Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

23 innlegg er slettet fra tråden.

 

Som nevnt flere ganger før, å komme inn i andre lags tråder bare for å provosere tolereres ikke, og om dere oppfatter innlegg som ren provosering så rapporter innlegget. Men uansett hva dere mener, så er det ikke en forumbruker som bestemmer om noe bryter med retningslinjene eller ei, det er moderatorteamet.

 

Og da må man faktisk la oss få bestemme, og gjøre følgende ting (dette -vet- dere jo): IKKE POSTE SVAR på det man mener er provosering og slikt. La oss ta ryddejobben. Den blir mindre, enklere og diskusjonen blir langt mindre stykket opp.

 

De første innleggene her forøvrig ikke provosering, så de av dere som svarte på slikt med personangrep -vil- risikere reaksjoner. Tell heller til 10 og post på en saklig måte tilbake. Det går helt fint ann å plukke fra hverandre et argument uten å gå til personangrep.

 

Enkelte innlegg er blitt stående, da de inneholder god og saklig informasjon rundt hvordan poste på diskusjon.no.

Til slutt, og dette er viktig:

 

Dersom en forumbruker faktisk har mottatt trusler på mail så vil diskusjon.no oppfordre han til å anmelde dette forholdet, og vi vil selvfølgelig bistå politiet dersom vi mottar en formell henvendelse. Men det er svært viktig for diskusjon.no å påpeke følgende punkter:

- Trusselen er sendt på mail, ikke via vårt system.

- At en eller annen person er så totalt blåst at han/hun presterer å sende avgårde en trussel på epost mot et annet menneske regner jeg med de aller fleste her på forumet fordømmer totalt (noe som jeg så ble gjort i de innleggene jeg fjernet, fra begge "sider".

 

Derfor er det veldig viktig at man ikke generaliserer og ender opp med "Diskuterer man med United-supportere..." eller "Diskuterer man på diskusjon.no, så risikerer man drapstrusler". Dette håper jeg at de som var involvert ser her.

Om det skulle være spørsmål, kommentarer eller annet, så må dere bare sende meg, eller en administrator en PM. Formelle henvedelser skal gjøres via [email protected].

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Skjedd ganske mye siden jeg var borte men det første spørsmålet mitter hvorfor kommer det en liverpool supporter og skriver i manutd forumet! :ermm:

Det er da fullt lovlig å skrive i en tråd selv om man ikke er supporter av det aktuelle laget.

Det er omtrent sånn Chelsea-tråden drives :)

Lenke til kommentar

Rydding av off topic er gjennomført.

 

Som jeg nevnte - var det noen man lurte på så er det bare å sende meg en PM. Det er eneste vei til informasjon, ikke at jeg nødvendigvis kommer til å dele ut slik informasjon, men denne tråden skal holdes pent fri for "hva skjedde"-opplegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...