Pebino Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Syns vi har vært shaky de siste 10 minuttene, må skjerpe oss! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvor mange bytter er det i denne kampen? Så mange de vil? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvor mange bytter er det i denne kampen? Så mange de vil? Ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Veldig gøy at Andy og Valencia har scoret Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Får håpe at Gabriel også scorer på sin første match. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det meste irriterende med denne matchen er den forbanna kameravinkelen! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Skjer med at alle spiller med pulsmåler? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Spiller de med pulsbelte til vanlig? Aldri lagt merke til det før, og vil tro det er ledd i noe registrering av form etc hos spillerne. Må være usannsynlig ubehagelig å få en ball på senderen... Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er mer og mer vanlig, de aller fleste lag i Europa spiller også med brikker i shortsen som måler hvor langt man har løpt osv osv Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ja de brikkene er jo greit nok, men må si eg har aldri sett pulsbelte i vanlig kamp. Er ubehagelig å konkurrere med beltet på synest hvertfall eg. Men mulig eg er for feit Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Vet at Rosenborg bruker pulsbelter, vet ikke om noen andre norske lag gjør det. Men tror det blir mer å mer vanlig, for og finne ut av makspuls og arbeidskapasitet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Pulsbeltene er nok kun på grunn av at det er treningskamper, er vel kun for at det medisinske personalet skal se hvordan det er med formen til gutta. Kampen i seg selv var en helt grei gjennomkjøring. Strålende mål av Anderson, når man først skal putte sitt første mål for klubben så var jo det en grei måte å gjøre det på. Greit mål av Valencia også, men fikk jo litt hjelp av keeper på den, men mål er mål Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 det er sant, men har et dilemma her, vet ikke om jeg skal ta bortedrakten eller hjemme drakten, hva synes dere jeg burde ta? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har vi spilt kamp i dag igjen? Hilsen han som jobber 24/7. Anderson scoret? Pff, pre-season gjelder ikke. Han er fortsatt målløs i min bok. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ja, vi har spilt kamp igjen idag og vi vant 2-1 etter scoringer fra Anderson og Valencia. Om du så Anderson sitt mål tror jeg den hadde telt i din bok, et fantastisk frispark Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 her er linken til alle målene http://www.youtube.com/watch?v=NstMVO3QucU, men det er ikke den beste graffiken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har vi spilt kamp i dag igjen? Hilsen han som jobber 24/7. Anderson scoret? Pff, pre-season gjelder ikke. Han er fortsatt målløs i min bok. Som jeg skulle skrevet det selv, hva har du i timen da? Hvorfor har Anderson ikke fått sjansen på frispark tidligere? For et frispark! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ingen aning om hva jeg har i timen, får vel en rundt 16k i mnd nå i sommer etter skatt. Så det kommer godt med under studiestarten. Pre-season regnes ikke med i statistikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hahaha, det har jeg på under 10 dager, dog frikort. Hvorfor ligger ikke bortedrakten på united.no enda? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvorfor ligger ikke bortedrakten på united.no enda? De kommer nok plutselig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå