Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en morsom kamp å se på for den nøytrale. 10 mål i en kamp er ikke hverdagskost. Andersson er kanskje ikke den beste avslutteren deres, men han hadde et fantastisk raid før han skjøt i stanga. Blir i mine øyne feil å kritisere ham i akkurat den situasjon ved å si "hvordan klarte du å bomme der", når det faktisk var en prestasjon å komme til den muligheten i det hele tatt. Evra sin miss i stanga var mye større.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hmm. Det har vært kamp i dag?

 

Hele pre-season har gått til helvete for min del. Når man jobber 6 dager hver uke og bruker den ene fridagen på å være fyllesyk, så går det slik. Kampen på fredag visste jeg ikke om engang. Kom hjem fra jobb og stusset over at det hadde vært kamp.

 

Heldigvis ikke lenge til studiestart / PL-start.

Med mindre du går på folkehøgskole så er det vel verdt å ikke få med seg kamper i 2-3 måneder, når du tjener cash/sløver og slipper studier?

Lenke til kommentar

Var vel ikke så mye kritikk mot den "bommen" var vel mer frustrasjon over at han aldri skal klare å score. Folk unner han mål nå.

 

Men det nærmer seg hvertfall. Tidligere ville jo ballen enten gått langt utenfor eller knapt kommet fram til mål. Nå traff han stanga. og hardt attpåtil. ;)

 

Positivt å se at Nani faktisk har litt bra fotball i seg! Kanskje det blir noe av gutten allikevel?

 

Synest eg ser tendenser til at han har begynt å blomstre litt på høgrekanten.

Lenke til kommentar

Som Jotun sa så var det vell meir frustrasjon over at han aldri scorer, enn at me verkeleg meiner han skulle scort der. Det han gjer i forkant er veldig bra, og me unner verkeleg Anderson eit par mål no. Trur det ville vore eit stort løft dersom han fekk ein mål før sesongstart slik at han verkeleg hadde trua på at han kan score når PL startar.

Lenke til kommentar
Positivt å se at Nani faktisk har litt bra fotball i seg! Kanskje det blir noe av gutten allikevel?

 

Synest eg ser tendenser til at han har begynt å blomstre litt på høgrekanten.

Eg klarar ikkje å vera like positiv enda, då han tidlegare har svinga altfor mykje i prestasjonane. Dersom har klarar å stabilisere seg på eit jamt høgt nivå trur eg kanskje han kan overtyde fleire enn meg om at han skal få sjansen i seinare år og. I fjor var han sett under eit, direkte dårleg.

Lenke til kommentar
Var vel ikke så mye kritikk mot den "bommen" var vel mer frustrasjon over at han aldri skal klare å score. Folk unner han mål nå.

Kan godt være, men alle disse kommentarene kom etter den bommen:

 

anderson.... Koss klare du å setta den i stonga

 

 

haha, hvordan klarte han det :p

 

 

ANDERSOOON :D:p

 

 

Jeg begynner å tro at han bare er elendig til å skyte.

 

 

Deeer Anderson, der skulle du ha putta...
Lenke til kommentar
Jeg ble veldi imponert av Tosic idag, ikke bare scorte han mål, han var sterk offensiv å deffensiv, mye bra innlegg, mange fine finter som satt.

 

merk dere-----> Berbatov mye bra ;)

Har ikkje sett så mykje frå Tosic tidlegare, men i dag vart eg imponert :wow: Hadde ikkje trudd han hadde eit slikt nivå inne, sjølv om motstandaren var svak. Kan framleis bli betre på innlegg, men har ein fin innsats defensivt!

 

Berbatov var og overraskande bra, og kanskje mine høge forventningar til han endeleg skal stemme 110 %. Han var ikkje direkte dårleg i fjor og hadde fleire gode kampar, men mine forvetningar var høgare sidan eg veit kva han har inne. Kanskje me no får sjå det!

 

 

 

Var vel ikke så mye kritikk mot den "bommen" var vel mer frustrasjon over at han aldri skal klare å score. Folk unner han mål nå.

Kan godt være, men alle disse kommentarene kom etter den bommen:

 

anderson.... Koss klare du å setta den i stonga

 

 

haha, hvordan klarte han det :p

 

 

ANDERSOOON :D:p

 

 

Jeg begynner å tro at han bare er elendig til å skyte.

 

 

Deeer Anderson, der skulle du ha putta...

 

Veit det blir litt i etterpåklokskap, men eg vil verkeleg at han skal score! Og då er det veldig frustrerande å sjå slike skot gå i stonga. Guten fortener verkeleg det målet, og då er det frustrerande at han ikkje har dei naudsynte marginane slik at den går stong inn, og ikkje stong ut!

 

edit:

anderson.... Koss klare du å setta den i stonga

Gløymde heilt at eg skreiv det der, og eg bit orda i meg :blush: Det var rett og slett i frustrasjon over at han ikkje kan dei naudsynte marginane med seg. Alt han gjorde før avslutninga var det klasse over! Avslutninga var og bra når eg ser den ein gong til, og det er uflaks at den ikkje går inn.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Hmm. Det har vært kamp i dag?

 

Hele pre-season har gått til helvete for min del. Når man jobber 6 dager hver uke og bruker den ene fridagen på å være fyllesyk, så går det slik. Kampen på fredag visste jeg ikke om engang. Kom hjem fra jobb og stusset over at det hadde vært kamp.

 

Heldigvis ikke lenge til studiestart / PL-start.

Med mindre du går på folkehøgskole så er det vel verdt å ikke få med seg kamper i 2-3 måneder, når du tjener cash/sløver og slipper studier?

 

Joda, for all del. Gjør ikke noe å gå glipp av pre-season. Jobber ikke der jeg studerer, og studiestart er en dag etter PL-start. Perfekt timing, med andre ord.

 

Sett highlights nå. Berbatov i vanlig form dette, han viste jo glimt av dette i hver eneste kamp han spilte i fjor. Rart at ikke flere så dette....

Lenke til kommentar
Hmm. Det har vært kamp i dag?

 

Hele pre-season har gått til helvete for min del. Når man jobber 6 dager hver uke og bruker den ene fridagen på å være fyllesyk, så går det slik. Kampen på fredag visste jeg ikke om engang. Kom hjem fra jobb og stusset over at det hadde vært kamp.

 

Heldigvis ikke lenge til studiestart / PL-start.

Med mindre du går på folkehøgskole så er det vel verdt å ikke få med seg kamper i 2-3 måneder, når du tjener cash/sløver og slipper studier?

 

Joda, for all del. Gjør ikke noe å gå glipp av pre-season. Jobber ikke der jeg studerer, og studiestart er en dag etter PL-start. Perfekt timing, med andre ord.

 

Sett highlights nå. Berbatov i vanlig form dette, han viste jo glimt av dette i hver eneste kamp han spilte i fjor. Rart at ikke flere så dette....

 

Indeed, kan ikke se denne nok ganger :)

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Hmm. Det har vært kamp i dag?

 

Hele pre-season har gått til helvete for min del. Når man jobber 6 dager hver uke og bruker den ene fridagen på å være fyllesyk, så går det slik. Kampen på fredag visste jeg ikke om engang. Kom hjem fra jobb og stusset over at det hadde vært kamp.

 

Heldigvis ikke lenge til studiestart / PL-start.

Med mindre du går på folkehøgskole så er det vel verdt å ikke få med seg kamper i 2-3 måneder, når du tjener cash/sløver og slipper studier?

 

Joda, for all del. Gjør ikke noe å gå glipp av pre-season. Jobber ikke der jeg studerer, og studiestart er en dag etter PL-start. Perfekt timing, med andre ord.

 

Sett highlights nå. Berbatov i vanlig form dette, han viste jo glimt av dette i hver eneste kamp han spilte i fjor. Rart at ikke flere så dette....

 

Indeed, kan ikke se denne nok ganger :)

 

Se filmen hos Youtube

 

Å herregud. Det der er kunst.

Lenke til kommentar

- Vet du hva Citys største triumf er? Å klare å signere alle de store navnene. Det er ikke lett å havne blant de topp fire i serien, sier Ferguson. Han mener kampen i toppen i år som før vil stå mellom United, Liverpool og Chelsea - han mener Arsenal vil få den største utfordringen

 

- Etter de har kjøpt alle disse spillerne, skal det fremdeles plukkes ut et lag i god balanse. Det blir ikke lett for Mark. Hva er det han har, ti spisser? Når han skal plukke ut et lag for å spille mot for eksempel Chelsea, må han sette igjen sju av disse hjemme.

 

- Å kjøpe Carlos Tevez fra oss var en triumf for dem. Det er triste greier.

 

Ikke ofte jeg er enig med SAF. :)

Lenke til kommentar

Berbatov visste utan tvil delvis kva han kan i fjor, men i år trur eg han kan bli enda betre etter som me no har fleire typar spelarar på topp. Tenk på samarbeidet Berbatov -Owen. Berbatov kan flikke Owen gjennom slik han gjorde i dag. Det kan bli morosamt og sjå om det verkeleg fungerer slik eg vonar.

 

Videoen over er, som tidlegare nemnd, kunst. Det er rett og slett sinsjukt bra og ein glede å sjå på!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ser den super,

 

Er faktisk enig med deg. Eg såg ikke gjennom alle de så nøye.

Jeg står for det jeg sa. På tide at det blir slutt på "marginene".

 

 

Berbatov visste utan tvil delvis kva han kan i fjor, men i år trur eg han kan bli enda betre etter som me no har fleire typar spelarar på topp. Tenk på samarbeidet Berbatov -Owen. Berbatov kan flikke Owen gjennom slik han gjorde i dag. Det kan bli morosamt og sjå om det verkeleg fungerer slik eg vonar.

 

Videoen over er, som tidlegare nemnd, kunst. Det er rett og slett sinsjukt bra og ein glede å sjå på!

Best at du finner en plass til Rooney.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hmm. Det har vært kamp i dag?

 

Hele pre-season har gått til helvete for min del. Når man jobber 6 dager hver uke og bruker den ene fridagen på å være fyllesyk, så går det slik. Kampen på fredag visste jeg ikke om engang. Kom hjem fra jobb og stusset over at det hadde vært kamp.

 

Heldigvis ikke lenge til studiestart / PL-start.

Med mindre du går på folkehøgskole så er det vel verdt å ikke få med seg kamper i 2-3 måneder, når du tjener cash/sløver og slipper studier?

 

Joda, for all del. Gjør ikke noe å gå glipp av pre-season. Jobber ikke der jeg studerer, og studiestart er en dag etter PL-start. Perfekt timing, med andre ord.

 

Sett highlights nå. Berbatov i vanlig form dette, han viste jo glimt av dette i hver eneste kamp han spilte i fjor. Rart at ikke flere så dette....

Er bare det at jeg er lei av å høre folk klage på at de må nøye seg med Tippeligaen osv. Jeg hadde ikke orka å sitte klistra hver helg uansett.
Lenke til kommentar
- Etter de har kjøpt alle disse spillerne, skal det fremdeles plukkes ut et lag i god balanse. Det blir ikke lett for Mark. Hva er det han har, ti spisser? Når han skal plukke ut et lag for å spille mot for eksempel Chelsea, må han sette igjen sju av disse hjemme.

 

- Å kjøpe Carlos Tevez fra oss var en triumf for dem. Det er triste greier.

 

Man City har nå langt fra 10 spisser, de har jo kvittet seg med 5-6 spisser så langt i sommer. Spissene før neste år blir Adebayor - Tevez - Santa Cruz - Bellamy, Robinho vil spille mest ving og stemple inn færre timer på spissplass den kommende sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...