Stonemeister Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 The Sun... Men om det skulle stemme tror jeg ikke at Bayern aksepterer. Budet er nok for lavt for dem. Vi burde ikke gå mye høyere enn 35m heller, han er ikke verdt så mye. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Utd line up £35m bid for Ribery. Ser ikke ut til at noen andre har linket til samme sak tidligere, så jeg slår til MEd god grunn, du refererer til The Sun Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvorfor skulle Ribery gått til dere når Madrid først har bydd 600 mill, og nå 700. Ribery har jo også sagt at han ikke vil ut til øya pga. været. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Money City! Herlig! :!: Fantastisk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvorfor skulle Ribery gått til dere når Madrid først har bydd 600 mill, og nå 700. Vi har jo de nye svarte bortedraktene da.... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Haha, lo mest av hjemmesiden men... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Helvete! Der røyk årets første trofé, vi kommer aldri til å vinne noe uten Ronaldo!!11!! Nok en bra forestilling av Nani, ser ut til at han kan begynne å blomstre etter Rons exit. Heh... hvem kamp har du sett? Nani var klart banens dårligste, han fikk ikke inn et eneste bra innlegg, om det i det hele ble innlegg, traff det motspiller, han ødela rett å slett alle angrepene han startet, eller di han var med i, hadde et par bra finter, men endte i intet. gutten er altfor forutsigbar, jeg tror og håper han blir solgt senest i januar vindu, kanskje allerede i sommer, faren min å meg hadde en diskusjon om Nani, å vi var enige om at han ikke er bra nok for laget. uten om dette spillte United sjenerelt dårlig, utenom visse enkelt spillere som presterte bra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Da lurer jeg virkelig på hvilken kamp du har sett for å si det sånn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg så ikke kampen, så jeg slipper å lure. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som har fått med seg dette? 10.44 Manchester United have completed the signing of French starlet Paul Pogba, much to Le Havre's dismay. Bør jeg vite hvem dette er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Rimte på Drogba Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som har fått med seg dette? 10.44 Manchester United have completed the signing of French starlet Paul Pogba, much to Le Havre's dismay. Bør jeg vite hvem dette er? Ser ut som en 16 åring som skal inn på akademiet så vi snakker ikke om en førstelagsspiller her. Men du kunne jo ha lagt med en link også. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvem trenger link når vi har Manx? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Men du kunne jo ha lagt med en link også. Link Og bilde av fyren: Nesten basert på det bildet,vil jeg tro dette er en fyr for fremtiden Endret 1. august 2009 av Corey Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvem trenger link når vi har Manx? Nå fant jo ikke jeg en link heller, jeg bare googlet navnet for å bekrefte det jeg trodde at det var en ung spiller som skal inn i akademiet Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ung defensiv midtbanetalent, herlig. Neste Owen Hargreaves? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Med tanke på at vi har hentet denne spilleren samt Obertan,og ryktes at vi har Ribery i kikkerten,er da Frankrike blitt MUFC sitt nye Portugal(ettersom vi hentet Anderson,Nani og Ronaldo herfra)? Syns uansett denne spilleren virker spennende,selv om jeg aldri har hørt om han. Men siden Le Havre begynner bitche om han så må han være en god spiller. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ribery får vi aldri i år. Hadde ikke Real fått avvist et bud på 700 mill på han elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå