Nutjob Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Da har Fifa lagt vekk Tevez-saken Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Ja, nå er det bare opp til de tomlingene i Idrettens voldgiftsnemnd. Vi får håpe de har baller nok til å gripe inn, hvis ikke er det vel bare å glemme Tevez for en stund Hvis ikke de griper inn vil det vel i praksis si at West Ham United har stjålet ~£30.000.000 fra Kia Joorabchian slik jeg ser det. Det kan vel ikke være et godt rykte å ha på seg, selv om det ikke er utslagsgivende. Om de ikke slipper Tevez nå får vi håpe at han a) spiller dårlig slik at de ikke kan bruke han, eller b) rykker ned slik at de må selge unna Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Flere som gleder seg til matchen i kveld? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 fins det kanal her til lands som sender den? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Flere som gleder seg til matchen i kveld? 9138241[/snapback] Hvilken match er det snakk om? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Vel, den blir sendt på www.livesport247.com, og det er et godt valg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Går utifrå at det er treningskampen mot Port Vale det snakkes om. Har du gode erfaringer med liversport247 Mr. SS? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Noen som har en mailaddresse til United.no? Har nemlig mistet medlemskortet mitt hvor medlemsnr. står på, og skal nemlig bestille den nye drakta Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Får man rabatt hvis man er medlem i US? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Går utifrå at det er treningskampen mot Port Vale det snakkes om. Har du gode erfaringer med liversport247 Mr. SS? 9138782[/snapback] Man har Canal + Sport, samt Sky og noen andre sporstkanaler til fri tilgjengelighet hele tiden. Samt at de setter opp kanaler etter skjønn da viktige kamper med storlag spilles. Kvaliteten er helt brukbar og var vel på 500kbps da jeg prøvde i går på Canal+. Greit alternativ, raskere og mer stabilt enn de du ikke må betale for. Men summen er så liten så jeg synes det veier mer enn nok opp for det! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Får man rabatt hvis man er medlem i US? 9138892[/snapback] Jau. 200 kr avslag på størrelser fra small -> Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Stilig. Fordi jeg har akkurat tegnet et abonnement der. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Går utifrå at det er treningskampen mot Port Vale det snakkes om. Har du gode erfaringer med liversport247 Mr. SS? 9138782[/snapback] Man har Canal + Sport, samt Sky og noen andre sporstkanaler til fri tilgjengelighet hele tiden. Samt at de setter opp kanaler etter skjønn da viktige kamper med storlag spilles. Kvaliteten er helt brukbar og var vel på 500kbps da jeg prøvde i går på Canal+. Greit alternativ, raskere og mer stabilt enn de du ikke må betale for. Men summen er så liten så jeg synes det veier mer enn nok opp for det! 9138901[/snapback] Ser bra ut. Sikker på at dei sender United? På sendeskjema står bare følgende kamper oppført: Wed 25 kl 19.00 Feyenoord v Chelsea LIVE! (stream 2) Pre-season Wed 25 kl 20.00 Salzburg v Arsenal LIVE! (stream 1) Pre-season Wed 25 kl 20.00 Viking v Brann LIVE! (stream 5) Norwegian cup Står riktig nok at viss du logger inn får du komplett liste og at kamper blir lagt ut fortløpende.. Kan du bekrefte at dei sender kampen? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Får man rabatt hvis man er medlem i US? 9138892[/snapback] Jau. 200 kr avslag på størrelser fra small -> 9138903[/snapback] På årets drakter? Det har jeg ikke fått med meg - men så pleier jeg heller aldri lese "annonsene" heller. Får ta en kikk når jeg kommer hjem, for etter tidligere erfaringer er United Megastore relativt dyrt på det meste, og da er det like greit å kjøpe her hjemme. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Siste nytt i Tevez-saken: Kia Joorabchians selskaper har tatt de første nødvendige steg for å få saken inn for sivil domstol. Mer her! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Går utifrå at det er treningskampen mot Port Vale det snakkes om. Har du gode erfaringer med liversport247 Mr. SS? 9138782[/snapback] Man har Canal + Sport, samt Sky og noen andre sporstkanaler til fri tilgjengelighet hele tiden. Samt at de setter opp kanaler etter skjønn da viktige kamper med storlag spilles. Kvaliteten er helt brukbar og var vel på 500kbps da jeg prøvde i går på Canal+. Greit alternativ, raskere og mer stabilt enn de du ikke må betale for. Men summen er så liten så jeg synes det veier mer enn nok opp for det! 9138901[/snapback] Ser bra ut. Sikker på at dei sender United? På sendeskjema står bare følgende kamper oppført: Wed 25 kl 19.00 Feyenoord v Chelsea LIVE! (stream 2) Pre-season Wed 25 kl 20.00 Salzburg v Arsenal LIVE! (stream 1) Pre-season Wed 25 kl 20.00 Viking v Brann LIVE! (stream 5) Norwegian cup Står riktig nok at viss du logger inn får du komplett liste og at kamper blir lagt ut fortløpende.. Kan du bekrefte at dei sender kampen? 9138933[/snapback] LiveSport247.com sier:dette er nok en kamp som ikke skulle stått oppført på united.no, tror nemlig dette er snakk om reserver eller noe annet Dermed blir ikke kampen sendt via deres tjeneste. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Scholes' skade var ikke så alvorlig, og han går bare glipp av Charity Shield-kampen mot Chelskij og sesongstarten mot Reading! Er ikke dét gode nyheter vet ikke jeg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Hvordan går det med Hargreaves' skade? Virker som om "alle" nye signinger til United blir skadet og mister seriestarten. Carrick ifjor, Roon i 04 (Han var dog skadet før United kjøpte han) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 livesport greia er megakult. Ikveld er det Dundee - FC Barcelona I morgen er det United igjen, WOHO Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Da blir det fest. Hvorfor er ikke Anderson med på touren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå