Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan ikke skjønne hvorfor han vil til Anfield? Hva er det Anfield har som Old Trafford ikke kan by han?

9121379[/snapback]

Han vil spille tenker jeg. Liverpool har ikke gode høyrebacker og jeg vil tro at han går greit inn på laget. Tviler på at Argentina vil ha en back som ikke spiller mere heller.

Vi får se om han får en strategisk skade når scouserene skal til Old Trafford. :)

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke skjønne hvorfor han vil til Anfield? Hva er det Anfield har som Old Trafford ikke kan by han?

9121379[/snapback]

Han vil spille tenker jeg. Liverpool har ikke gode høyrebacker og jeg vil tro at han går greit inn på laget. Tviler på at Argentina vil ha en back som ikke spiller mere heller.

Vi får se om han får en strategisk skade når scouserene skal til Old Trafford. :)

9121479[/snapback]

For det første er vel Heinze først og fremst VENSTREback? Og for det andre, ikke gode høyrebacker? Sier Steve Finnan deg noe? Han er tross alt den eneste skikkelig gode høyrebacken i klubben, men han er også en av klubbens mest viktigste og stabile spillere. Dette var litt OT, men uansett.

Heinze kan kjempe om en plass med Riise, men da må han heve seg betraktelig fra nivået han holdt i fjor, og jeg tviler på at han kommer til å gjøre det.

Føler dette blei litt OT, sorry for det.

Lenke til kommentar

Noen som har mulighet til å poste bildet av tredjedrakten også? Sitter på jobb, og det er haugevis av sider som er sperret her :(

Bortedrakten så helt OK ut ved første blikk, men jeg skulle helst sett en litt annen farge enn grå. Likte bl.a. den blå/hvit-kombinasjonen som ble brukt en gang på 90-tallet. Gul/grønn-drakten var jo også tøff synes jeg - men det er selvsagt hvit med røde/gull-kanter som passer best til United synes nå jeg.

Hva Heinze angår synes jeg vi skal la han gå, og heller benytte Anderson/O'Shea som reserver til venstrebackposisjonen. Spillere som ikke ønsker å spille for klubben vil jeg ikke ha - rett og slett. Dessuten synes jeg vi har bedre alternativer i begge posisjonene Heinze spiller.

Lenke til kommentar

Kan dere ikke ta O'Shea i stede for Heinze, O'Shea kan jo stå i mål også bare spør Robbie Keane ;)

Jeg håper ikke Heinze forsvinner og i hvert fall ikke til en annen Engelsk klubb. Synd hvis han blir borte, man trenger spillere som gir absolutt alt i alle situasjoner. Det er jo få spillere som forvarer seg så til de grader som Heinze, er vel en av de siste forsvars spillerene jeg ville ha møtt ute på en bane når mannen er i form...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...