god den tiden han var her, nå må vi satse på og se på de nye ungspillerne eksempel Valencia Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det skal bli spnnende å se hvordan vi reagerer på å miste Ronaldo. Jeg tror vi blir bedre Veddemål? En kasse øl på at vi ikke klarer å ta 90 poeng kommende sesong hehe, jeg drikker ikke øl, her går det i rusbrus Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det skal bli spnnende å se hvordan vi reagerer på å miste Ronaldo. Jeg tror vi blir bedre Veddemål? En kasse øl på at vi ikke klarer å ta 90 poeng kommende sesong hehe, jeg drikker ikke øl, her går det i rusbrus En kasse av det du vil ha da, innen fornuftige priser. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det skal bli spnnende å se hvordan vi reagerer på å miste Ronaldo. Jeg tror vi blir bedre Veddemål? En kasse øl på at vi ikke klarer å ta 90 poeng kommende sesong hehe, jeg drikker ikke øl, her går det i rusbrus En kasse av det du vil ha da, innen fornuftige priser. DEAL! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Deal. En kasse drikke til deg om vi når 90 poeng den kommende sesongen. En kasse øl til meg om vi ikke gjør det Vitner? Noen andre som er oppegående? Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Deal. En kasse drikke til deg om vi når 90 poeng den kommende sesongen. En kasse øl til meg om vi ikke gjør det Vitner? Noen andre som er oppegående? Haha, dette blir morsomt og følge opp Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Deal. En kasse drikke til deg om vi når 90 poeng den kommende sesongen. En kasse øl til meg om vi ikke gjør det Vitner? Noen andre som er oppegående? Den er godtatt gjerne vitner. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Lochan er vitne Kan ikke si at jeg blir så veldig skuffet om vi taper Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Lochan er vitne Kan ikke si at jeg blir så veldig skuffet om vi taper hvem vi? taper hva? Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Lochan er vitne Kan ikke si at jeg blir så veldig skuffet om vi taper [/q k jeg er vitne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå