Raste Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg begynner å tro at han bare er elendig til å skyte. Han burde få litt mere skytetrening spør du meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Godt Anderson ikke er spiss, hjelpe meg for en råtten uttelling den mannen har Edit: Tror Anderson får ta og titte litt på Giggs hvor rolig han er foran mål, kan vel knaskje hjelpe at han er 15 år eldre eller noe sånn Endret 26. juli 2009 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Det der er nesten for iskaldt. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Giggs er iallfall så iskald føre mål som det Anderson burde vore. Trur det skal meir til enn "litt" skottrening for at Anderson skal score Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hva i all verden er det Foster (og forsvaret) driver med? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 rett og slett flaut å sleppe inn 2 mål mot eit slikt lag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Han fikk seg en til slutt. Herlig kamp av United. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 De spiller med pulsbelte faktisk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Den der burde Foster tatt selv om den gikk mellom beina til Evans. Trodde Rooney hadde vært på ferie i syden jeg før han kom hjem fra ferie, men han ser jo like bleik ut han Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Alt i alt bra overbevisande offensivt mot svak motstand, defensivt var det ikkje for mykje å skryte over. Effektiviteten forsvann naturleg nok med bytter og auka ledelse. Dersom United klarar å ta med seg det offensive inn i kampar mot betre lag ser det ut til å bli ein god sesong. Dersom det defensive og sit får me ein kanonsesong når me endeleg skal gå frå Liverpool i talet på ligameisterskap. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 En ting som har bekymret meg litt i preseason til nå: Rooney ser konstant misfornøyd ut. Hadde eg ikke bortimot visst det motsatte ville eg trodd han mistrivdes for tiden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 En ting som har bekymret meg litt i preseason til nå: Rooney ser konstant misfornøyd ut. Hadde eg ikke bortimot visst det motsatte ville eg trodd han mistrivdes for tiden. Gruer seg til å bli pappa vettu Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hmm. Det har vært kamp i dag? Hele pre-season har gått til helvete for min del. Når man jobber 6 dager hver uke og bruker den ene fridagen på å være fyllesyk, så går det slik. Kampen på fredag visste jeg ikke om engang. Kom hjem fra jobb og stusset over at det hadde vært kamp. Heldigvis ikke lenge til studiestart / PL-start. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 En ting som har bekymret meg litt i preseason til nå: Rooney ser konstant misfornøyd ut. Hadde eg ikke bortimot visst det motsatte ville eg trodd han mistrivdes for tiden. Vil vel kanskje berre ha lenger ferie som fleire av oss ynskjer oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå