Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nå er det bare opp til de tomlingene i Idrettens voldgiftsnemnd. Vi får håpe de har baller nok til å gripe inn, hvis ikke er det vel bare å glemme Tevez for en stund :(

Hvis ikke de griper inn vil det vel i praksis si at West Ham United har stjålet ~£30.000.000 fra Kia Joorabchian slik jeg ser det. Det kan vel ikke være et godt rykte å ha på seg, selv om det ikke er utslagsgivende.

Om de ikke slipper Tevez nå får vi håpe at han

a) spiller dårlig slik at de ikke kan bruke han, eller

b) rykker ned slik at de må selge unna

Lenke til kommentar
Går utifrå at det er treningskampen mot Port Vale det snakkes om.

Har du gode erfaringer med liversport247 Mr. SS?

9138782[/snapback]

Man har Canal + Sport, samt Sky og noen andre sporstkanaler til fri tilgjengelighet hele tiden. Samt at de setter opp kanaler etter skjønn da viktige kamper med storlag spilles. Kvaliteten er helt brukbar og var vel på 500kbps da jeg prøvde i går på Canal+. Greit alternativ, raskere og mer stabilt enn de du ikke må betale for. Men summen er så liten så jeg synes det veier mer enn nok opp for det!

Lenke til kommentar

9138782[/snapback]

Man har Canal + Sport, samt Sky og noen andre sporstkanaler til fri tilgjengelighet hele tiden. Samt at de setter opp kanaler etter skjønn da viktige kamper med storlag spilles. Kvaliteten er helt brukbar og var vel på 500kbps da jeg prøvde i går på Canal+. Greit alternativ, raskere og mer stabilt enn de du ikke må betale for. Men summen er så liten så jeg synes det veier mer enn nok opp for det!

9138901[/snapback]

Ser bra ut. Sikker på at dei sender United? På sendeskjema står bare følgende kamper oppført:

Wed 25 kl 19.00 Feyenoord v Chelsea LIVE! (stream 2) Pre-season

Wed 25 kl 20.00 Salzburg v Arsenal LIVE! (stream 1) Pre-season

Wed 25 kl 20.00 Viking v Brann LIVE! (stream 5) Norwegian cup

Står riktig nok at viss du logger inn får du komplett liste og at kamper blir lagt ut fortløpende.. Kan du bekrefte at dei sender kampen?

Lenke til kommentar
Får man rabatt hvis man er medlem i US?

9138892[/snapback]

Jau. 200 kr avslag på størrelser fra small ->

9138903[/snapback]

På årets drakter? Det har jeg ikke fått med meg - men så pleier jeg heller aldri lese "annonsene" heller. Får ta en kikk når jeg kommer hjem, for etter tidligere erfaringer er United Megastore relativt dyrt på det meste, og da er det like greit å kjøpe her hjemme.

Lenke til kommentar

9138782[/snapback]

9138901[/snapback]

Ser bra ut. Sikker på at dei sender United? På sendeskjema står bare følgende kamper oppført:

Wed 25 kl 19.00 Feyenoord v Chelsea LIVE! (stream 2) Pre-season

Wed 25 kl 20.00 Salzburg v Arsenal LIVE! (stream 1) Pre-season

Wed 25 kl 20.00 Viking v Brann LIVE! (stream 5) Norwegian cup

Står riktig nok at viss du logger inn får du komplett liste og at kamper blir lagt ut fortløpende.. Kan du bekrefte at dei sender kampen?

9138933[/snapback]

LiveSport247.com sier:

dette er nok en kamp som ikke skulle stått oppført på united.no, tror nemlig dette er snakk om reserver eller noe annet

Dermed blir ikke kampen sendt via deres tjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...