Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Samt at Alonso er "småskadet". Stevie G i fengsel så er jo "best midfield in the world" borte hele gjengen.

Hehe, blir artig å se hvordan Liverpool takler denne situasjonen. Det vil være en smell for baugen om de skulle miste Alonso, men se for deg hvordan det vil være å miste både Alonso og Mascherano :!: En ting er at de vil få en god del cash for disse spillerne. Men problemet oppstår først når de skal hente inn fullgode erstattere på et overgangsmarked som er ødelagt med overprisede spillere. Ser for eksempel at Liverpool ønsker seg Young, men at Villa ønsker £30 mill :ohmy: Er det mulig?

Og bare or å legge til enda en ting; Liverpool har spilt tre uavgjort- kamper på rad i Pre- season. :)

En feilaktig utsagn der,unge mann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Din staving er verre.

 

Men seriøst,ingen bryr seg om pre-season kamper vell. Rafa har jo brukt flere unggutter enn den katolske kirken i de tre (dølle) kampene. Med en leke-keeper to boot.

Lenke til kommentar

Hva er grunnen til å bruke ungutter som ikke skal spille i Premier League før noen år? Det er jo A-lags spillere som må bli fit til PL..

 

Nå har jeg ingen aning på hvor mange, hvor unge eller hvor nære de er til å nå førstelaget til Liverpool, men det virker som at det ikke er førstelaget når den katolske kirken har mindre unggutter.. =/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg har ikke tro på at dere får så masse som dere sier for han, men men. Latterlige resultat sålangt, lagene dere spiller mot er jo minst like jalla!

Lenke til kommentar
Nei,det var verre.

 

Når det er sagt forsvinner nok ikke Mascherano i dette vinduet, men han kan fort finne på å forsvinne etter jul eller neste sommer. Alonso virker tapt i mine øyne, men vi får antakeligvis inn gode erstattere og mye cash.

Dere får mye cash ja, men mange erstattere? Det tviler jeg på. Dere må nok ut med £20-£30 mill for en enkelt spiller hvis han skal være god nok til å erstatte Alonso. I tillegg vil klubbene sette opp prisene når de vet at Liverpool er desperate etter en fullgod ersatter så sent i overgangsvinduet. Som sagt, jeg tviler på at dere får mer enn en spiller for prisen av Alonso.

 

Ser at det var snakk om at Liverpool hadde Lucas som erstatter. Han vil aldri bli en god ersatter for noen på Liverpools midtbane. Han har til gode å imponere meg i PL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg har ikke tro på at dere får så masse som dere sier for han, men men. Latterlige resultat sålangt, lagene dere spiller mot er jo minst like jalla!

 

Bør ikke du være i seng nå?

12-timersskift i dag og i morgen, så ja, burde. Dessverre er det jeg som bestemmer når jeg skal legge meg, og da blir det max et par timer på puta.
Lenke til kommentar

Pissekonkurransen tar slutt nå. Jeg trodde jeg kunne slappe av i ferien og at det skulle bli mindre krangling osv. Det ser ikke ut til å være tilfellet, og reaksjoner vil nå bli utdelt.

 

Til alle med historikk: Det er langt mindre terskel fram mot å miste forumtilbudet på ubestemt tid. Har dere en 7 dagers ferie bak dere, så er dette vår strengeste form for reaksjon før utestengelse på ubestemt tid.

 

Spørsmål eller kommentarer? Send meg en PM!

Lenke til kommentar

Den tyske ligaen er for så vidt grei den, og han øyner sikkert sjansen til å få spille fast der nå som Mario Gomez har tatt turen til Bayern. Jeg er helt sikker på at vi får se han i Premier League ved en senere anledning, men akkurat nå holder det sikkert for han å bøtte inn mål i Bundesliga.

 

 

Forresten (Unnskyld for dette, Alastor, men jeg må bare) så tror jeg at Lucas vil utvikle seg til å bli en klassespiller. Potensialet er ihvertfall der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...