Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig få ting her i verden som har vært konstante i evig tid, det er helt sikkert.

 

Noen her som vet hva dette var: Newton Heath ?

Knallmorsomt, Kjakan. Knallmorsomt. Som alltid.

 

Jeg spurte bare om et spm, jeg visste ikke svaret men fikk vite det av en United fan her i tråden.

 

takker for svar

Lenke til kommentar

Park er med troppen og trener, herlig! :D

 

Elsker Park og vi trenger han i storform mer enn noensinne nå som vi har solgt Ronaldo og blitt kvitt av Tevez. Han er en av de som jobber konstant, og det setter jeg pris på. Håper Park kan ha største sesongen hans inntil nå i år og bli en 100% fast ving for Utd. Three Lung Park!

 

Herlig å se at han er nære på en ny kontrakt, og herlig å lese hva Fergie har sagt om han her! :)

 

As well as having money available, Ferguson has been boosted by the news that midfielder Park Ji-Sung is set to sign a new contract.

 

Park's existing deal runs out at the end of the 2009-10 season, but chief executive David Gill said the 28-year-old was close to agreeing terms.

 

"In his time with us he's developed his technical and tactical abilities and done very well. He's become a very important player for us and had a fantastic career with us," Ferguson said.

 

Også herlig å lese hva Giggs sier i den artikkelen. Det er bare så sant. Legender som han, Scholesy, Neville osv. vet det bedre enn absolutt alle.

 

Meanwhile, veteran midfielder Ryan Giggs insists United can cope with the departures of Ronaldo and Tevez and defend their Premier League title.

 

"Since I came into the team the likes of Bryan Robson, Mark Hughes, Eric Cantona, Ruud van Nistelrooy, Roy Keane and David Beckham have left the club," said Giggs.

 

"But that is what the manager is so good at - reshaping and re-energising the team.

 

"Carlos and Cristiano were great players but we move on. As players it's like ships in the night. You just get on with it."

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg har ingen tro på at Park noen gang kan bli god nok til å spille fast på høyre i alle kamper. Han mangler rett og slett de ekstreme ferdighetene som kreves av våre offensive spillere. Park er en god spiller å ha i kamper der det kreves løpskraft å vi ikke vil inneha ballen klart mest. Nei nå har vi kjøpt 2x vinger begge innehar evner som overgår park sine offensivt.

Lenke til kommentar

Park er nok ikke den beste av vingene våre offensivt nei, men som du sier er han viktig i slitekamper og gjør "the dirty work" for oss og det setter jeg stor pris på. Fyren er rett og slett genial for oss når vi trenger den type spilleren. Han var også god i flere kamper i fjor der vi hade ballen mest osv. og puttet et par HERLIGE mål (Boro borte i PL, Fulham borte i FA Cupen), kanskje flere som jeg ikke kommer på nå. Park har blitt bedre og bedre for oss hvert år siden han kom, og jeg har alltid troa på fyren pga. innsatsen sin. Gir alltid alt for klubben. Lojal er han også, uten tvil.

 

Haha, dette må sees. Jeg sa det før og sier det igjen. Tror Park og Evra er mer enn venner altså. Er ganske klart at Evra har savnet Park en del de siste dagene/ukene. :D

 

Se filmen hos Youtube

 

Siste spørsmålet er moro. :p Disse to virker som herlige personer ihvertfall. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ja, de to er bare elsk på alle måter. Merker også klart at Park har blitt MYE bedre til å snakke engelsk.

 

Enig, Wis, bare dette sier jo litt:

 

Ji: "Honestly, I'm very happy because long time no see my friends, especially Patrice Evra... I'm very happy."

Patrice: "Yeah, it was as well for me a difficult moment when you're not here. Everybody was joking with me they said I never smile but when you get back it's true I smile again."

 

Koooos ihvertfall.

Lenke til kommentar
Vidic virker som en mer seriøs kar enn de fleste .. Ikke noe tull med han virker det som.. Rooney og Ronaldo derimot var vel mer barnslige.. De sier vel at fletcher også tar litt av i garderoben? :p

 

edit: ååå der var hun tilbake igjen..!

Nettopp derfor det hadde vært så morro å se en snutt med Vidic og f.eks Berba som kosegutter :p Berba virker mer som en homofob mafia :cool:

Lenke til kommentar

Park kommer til å få litt applaus i dag tipper jeg. Gleder meg til kampen, blir gøy å se Utd mot en annen motstander nå, ble litt lei Malaysia halvveis inn i andre kampen mot de på 3 dager. 13.00 er det showtime. :)

 

EDIT: Ikke for å være pessimistisk, men det virker som Neville sin karriere er ferdig ganske snart uten at han skal ha mye å si i denne 09/10 sesongen som kommer opp. Klarer bare ikke unngå de skadene, og når han spiller virker han for treig og generelt dårlig med ball. En fantastisk karriere har han uansett hatt, og er en ekte legende i klubben.

 

He hates Scousers. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
EDIT: Ikke for å være pessimistisk, men det virker som Neville sin karriere er ferdig ganske snart uten at han skal ha mye å si i denne 09/10 sesongen som kommer opp. Klarer bare ikke unngå de skadene, og når han spiller virker han for treig og generelt dårlig med ball. En fantastisk karriere har han uansett hatt, og er en ekte legende i klubben.

 

Føler egentlig det er greit at han gir seg, vist han gjør det da. Han holder ikke samme standard som resten av laget. Han er ikke den samme som før vertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...