Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser faktisk ikke problemet med at han linket til de sakene. Glazer har for øvrig vært ute og sagt at SAF har penger, og dermed nok en gang avkreftet ryktene som hevder at pengene fra Ronaldo - salget går til å betjene lånet.

Er bare det at han linker alt han får tak i, greit at han linker til overganger...men det er samme for meg om laget kom seg til Korea eller ikke ettersom alle visste at vi skulle dit fra før av :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg ser faktisk ikke problemet med at han linket til de sakene. Glazer har for øvrig vært ute og sagt at SAF har penger, og dermed nok en gang avkreftet ryktene som hevder at pengene fra Ronaldo - salget går til å betjene lånet.

 

Hva de tenker om dette lånet vet jeg ikke. Fakta er at selv om vi ga de 80 mill til lånet så er det fremdeles latterlig.

 

Ellers så er jeg enig med artikkelen i at diverse spillere er overpriset (jeg synes ikke Ronaldo var en av dem). Og at vi ikke burde begynne å handle til blodpriser

Lenke til kommentar

Vi får bare satse på at det faktisk går an å betjene dette massive lånet, selv om jeg ikke helt ser hvordan det er mulig. Jeg er også av dem som ikke synes at Ronaldo var overpriset. Det er få spillere i verden som er verdt slike summer etter min mening, men Ronaldo, Zlatan og Kaka er alle spillere jeg synes er verdt disse summene.

Lenke til kommentar
OK, nå lurer jeg på en ting: Når du bestiller supportertur via supporterklubben, dekker prisen kostnader med transport inn til Manchester også, mamma hevder det fordi hun sammenligner pakketurene deres med sydenturer :roll:

Den dekker mest sannsynlig flybussen ja, å ja moren din har rett når det gjelder praksis på pakketurer.

Lenke til kommentar
OK, nå lurer jeg på en ting: Når du bestiller supportertur via supporterklubben, dekker prisen kostnader med transport inn til Manchester også, mamma hevder det fordi hun sammenligner pakketurene deres med sydenturer :roll:

Den dekker mest sannsynlig flybussen ja, å ja moren din har rett når det gjelder praksis på pakketurer.

Hun fikk det til å høres ut som de ble spleiset på alt i prisen de betalte da... Regner med at transport rundt i byen går under deres regning? Samt at de sikkert har et program de må følge til punkt å prikke?

Lenke til kommentar
OK, nå lurer jeg på en ting: Når du bestiller supportertur via supporterklubben, dekker prisen kostnader med transport inn til Manchester også, mamma hevder det fordi hun sammenligner pakketurene deres med sydenturer :roll:

 

Om du kjøper full pakke, så ja. Om du kun kjøper hotellpakke, så nei. Står vel veldig klart på united.no dette...

Lenke til kommentar
OK, nå lurer jeg på en ting: Når du bestiller supportertur via supporterklubben, dekker prisen kostnader med transport inn til Manchester også, mamma hevder det fordi hun sammenligner pakketurene deres med sydenturer :roll:

Den dekker mest sannsynlig flybussen ja, å ja moren din har rett når det gjelder praksis på pakketurer.

Hun fikk det til å høres ut som de ble spleiset på alt i prisen de betalte da... Regner med at transport rundt i byen går under deres regning? Samt at de sikkert har et program de må følge til punkt å prikke?

Det programmet er rimelig slapt altså. Eneste du virkelig trenger å møte opp på er frokosten hvor bilettene deles ut, er du ikke der når de sier bussen drar til Old Trafford regner de med at du har kommet deg dit på egenhånd...

Lenke til kommentar
OK, nå lurer jeg på en ting: Når du bestiller supportertur via supporterklubben, dekker prisen kostnader med transport inn til Manchester også, mamma hevder det fordi hun sammenligner pakketurene deres med sydenturer :roll:

står en representant fra supporterklubben på flyplassen ved ankomst. Hele reisefølge blir sendt av gårde inn i Manchester med buss, til de respektive hotellene de har valgt. Herfra er det normalt å bruke buss/trikk-"stasjonen" picadelly som går rundt i hele manchester. Denne går også til gangavstand til OT aka. Sir Matt Busby Street

 

EDIT: Ved ønske er det også ordnet med gratis buss til/fra OT før og etter kampstart

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Gratulerer med dagen Tom ;D
Ntååå.

 

 

Hvor er det blitt av HCG? Greit at Diouf fikk 4-årskontrakt, blir dyrere å kjøpe han ut da. Om han failer.

Lenke til kommentar
OK, nå lurer jeg på en ting: Når du bestiller supportertur via supporterklubben, dekker prisen kostnader med transport inn til Manchester også, mamma hevder det fordi hun sammenligner pakketurene deres med sydenturer :roll:

Den dekker mest sannsynlig flybussen ja, å ja moren din har rett når det gjelder praksis på pakketurer.

Hun fikk det til å høres ut som de ble spleiset på alt i prisen de betalte da... Regner med at transport rundt i byen går under deres regning? Samt at de sikkert har et program de må følge til punkt å prikke?

Transport til og fra kamp var dekt når jeg dro. Samt til og fra flyplassen. Å selvfølgelig alt annet, turen til megastore og omvisningen o.l. Men alt annet må du betale for. Du trenger ikke følge programmet, men omvisningen er virkelig verd det.

Lenke til kommentar

Omvisningen er verdt det ja, men transport er ikke noe problem å fikse selv. Drosjeprisene er også ganske så mye lavere enn her i Norge, så visst du ikke vi lstyre med busstabeller og slikt er det ikke noe problem å ta drosje. Mener vi betalte 5-6 pund hjem igjen fra en CL kamp...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Haha, kom fra rett person. Håper virkelig du har selvironi i øyekroken når du skrev dette. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...