Manx Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Synes kommentaren til Ferguson om målet til Anderson var bra, står nederst i samme artikkel. - Mirakelet i München, lød SAFs spøkefulle omtale av vidundermålet. Var en ting som irrierte meg i går, hvorfor de ikke viste bilder av benken når O'Shea dro Cruyff-finta langs kanten. Jeg tror vi hadde sett mye rart på benken akkurat da, mest latter vil jeg tro Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hva i alle dager.. HAHAHAHHAHAAHAH... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Var en ting som irrierte meg i går, hvorfor de ikke viste bilder av benken når O'Shea dro Cruyff-finta langs kanten. Jeg tror vi hadde sett mye rart på benken akkurat da, mest latter vil jeg tro Haha. Tenkte faktisk det samme. Tror ikke produsentene er klar over hva som egentlig skjedde der Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 De er vel ikke vant til at forsvarspillere gjør sånt i tyskland, så produsenten ble litt sjokkert sikkert Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Mulig. Nei, nå mista eg helt lysten til å skrive noe som helst på dette forumet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har du blitt drapstruet du også? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Ikke bra, du får ha god bedring går ikke over av seg selv det har jeg skjønt. Endret 30. juli 2009 av Manx Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvorfor er lufta her inne blitt så ren? Jeg føler liksom at det er en vår her. Idiot-fri liksom. Men jeg må vel starte å tråle alle tråder nå siden jeg kan bli quotet hvorsomhelst. Det er vel en form for baksnakking på forum-nivå? Ellers så jeg ikke kampen igår, men Anderson burde stille inn foten til Premier League. Er det en ting vi trenger så er det flere matchvinnere. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Han stiller nok ganske langt foran i køen når det kommer til å ta frispark i fra høyresiden for å si det sånn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tja. Uten giggs og Hazza på banen så bør han kunne være aktuell vel? Han sneik hvertfall litt i den køen i går. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Skal vel ikke se bort i fra at Rooney vil være med å leke igjen, er jo stort sett Ronaldo som har vært fus i alt de siste 4 årene. Tredje målet, ca 1.20. Se filmen hos Youtube Kroppsfinta han drar på det andre målet sitt er så jævlig bra. Det der var en fantastisk kamp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det der var jo bare en av de dagene da han fikk til alt. Absolutt alt han foretok seg. Se om du finner noe du kan bruke da Kjakan. Sikkert ett eller annet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tenk å være atten år og debutere, i en Champions League kamp, og så scorer du faen meg hat trick OG får en assist. Hvor mange andre har egentlig startet United-karrieren på samme måte? :Kiko kan jo bare gå og legge seg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvilke kanaler sendes kveldens kamp på? Vanlig TV2 Sport? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det finnes ikke tilfeldigvis noe klipp på verdensveven av den omtalte Cruyffen til O'shea i går? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Skal vel ikke se bort i fra at Rooney vil være med å leke igjen, er jo stort sett Ronaldo som har vært fus i alt de siste 4 årene. Tredje målet, ca 1.20. Se filmen hos Youtube Endret 30. juli 2009 av tharshan Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Skal vel ikke se bort i fra at Rooney vil være med å leke igjen, er jo stort sett Ronaldo som har vært fus i alt de siste 4 årene. Tredje målet, ca 1.20. <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=jOpsKMt26tM"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=jOpsKMt26tM" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Se filmen hos Youtube Kroppsfinta han drar på det andre målet sitt er så jævlig bra. Det der var en fantastisk kamp Det var konge av Rooney, og frisparket var nydelig Hvilke kanaler sendes kveldens kamp på? Vanlig TV2 Sport? Kampen går på viasat sport og tv2 sport danmark Endret 30. juli 2009 av Lochan Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Det hadde nok ikke skada å benke Rooney i et par kamper, sånn at han fikk følsesen av at IKKE har klippekort til fast plass på banen. Føler han har blitt litt for sløv( Det er vel å ta i) og kunne nok ha hatt godt av å føle at han må jobbe om en fast plass. Det klippet som blir vist er jo et godt eksempel på hvor bra han spilte da han måtte bevise seg selv. Uansett så håper jeg det løsner litt for han forran mål denne sessongen. Er han i slaget så er det ingen som kan stoppe han, så lenge han holder seg skadefri. Endret 30. juli 2009 av ''BerSerK'' Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det klippet som blir vist er jo et godt eksempel på hvor bra han spilte da han måtte bevise seg selv. Eventuelt så viser det hvor god Rooney er når han spiller en jævelig god kamp der alt går hans vei. Er det én ting Rooney aldri har manglet så er det innsats og iver etter å gjøre det best mulig. United er klart svekket med Rooney på benken, både i form av hans egenskaper som enkeltindivid, men også hans evne til å løfte hele laget med sin innsats og vinnermentalitet. Dette vises tydelig når Rooney kommer på som innbytter, da virker det ofte som at hele laget får et mentalt løft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå