Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Om jeg vil se arbeidsmoral så ser jeg på maraton. Mye mål på bekostning av dårlig forsvarsspill, nei takk.

Er forøvrig nok mål i TL.

Mye bedre å cruise inn en 1-0 ledelse ja. Det er underholdning på topp!

Du får det til å høres ut som om United i alle år har fått det éne målet og dermed lagt seg bakpå. Feil. Dette er det Liverpool som har vært nærmest å gjøre. Men det ble litt annerledes sist sesong. Liverpool begynte å score flere mål, mens United var dårlige foran mål og greide aldri "avgjøre" kampene. Det var ikke snakk om å legge seg bakpå. Det var rett og slett snakk om dårlig uttelling foran mål.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat sett den headeren til Berba, og Hyrlen har helt rett - Berba bommer fortsatt på free headers.

For det der var faen ikke noen free header, han skrur den jo inn...!

Det var Tc som mente han bommet på free headers :)

Jeg er jo Berba fanboy nr1.

Lenke til kommentar

Hehe jaja. Vi får satse på at han kan ta med seg en god pre-season nå inn til sesongen 09/10, som blir året han viser seg som en av de beste spissene i PL. Han har det som trengs, ihvertfall. Troa er der ja.

Da snakkes vi folkens, blir lite forum på meg nå. Reiser til India nå om 2 timer, i 3 uker. Kos dere videre, god sommer! Skal få sett alle pre-season kampene ihvertfall, og tilbake i Bergen 14. august, dagen før PL er i gang (planlagt returdatoen pga. PL :)). Da blir det Chelsea, Arsenal, Liverpool og viktigere enn de; UTD kamp i den helgen. Oh, it'll be YUMMY! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg må spørre.. Har Berbatov hatt så mange "free" headers i sesongen da? Jeg kommer på en i pre-season der han prøver å sette den fint i hjørne, men treffer utenfor.. Det er vel der problemet ligger for Berbatov, alt han gjør vil han at skal bli fint, han er en elegant fotballspiller og prøver alltid å heade ballene helt i hjørnet til keeperen av de jeg har sett..

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...