Kjakan24 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Etter min mening et forferdelig forslag. Engelsk fotball skal da spilles i England, og det finnes grenser for hvor mye det skal melkes. Nei takk.. Er penger i et marked der rundt 60% av verdens befolkning bor. Første mann til mølla kan selge rundt 300 millioner ekstra drakter hvis 0,80% av asiaterne kjøper. Legger vi til Australia og USA snakker vi markeder som fører til betydlige ekstra inntekter i form av nye og bedre sponsor avtaler samt salg av effekter. Unnskyld, men hvor finner du 37,5 milliarder asiater? Hvor mange drakter eier du? Hvis man får seg en fan er dette verdt rundt 8-9 drakter iløpet av de neste 10 årene. Så ganger du 35 millioner fans med 8,5 og du får ? Kjøper en en drakt vil man kjøpe flere. Dette er jo grunnen til at alle proffe lag forandrer draktene sine hvert år. Endret 23. juli 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Et spørsmål.. Er FC Seoul noe bedre motstand enn Malaysia? Høyt nivå? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Trolig bedre. Men uansett skal ingen av lagene holde premier league- standarer for å si det sånn. Slo de 4-0 sist, 07/08. Endret 23. juli 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Phil Cisnall uttaler seg om Owen Eg vet iallfall om EN som boikottet Cisnall som spiller når han gikk fra United til Liverpool i 1964. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Phil Cisnall uttaler seg om Owen Eg vet iallfall om EN som boikottet Cisnall som spiller når han gikk fra United til Liverpool i 1964. Jeg tror han har rett. Såfremt han får en del spilletid og holder seg unna de værste skadene tipper jeg at han kommer til å score en god del mål for oss iløpet av de neste tre åra. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Sikkert greit for alle lag under top 4, men vi har nok kamper som det er. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Sikkert greit for alle lag under top 4, men vi har nok kamper som det er. Du kan gjerne utdype ... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Sikkert greit for alle lag under top 4, men vi har nok kamper som det er. Du kan gjerne utdype ... Han mener vel at lag som kjemper helt i toppen vil lide ekstra hvis det blir flere kamper i PL, da de beste lagene spiller vesentlig flere kamper enn de som er under topp 4. I fjor spillte vi f.eks. mange flere kamper enn Everton. Jeg ser poenget hans, men jeg tviler på at én kamp kan utgjøre noe særlig forskjell fra eller til. Endret 23. juli 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Min far er Unitedfan, jeg er unitedfan. Han har ingen drakter, jeg har vel 2. Sammen har vi vel ca totalt 40år som supportere. Å ha ligakamper i andre land er sjelløst og latterlig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ah, jeg så ikke sammenhengen da jeg så på innlegget hans som et svar til posten din over, og ikke nevnte diskusjon. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Min far er Unitedfan, jeg er unitedfan. Han har ingen drakter, jeg har vel 2. Sammen har vi vel ca totalt 40år som supportere. Å ha ligakamper i andre land er sjelløst og latterlig. Da ligger dere langt under snittet av vanlige fans. Men det har ingenting å si med tanke på at en 39 kamp vil bli vurdert på de høyste nivåer innad i det britiske fotball systemet. Alle her skjønner at dette dreier seg om marked og verdi. Husk at topp divisjonen gikk fra å hete 1.divisjon til å bli sponset og nå fikk navnet Carling Premier League. Det var mange ramaskrik den gangen men nå er det ingen som tenker over det engang. Fremskritt som dette er bare en naturlig del akkurat som å ha 2 poeng for seier ble byttet ut med 3 poeng fordi man må henge med i utviklingen og beskytte produktet man sitter på. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Husk at topp divisjonen gikk fra å hete 1.divisjon til å bli sponset og nå fikk navnet Carling Premier League. Barclays? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Het vel ikke Barclays til å starte med, kan godt ha hett Carling om jeg ikke er helt på bærtur . Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Stemmer som Alastor forklarer folkens, ikke alle er like oppdatert skjønner jeg. Beklager at jeg ikke forklarte meg bedre. her er de forskjellige sponsorene for ligaen siden PL ble innført: 1993–2001: Carling 2001–2004: Barclaycard (Barclaycard Premiership) 2004–2007: Barclays Bank (Barclays Premiership) 2007–2010: Barclays Premier League Skjønner jo også at 2000/2001 er ganske way back in the day og at ikke alle fulgte med på fotball på det tidspunktet. Dessuten er jo United sin fanskare i Norge en del yngre en jeg er vant til m.t.p Liverpool fans her hjemme. beklager det Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Klarer ikke se om det innlegget var ment spydig eller ikke, Kjakan. Lyst til å oppklare? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 @Kjakan: Prøver du virkelig å være så nedlatende eller er du bare sånn naturlig? De fleste her har vel fulgt med siden før 2000 år. Det er ikke alle som husker navnebytter eller leser seg opp på ting, selv om du og jeg gjør det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 beklager det Det går bra, alle kan gjøre feil, men sjeldent så store som hele deg Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Veldig få ting her i verden som har vært konstante i evig tid, det er helt sikkert. Noen her som vet hva dette var: Newton Heath ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Gud, hvor skal denne selvhøytidligheten ende? Er dette noen folka i TIA-tråden har sendt ut som hevn for flere år med mobbing? Det svir faktisk i hode mitt, mannen med google-kunnskapene suger rett og slett energien ut av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå