Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror de kommer snart og hva burde jeg kjøpe borte drakt eller hjemme drakt? :hmm:

Begge :)

Hvis du kun skal ha en drakt så velger du den du har mest lyst på. Tror ikke det endelige valget ditt vil ha så mye å si for omverden :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

det er sant, men jeg vet ikke jeg, kjøpte borte drakta i fjor så har eller hadde tenkt til å kjøpe hjemmedrakta så, så jeg bortedrakta og den syntes jeg var skikkelig fin, derfor spør jeg dere

Edit: Tror jeg skal ta hjemmedrakten ;D

Endret av Lochan
Lenke til kommentar

Ser forøvrig ut som at det blir Bayern i finalen. De gikk nettopp opp til 2-0 med 10 min igjen.

Edit: 2-1 haha Pirlo... kamp igjen da...

Edit 2: 4-1 gikk unna i sluttminuttene. Da kan jeg med sikkerhet si at det blir Bayern i finalen.

Btw... ble Rooney kåret til BB idag? Fikk ikke sett første omgang, men i andre var han vel ikke helt up to par.

Endret av Spykar
Lenke til kommentar

Bra han drar den sveisen i Everton, for i United så måtte han barbert seg på hue etter ordre fra sjefen.

Det var vel Beckham som dukket opp på treningsfeltet når pre-season skulle starte et år med den hanekammen sin, Ferguson hadde gått i garderoben og hentet klipperen til Bartez og bett han fjerne driten :D

Lenke til kommentar

Imponert over Valencia, skuffet over laginnsatsen

"- Boca la press på oss, noe vi ikke er vant til lenger etter kampene i Det fjerne østen. Med all respekt for lagene vi møtte der, så var kveldens kamp en skikkelig test for oss. Nå er vi tilbake i virkeligheten, og forhåpentligvis går det fremover etter denne kampen."

SAF om kampen i går.

Veldig enig med han. Etter at Boca fikk et heldig (heldig i den forstand at markeringen var jo fullstendig mangelvare) mål så presset de jo united fullstendig på ræv en periode.

Satser på at de klarer å demme opp mot Bayern.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...