Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morsom kamp. Gøy å se United spille igjen. Merker at jeg begynner å bli seriøst underernært på fotball nå.

 

You got that right, selv jeg som egentlig bare bryr meg om norsk fotball (en hvor ræve det egentlig er) gleder meg til sesongene starter rundt i Europe, ikkeno er så kos som en kald øl og litt toppfotball fra England/Italia/Spania selvom man ikke heier på lagene. Heier mer på fotballen og bra spill^^

Lenke til kommentar
Morsom kamp. Gøy å se United spille igjen. Merker at jeg begynner å bli seriøst underernært på fotball nå.

 

You got that right, selv jeg som egentlig bare bryr meg om norsk fotball (en hvor ræve det egentlig er) gleder meg til sesongene starter rundt i Europe, ikkeno er så kos som en kald øl og litt toppfotball fra England/Italia/Spania selvom man ikke heier på lagene. Heier mer på fotballen og bra spill^^

 

Liverpool med andre ord^^

Lenke til kommentar

Er også moro hvordan folk skal vende alt som blir sagt i fotballtrådene om til nonsense idiotisk "fotballkrig".

Ja, jeg tenkte på Liverpool, men tenkte også på samtlige andre lag som kom topp10 i PL og kanskje lenger ned også, de fleste lagene i PL kan spille bra fotball fra tid til annen, selvom det seff er større sjanse for en bra kamp om jeg ser på "De fire store"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Om jeg vil se arbeidsmoral så ser jeg på maraton. Mye mål på bekostning av dårlig forsvarsspill, nei takk.

 

Er forøvrig nok mål i TL.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men hahahahahahahha.

 

Vist du liker å se kamper med mye mål, og ikke minst arbeidsmoral så er nok Liverpool laget for deg

Ja, vi har sett det til nå i pre-season du :roll:

 

pre-season er tiden for eksprimentering skjønner du. Lagoppstillinga vi stilte med hadde ikke greid å spilt jevnt med Burnley engang. Forøvrig så har vi alt for dårlig bredde i stallen synes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva er vitsen med å ta opp Liverpool i denne tråden?

(når det ikke handler om Vg-Live da. Da er det viktig)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

"Buu-huu, vi har ikke penger til å forsterke troppen"

 

Hvem sin feil er det at det er for dårlig bredde?

 

Va er vitsen med å ta opp Liverpool i denne tråden?

(når det ikke handler om Vg-Live da. Da er det viktig)

Va var vitsen med å spørr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...