tc47 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Tricky Park Haha ja. Han koser seg der i dag. Haha Sir Alex måtte smile bredt denne gangen. Banens beste: Park. (hihi) Endret 24. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jaja, grei andreomgang, men førsteomgangen var tafatt... Artig med Zidane-finta av Park Over 1000 innlegg jo Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Nani kommer aldri til å bli en bra spiller for United, desverre. Agreed, mye bra fotball i 2. omg. men avslutningene må bli bedre Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Virket som en tett kamp, fikk kun med meg de siste fem minuttene på en laggete stream... men men Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Morsom kamp. Gøy å se United spille igjen. Merker at jeg begynner å bli seriøst underernært på fotball nå. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Morsom kamp. Gøy å se United spille igjen. Merker at jeg begynner å bli seriøst underernært på fotball nå. Det gjelder i høyeste grad her også, august kommer dog nærmere og nærmere Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Morsom kamp. Gøy å se United spille igjen. Merker at jeg begynner å bli seriøst underernært på fotball nå. You got that right, selv jeg som egentlig bare bryr meg om norsk fotball (en hvor ræve det egentlig er) gleder meg til sesongene starter rundt i Europe, ikkeno er så kos som en kald øl og litt toppfotball fra England/Italia/Spania selvom man ikke heier på lagene. Heier mer på fotballen og bra spill^^ Lenke til kommentar
i93 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Morsom kamp. Gøy å se United spille igjen. Merker at jeg begynner å bli seriøst underernært på fotball nå. You got that right, selv jeg som egentlig bare bryr meg om norsk fotball (en hvor ræve det egentlig er) gleder meg til sesongene starter rundt i Europe, ikkeno er så kos som en kald øl og litt toppfotball fra England/Italia/Spania selvom man ikke heier på lagene. Heier mer på fotballen og bra spill^^ Liverpool med andre ord^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Unnskyld meg, men hahahahahahahha. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Unnskyld meg, men hahahahahahahha. Vist du liker å se kamper med mye mål, og ikke minst arbeidsmoral så er nok Liverpool laget for deg Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er også moro hvordan folk skal vende alt som blir sagt i fotballtrådene om til nonsense idiotisk "fotballkrig". Ja, jeg tenkte på Liverpool, men tenkte også på samtlige andre lag som kom topp10 i PL og kanskje lenger ned også, de fleste lagene i PL kan spille bra fotball fra tid til annen, selvom det seff er større sjanse for en bra kamp om jeg ser på "De fire store" Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahaahahahhaah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Om jeg vil se arbeidsmoral så ser jeg på maraton. Mye mål på bekostning av dårlig forsvarsspill, nei takk. Er forøvrig nok mål i TL. Endret 24. juli 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Unnskyld meg, men hahahahahahahha. Vist du liker å se kamper med mye mål, og ikke minst arbeidsmoral så er nok Liverpool laget for deg Ja, vi har sett det til nå i pre-season du Lenke til kommentar
i93 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Om jeg vil se arbeidsmoral så ser jeg på maraton. Mye mål på bekostning av dårlig forsvarsspill, nei takk. Er forøvrig nok mål i TL. Mye bedre å cruise inn en 1-0 ledelse ja. Det er underholdning på topp! Lenke til kommentar
i93 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Unnskyld meg, men hahahahahahahha. Vist du liker å se kamper med mye mål, og ikke minst arbeidsmoral så er nok Liverpool laget for deg Ja, vi har sett det til nå i pre-season du pre-season er tiden for eksprimentering skjønner du. Lagoppstillinga vi stilte med hadde ikke greid å spilt jevnt med Burnley engang. Forøvrig så har vi alt for dårlig bredde i stallen synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hva er vitsen med å ta opp Liverpool i denne tråden? (når det ikke handler om Vg-Live da. Da er det viktig) Endret 24. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 "Buu-huu, vi har ikke penger til å forsterke troppen" Hvem sin feil er det at det er for dårlig bredde? Va er vitsen med å ta opp Liverpool i denne tråden?(når det ikke handler om Vg-Live da. Da er det viktig) Va var vitsen med å spørr? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 "Buu-huu, vi har ikke penger til å forsterke troppen" "Bu-hu" ? Hvem sin feil er det at det er for dårlig bredde? Hicks & Gillet? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Unnskyld meg, men hahahahahahahha. Vist du liker å se kamper med mye mål, og ikke minst arbeidsmoral så er nok Liverpool laget for deg Ja, vi har sett det til nå i pre-season du Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå