Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle måla i dagens kamp i bra kvalitet :)

 

 

Utifra disse bildene ser det ut til at det 8 beste laget fra den kinesiske serien ikke akkurat er gode. De står jo bare å ser på. Dessuten får de en ball inn i midten og klarer ikke klarere men heller dytter ballen videre til en United spiller.

 

Denne seieren er jo null verdt.

 

Mest imponert av Chelsea sine resultater så langt i preseason.

 

Seattle, Inter og AC Milan alle slått med 2-0, 2-0 og 2-1.

Lenke til kommentar
Denne seieren er jo null verdt.

 

Ser man på motstanden er det ikke mye verdt, men det er jo ikke derfor United/Liverpool drar til Asia.

De får vist seg fram for verdens største fanmarked, samtidig som spillerne får kamptrening sammen. Utover det betyr kampene svært lite

Lenke til kommentar
Denne seieren er jo null verdt.

 

Tror nok budsjette får sine plusser pga denne kampen som alle de andre kampene i asia.

 

Tror du har misforstått litt poenget med disse kampene hvis du tror de reiser helt bort til Asia for å finne god nok motstand.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Denne seieren er jo null verdt.

 

Tror nok budsjette får sine plusser pga denne kampen som alle de andre kampene i asia.

 

Tror du har misforstått litt poenget med disse kampene hvis du tror de reiser helt bort til Asia for å finne god nok motstand.

 

Jeg kommenterte på bakgrunn av alle i tråden her som snakket om hvor bra Berbatov, Owen og de andre spilte. Var United fans i denne tråden som kom med mange superlativer til United stjernene som spilte mot et lag fullt av rundingsbøyer.

 

Seieren var null verdt var ment mot dere fans som var litt fornøyd med spillet, uten å se det store bilde. Eller satt dere å sa at ting var så bra fordi nå ble det mer penger i kassa?

 

Hele "Premier Leagues 39 runde" diskusjonen viste vel som vi alle vet, at når det kommer til Marked så er Asia stedet å være.

 

Fy fader! Berbatov var jo en gud utpå der jo :ohmy:

 

kommentarer som denne var de jeg siktet til.

Lenke til kommentar

Selv om motstanden ikke er det beste så er teknikk, pasninger, avslutninger ting man kan se på. Å kamp er kamp, men selvfølgelig du kan provosere og trolle så mye du vil. Det endrer ikke det faktum at samspillet til United var veldig godt idag selv om det var mot "rundingbøyer".

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Man ser jo også en progresjon hos enkeltspillere fra treningskamp til treningskamp, og spillere som Nani og Berbalove viste at de er på en stigende kurve. I tillegg må det være opp til hver enkelt hvor mye de vil glede seg over laget sitt? Er jo for underholdningen man følger med på dette, ikke fordi man er innkalt eller vervet.

Lenke til kommentar
Alle måla i dagens kamp i bra kvalitet :)

 

 

Utifra disse bildene ser det ut til at det 8 beste laget fra den kinesiske serien ikke akkurat er gode. De står jo bare å ser på. Dessuten får de en ball inn i midten og klarer ikke klarere men heller dytter ballen videre til en United spiller.

 

Denne seieren er jo null verdt.

 

Mest imponert av Chelsea sine resultater så langt i preseason.

 

Seattle, Inter og AC Milan alle slått med 2-0, 2-0 og 2-1.

 

Nydelig spill av Berbatov!:D

Lenke til kommentar
Seieren var null verdt var ment mot dere fans som var litt fornøyd med spillet, uten å se det store bilde. Eller satt dere å sa at ting var så bra fordi nå ble det mer penger i kassa?

 

Hvordan gikk det for Liverpool i dag, var det i Singapor de spilte?

Lenke til kommentar
Seieren var null verdt var ment mot dere fans som var litt fornøyd med spillet, uten å se det store bilde. Eller satt dere å sa at ting var så bra fordi nå ble det mer penger i kassa?

 

Hvordan gikk det for Liverpool i dag, var det i Singapor de spilte?

 

Ble 5-0 til Liverpool

Lenke til kommentar
Seieren var null verdt var ment mot dere fans som var litt fornøyd med spillet, uten å se det store bilde. Eller satt dere å sa at ting var så bra fordi nå ble det mer penger i kassa?

 

Hvordan gikk det for Liverpool i dag, var det i Singapor de spilte?

 

Hva dette spm er verdt for noe ser jeg faktisk ikke.

 

Regner med at du prøver å se Liverpool sin seier på 5-0 mot United sin på 8-1. Vel, jeg så hele kampen til Liverpool og vi spilte mot et lag det nesten ikke er verdt å skrive hjem om.

 

Men imotsetning til andre så skryter jeg ikke av Liverpool sine spillere men er realistisk og trekker frem det eneste positive, nemlig at spanjonlene våre fikk spilletid samt at ungutten Nemeth fikk score sine to første mål på A-laget.

 

Utover det er det ikke noe å skryte av da vi møter et søple lag. Jeg poengterte bare fakta ved å vise til sitater der Berbatov ble nevnt i ordelag som "spiller som en gud" osv. Det er en veldig skjev fremstilling av en kamp der oppgaven er å gi spillere tid på banen, ikke trene. Dette var gjennomkjøring, ikke kamp.

 

Det gjelder både for Liverpool og United sine motstandere. Chelsea derimot har spilt mot to ganske gode Inter og Milan lag. Derfor skrev jeg også at Chelsea har imponert meg mest så langt i PS.

 

At dette blir oppfattet som nedlatende og provoserende klarer jeg ikke å forstå. Hva er poenget med diskusjon.no? Å diskutere eller skryte av alt og alle uten å gidde å argumentere eller å gjøre annet en å lire av seg selvfølgeligheter som at United og Liverpool ruler og er best osv osv.

 

man må tåle diskusjon selv om det går mot sitt eget lag.

Lenke til kommentar
Igjen, det må være lov å diskutere.

Ja det er lov å diskutere. Provosere derimot... :no:

 

Synes Jotun sa det godt:

 

Det er ikke en eneste person her inne som ikke vet hvem de spiller mot.

La dem få glede seg over det man kan glede seg over. Så kan du glede deg over at kampen ikke betydde noen verdens ting. Så stopper vi denne tåpelig diskusjonen, og kan heller diskutere andre mer interessante ting, OK?

Lenke til kommentar
Igjen, det må være lov å diskutere.

Det er lov og diskutere, men fremtoningen og tonen i innleggene dine ødelegger ting. Du uttaler deg for bestemt, å er en dreven utøver av dårlig argumentering og hersketeknikk. I tillegg trekker du ut enkelt setninger og vrir og vender på dem isteden for å diskutere poenget. Dette skjer støtt og stadig.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...