Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Helvete! Der røyk årets første trofé, vi kommer aldri til å vinne noe uten Ronaldo!!11!!

Nok en bra forestilling av Nani, ser ut til at han kan begynne å blomstre etter Rons exit.

Hahhahaha :lol:

Skal du grine over å ha tapt Audi Cup som er en Pre-Season kamp, som egentlig betyr så og si ingenting forhold til Premier League, FA-Cup og Champions League, og til og med Mikke-Mus cupen ( Ligacupen).

jim-parsons.jpg

(Intern spøk for oss som ser på BBT)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helvete! Der røyk årets første trofé, vi kommer aldri til å vinne noe uten Ronaldo!!11!!

Nok en bra forestilling av Nani, ser ut til at han kan begynne å blomstre etter Rons exit.

Skal du grine over å ha tapt Audi Cup som er en Pre-Season kamp, som egentlig betyr så og si ingenting forhold til Premier League, FA-Cup og Champions League, og til og med Mikke-Mus cupen ( Ligacupen).

:ermm:

Lenke til kommentar

Lo litt når jeg leste dette:

Den tidligere Manchester United-kapteinen Roy Keane pleide å krige som fy når han fikk på seg fotballskoene og fløyten gikk. Gjerne både før og etterpå også. Nå prøver han å banke inn den samme mentaliteten i Ipswich-spillerne sine. Han sendte dem like godt på en militær treningsleir i to dager.

link

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Husker ikke i farten hvem det var som lurte på når den ny bortedrakten kom i salg hos United.no

Men her er datoen 13. August.

Jeg gjør ikke så mye ut av meg, nei.

Lenke til kommentar

:ermm:

?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...