Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hva legger du i "plutselig"? Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) tror de kommer snart og hva burde jeg kjøpe borte drakt eller hjemme drakt? Endret 29. juli 2009 av Lochan Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) tror de kommer snart og hva burde jeg kjøpe borte drakt eller hjemme drakt? Begge Hvis du kun skal ha en drakt så velger du den du har mest lyst på. Tror ikke det endelige valget ditt vil ha så mye å si for omverden Endret 29. juli 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Kjøp den svarte når den kommer. Var stilig. Edit: for OT Endret 29. juli 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg skal ha en svart, de passet mer mitt bruk. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) det er sant, men jeg vet ikke jeg, kjøpte borte drakta i fjor så har eller hadde tenkt til å kjøpe hjemmedrakta så, så jeg bortedrakta og den syntes jeg var skikkelig fin, derfor spør jeg dere Edit: Tror jeg skal ta hjemmedrakten ;D Endret 29. juli 2009 av Lochan Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Ser forøvrig ut som at det blir Bayern i finalen. De gikk nettopp opp til 2-0 med 10 min igjen. Edit: 2-1 haha Pirlo... kamp igjen da... Edit 2: 4-1 gikk unna i sluttminuttene. Da kan jeg med sikkerhet si at det blir Bayern i finalen. Btw... ble Rooney kåret til BB idag? Fikk ikke sett første omgang, men i andre var han vel ikke helt up to par. Endret 29. juli 2009 av Spykar Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ser forøvrig ut som at det blir Bayern i finalen. De gikk nettopp opp til 2-0 med 10 min igjen. Edit: 2-1 haha Pirlo... kamp igjen da... neh Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Se filmen hos Youtube Her er høydepunktene. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Haha herregud så ræva Milan er. Forsvaret deres holder ikke tippeliga-nivå engang. 4-1 ble det etter 3 Bayern-scoringer og 1 Milan-scoring i løpet av de siste 10. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Milan er jo et forbanna oldboy lag. Snittalderen gikk ikke så fryktelig mye ned etter at Maldini ga seg... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Haha herregud så ræva Milan er. Forsvaret deres holder ikke tippeliga-nivå engang. 4-1 ble det etter 3 Bayern-scoringer og 1 Milan-scoring i løpet av de siste 10. Etter å ha kasta seg i angrep på slutten ja Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Haha herregud så ræva Milan er. Forsvaret deres holder ikke tippeliga-nivå engang. 4-1 ble det etter 3 Bayern-scoringer og 1 Milan-scoring i løpet av de siste 10. Etter å ha kasta seg i angrep på slutten ja Målene i mot var jo katastrofalt dårlig forsvarsspill. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Si meg, hva i all verden er det som skjer her? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Bra han drar den sveisen i Everton, for i United så måtte han barbert seg på hue etter ordre fra sjefen. Det var vel Beckham som dukket opp på treningsfeltet når pre-season skulle starte et år med den hanekammen sin, Ferguson hadde gått i garderoben og hentet klipperen til Bartez og bett han fjerne driten Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Flott mål av Valencia. Han ser ganske sterk ut òg, sånn btw. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Er det noen puber i Oslo som viser kampen i dag? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Imponert over Valencia, skuffet over laginnsatsen "- Boca la press på oss, noe vi ikke er vant til lenger etter kampene i Det fjerne østen. Med all respekt for lagene vi møtte der, så var kveldens kamp en skikkelig test for oss. Nå er vi tilbake i virkeligheten, og forhåpentligvis går det fremover etter denne kampen." SAF om kampen i går. Veldig enig med han. Etter at Boca fikk et heldig (heldig i den forstand at markeringen var jo fullstendig mangelvare) mål så presset de jo united fullstendig på ræv en periode. Satser på at de klarer å demme opp mot Bayern. Endret 30. juli 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå