i93 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Da forstår jeg ikke hvorfor Benitez bruker såpass mye for å hente en høyreback og ikke heller hente inn noen offensive spillere. Problemet ifjor var jo nettopp at backene ikke var offensive nok. Derfor henta han Glen som har mye mer å bidra med offensivt enn Arbeloa og Aurelio. Han har heller ikke utelukket kjøp av en spiss/ving. Endret 21. juli 2009 av Macbook24ghz Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sånn jeg ser det utifra den videoen er det jo Gerrard som blir slått? :S Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Må nok si meg enig med Smågal og co. Ser ut som om det er gerrard som blir slått til, dersom det er han i blå polo genser med hvit kant? elns. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Det var selvsagt bare kødd det med eksempel og bure han inne Endret 21. juli 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Det var selvsagt bare kødd det med eksempel og bure han inne Han fortjener ikke å sitte inne, noe som helt sikkert ikke vil skje heller. Men jeg vil trekke på smilet om han får en form for straff. Hvis det skulle vise seg at han får straff så kan vi nok vente oss noen originale sanger fra Pete Boyles side Endret 22. juli 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Han kommer vel til å få en bot på en mill eller noe Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Bot på en mill? Hva i alle dager er det du har fått i deg i dag egentlig? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Eller mindre lønn. Men kanskje masse OT? Ta dette heller i puben og ta en øl med. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Bot på en mill? Hva i alle dager er det du har fått i deg i dag egentlig? Jeg synes ofte at bøtene i fotball er litt designet inntektene Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Gleder meg til fredag. Seol FC, gitt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Villa til United? Har ikke troa på det for vi trenger han ikke Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Huff, nei og hva faen? Nå har vi jo endelig fått Owen til å score mål igjen også skal vi dytte inn enda en spiss? Rooney, Berbatov, Owen og Villa er omtrent det verste vi kan gjøre med tanke på Kiko og Welbeck. Spisser trenger vi ikke. Vi trenger enten en klasseving eller ingenting. En sentral midtbane som erstatter for Scholes, Giggs og en Hazza som jeg fortsatt ser på som uberegnelig er heller ikke å forakte, selv om Carrick, Fletcher og Anderson ikke er det minst slagkraftige arsenalet jeg har sett, med unntak av Anderson da, han er jo særdeles lite slagkraftig (ikke noe vondt ment om Anderson, fantastisk spiller, han har bare en målrate som selv Claus Lundekvam kunne overgått) Apropos, det var vel en eller annen som sa at man kunne sette en død kropp i feltet og kontinuerlig slå cornere, så ville ballen før eller siden sprette i mål via den døde kroppen, som var mer enn man kunne si om godeste Claus. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Villa til United? Har ikke troa på det for vi trenger han ikke Det hadde ikke gjort meg noe menne, en klassewing hadde vi heller hatt mer bruk for ja, men jeg tviler på at det blir noe mer spillerkjøp dette vindu. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Villa til United? Har ikke troa på det for vi trenger han ikke Det hadde ikke gjort meg noe menne, en klassewing hadde vi heller hatt mer bruk for ja, men jeg tviler på at det blir noe mer spillerkjøp dette vindu. Diouf kan jo spille på begge kanter Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Yes! Det var godt nytt!! Det med Diouf på begge kanter altså... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 http://www.united.no/nyheter/nyheter/skal_gripe_hver_sjanse - Sounds good. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Skulle ønske Rooney eller Berbatov overtok trøya til Ronaldo, føler ikke at Owen passer helt inn der. Men det er jo bare et nummer uansett. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Syns Rooney er den perfekte 10er. Ellers syns jeg det var helt greit at Owen fikk den trøya, jeg har i hvert fall ikke mange andre navn i huet som passer så mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå