Sir LuckyNr7 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) jeg mener det var bra at SAF hentet Owen Det gjenstår å se, bare få igang PL først men slik det ser ut nå har han gjort alt riktig Endret 27. juli 2009 av LuckyNr7 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 - Anderson, Fletcher, Nani og Berbatov vil bli bedre. Owen vil score mål, og jeg slipper å bry meg med en fyr som klager over at han ikke får spille, sier Ferguson med adresse til Carlos Tevez. Må si det sitatet fra Fergusson var ganske så morro Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, leste også det sitatet Dalglish. Og eg tror at er det noe som plager Ferguson så er det stjernenykker og spillere som klager på hans avgjørelser som SAF mener er til det beste for laget. Han aksepterer ikke at noen setter seg selv foran laget. Tror Tevez har sutret mye, og det vi har hørt i media har nok stemt mye. Dessverre. Eg tror forøvrig at Owen omtrent har det i kontrakten sin at syting om spilletid betyr finito Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg tror Owen er glad han i det hele tatt har fått en klubb å spille for, og da spesielt happy med å spille i United Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Av det jeg så (hadde ett øye på kampen), så snubla han nesten i sine egne overstegsfinter. Sikkert bare ute av form. Haha, Ja, tror han vil gjøre det bra senere jeg mener det var bra at SAF hentet Owen Det gjenstår å se, bare få igang PL først men slik det ser ut nå har han gjort alt riktig jepp, det har han :!: Endret 27. juli 2009 av Lochan Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Helt greit for meg. Slik ståa er nå så er eg ikke sikker på at Foster er helt klar for å ta fullstendig over for VDS. Så litt mer tid gjør meg ingenting. Foster er enda "ung" i keepersammenheng. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja det er sant, burde kanskje trene opp Foster litt og vente til han blir litt eldre Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 "Rart" at vi ikke lånte ut Foster til en PL-klubb hvor han hadde blitt førstekeeper i fjor. Kanskje det hadde vært noe i år? Han trenger jo mest av alt å bli kampmatchet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Da har jeg fått vite hvor jeg skal sove da jeg er i Manchester Det ble Ibis hotel, og det er midt i byen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Valencia er klar til onsdagen mot Boca? Endret 27. juli 2009 av Points Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det blir morsomt og se på, har lyst til å se Valencia i action^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Halvannen uke til CS, og da er sesongen i gang. Folk har nok store forventninger til Valencia, for han har store sko aa fylle etter Ronaldo. Laget trenger tid til aa bygge seg opp, saa blir ikke skuffet om vi ikke vinner noe denne sesongen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Da er du den eneste Latias. Manchester har alltid planer om å vinne ting, en sesong uten trofér er katastrofe. Men FA cupen frister veldig i år. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 wtf :o ? http://www.soccershopusa.com/Images_Produc...03883-302_2.jpg visse likheter eller ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Tenker du på v-en som er symbolet i den nye victory-serien til Nike? Dere kan ikke forvente å ha den for dere selv. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hva synes folk om Aon drakta ;p ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Dårlig manipulert bilde, tviler på at den er sånn når den ikek er lansert enda. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ikke jeg som redigerte ;p men det blir nok noe annet ja, det er er jo utgangpunktet i fjorårets drakt ^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Da er du den eneste Latias. Manchester har alltid planer om å vinne ting, en sesong uten trofér er katastrofe. Men FA cupen frister veldig i år. United, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå