banansplitt™ Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Om jeg vil se arbeidsmoral så ser jeg på maraton. Mye mål på bekostning av dårlig forsvarsspill, nei takk. Er forøvrig nok mål i TL. Mye bedre å cruise inn en 1-0 ledelse ja. Det er underholdning på topp! Du får det til å høres ut som om United i alle år har fått det éne målet og dermed lagt seg bakpå. Feil. Dette er det Liverpool som har vært nærmest å gjøre. Men det ble litt annerledes sist sesong. Liverpool begynte å score flere mål, mens United var dårlige foran mål og greide aldri "avgjøre" kampene. Det var ikke snakk om å legge seg bakpå. Det var rett og slett snakk om dårlig uttelling foran mål. Endret 24. juli 2009 av Points Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Her er tråden dere har ventet på. Legger dette ut i diverse fotballtråder. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Noen som vet når supporterklubben får inn drakene med lang arm? Har bestilt for lengst, og er ganske utålmodig... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Her er tråden dere har ventet på. Legger dette ut i diverse fotballtråder. Endelig er ventetiden over! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Visste dere at Evra har 25 søsken? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Visste dere at Evra har 25 søsken? Halvsøsken. Faren hans knuller alt med 2 ben nede i Senegal. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Her er tråden dere har ventet på. Legger dette ut i diverse fotballtråder. Endelig er ventetiden over! Endelig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Herlig at spissene har begynt å score mål igjen. Om vi er like effektive foran mål som forrige sesong, så kan vi drømme om et nytt ligagull. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Akkurat sett den headeren til Berba, og Hyrlen har helt rett - Berba bommer fortsatt på free headers. For det der var faen ikke noen free header, han skrur den jo inn...! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Akkurat sett den headeren til Berba, og Hyrlen har helt rett - Berba bommer fortsatt på free headers. For det der var faen ikke noen free header, han skrur den jo inn...! Det var Tc som mente han bommet på free headers Jeg er jo Berba fanboy nr1. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Mener det fortsatt. Bommer på for mange da. Men jeg har egentlig godfølelsen om Berba denne sesongen. Er rimelig sikker på at han blir stor for oss i år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja han er ikke den beste på hode, men 100% sjanser på hode går jo stort sett utenfor uansett merkelig nok. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hehe jaja. Vi får satse på at han kan ta med seg en god pre-season nå inn til sesongen 09/10, som blir året han viser seg som en av de beste spissene i PL. Han har det som trengs, ihvertfall. Troa er der ja. Da snakkes vi folkens, blir lite forum på meg nå. Reiser til India nå om 2 timer, i 3 uker. Kos dere videre, god sommer! Skal få sett alle pre-season kampene ihvertfall, og tilbake i Bergen 14. august, dagen før PL er i gang (planlagt returdatoen pga. PL ). Da blir det Chelsea, Arsenal, Liverpool og viktigere enn de; UTD kamp i den helgen. Oh, it'll be YUMMY! Endret 25. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Gleder meg til neste kamp. God tur, TC47. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Voldsomt du reiser nedover der tc. Noe familie eller noe? Endret 25. juli 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) God tur ja, gleder meg til neste kamp jeg og. Endret 25. juli 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Off topic er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg må spørre.. Har Berbatov hatt så mange "free" headers i sesongen da? Jeg kommer på en i pre-season der han prøver å sette den fint i hjørne, men treffer utenfor.. Det er vel der problemet ligger for Berbatov, alt han gjør vil han at skal bli fint, han er en elegant fotballspiller og prøver alltid å heade ballene helt i hjørnet til keeperen av de jeg har sett.. Endret 26. juli 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg husker i hvertfall to, sist sesong. Sikkert fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå