Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pre - season er gøy, men jeg er fortsatt spent på å se hvordan Tosic holder seg fysisk mot ordentlig motstand. Jeg synes også at det ofte skrytes uhemmet mye av fysikken til Macheda, men når han fikk spille Premier League forrige sesong så syntes jeg han var litt pinglete når han ble godt inn i kroppen på, men hvis man ser på fysikken hans så er han jo definitivt større enn de fleste andre 17 - åringer, og det ser ut til at han blir 4. valg neste sesong for oss, og at Welbeck kommer til å være 5. valg. Det virker iallefall slik når man ser hva SAF sier om han, men for all del håper jeg at Welbeck gjør et stort mesterskap og klarer å dytte seg fremover i køen.

Lenke til kommentar
4- års kontrakt på Diuof.

 

343.jpg

 

I dag har han signert sin personlige avtale og som man ser på bildet er han i de beste hender.

 

Mame Biram møter pressen for første gang etter at nyheten ble kjent i Molde i morgen.

 

 

Han har mye potensiale, ihvertfall en meget spennende spiller. United kan ha gjort et scoop ved å signere denne han-negeren.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Leste ryktene om David Villa. Har ikke noen tro på at Villa kommer til United, eller noe annet Engelsk lag. Har en bekjent som følger spansk fotball meget tett, og som i tillegg er Valencia fan. Han påstår at Villa selv har uttalt at om det skulle bli en overgang så blir det et spansk lag eller ingenting. Aller helst ønsker han å fortsette i Valencia, noe han også har forberedt seg på etter kollapsen i Real overgangen. Det samme gjelder forøvrig også Silva som vistnok heller ikke ønsker seg til England. Eneste som kan få Silva til å endre mening slik jeg ser det må være at det er så mange spanjoler i Liverpool og at det kan hjelpe ham med å klare overgangen. Men jeg vil ikke tro at noen av dem ønsker seg til England når de ser at så mange spillere ønsker seg til Spania på grunn av forholdene i England.

Lenke til kommentar
Da var biletter til Manchester turen bestilt, tur/retur Gardermoen-Manchester 2800 kr. Dette synes jeg var en fin pris, så slipper jeg å gjøre som Alastor og reise med tog gjennom hele landet :p

Funker det :).

 

Du sparer tid, jeg sparer cash. Jeg må nemlig også komme meg fra Trondheim til Oslo og da blir 3000,- ekstra i flybilletter altfor dyrt. Totalt ink. dette vil jeg betale 2000,- tur retur.

Lenke til kommentar
Da var biletter til Manchester turen bestilt, tur/retur Gardermoen-Manchester 2800 kr. Dette synes jeg var en fin pris, så slipper jeg å gjøre som Alastor og reise med tog gjennom hele landet :p

Funker det :).

 

Du sparer tid, jeg sparer cash. Jeg må nemlig også komme meg fra Trondheim til Oslo og da blir 3000,- ekstra i flybilletter altfor dyrt. Totalt ink. dette vil jeg betale 2000,- tur retur.

Da skjønner jeg hvorfor du gjør det slik du gjør ^^,

Lenke til kommentar
Samt at Alonso er "småskadet". Stevie G i fengsel så er jo "best midfield in the world" borte hele gjengen.

Hehe, blir artig å se hvordan Liverpool takler denne situasjonen. Det vil være en smell for baugen om de skulle miste Alonso, men se for deg hvordan det vil være å miste både Alonso og Mascherano :!: En ting er at de vil få en god del cash for disse spillerne. Men problemet oppstår først når de skal hente inn fullgode erstattere på et overgangsmarked som er ødelagt med overprisede spillere. Ser for eksempel at Liverpool ønsker seg Young, men at Villa ønsker £30 mill :ohmy: Er det mulig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Samt at Alonso er "småskadet". Stevie G i fengsel så er jo "best midfield in the world" borte hele gjengen.

Vi har da Lucas, null stress :cool:

Lenke til kommentar
Samt at Alonso er "småskadet". Stevie G i fengsel så er jo "best midfield in the world" borte hele gjengen.

Hehe, blir artig å se hvordan Liverpool takler denne situasjonen. Det vil være en smell for baugen om de skulle miste Alonso, men se for deg hvordan det vil være å miste både Alonso og Mascherano :!: En ting er at de vil få en god del cash for disse spillerne. Men problemet oppstår først når de skal hente inn fullgode erstattere på et overgangsmarked som er ødelagt med overprisede spillere. Ser for eksempel at Liverpool ønsker seg Young, men at Villa ønsker £30 mill :ohmy: Er det mulig?

Og bare for å legge til enda en ting; Liverpool har spilt tre uavgjort- kamper på rad i Pre- season. :)

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...