Nutjob Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Funderte litt på noe her: http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...aa_hente_ribery "- Da vi forhandlet med dem om Hargeaves sa de også nei i starten, men de sa også at vi var de første som skulle få beskjed om dem ombestemte seg. Det er akkurat det samme denne gangen - det er ingen mulighet for at de selger Ribery." Den setningen der tilsier jo at de kan ha noe på vent, om ønsker fra Ribery eller noe som Bayern ikke klarer å styre skulle oppstå... Sist gang endte det jo opp med at de ombestemte seg xD Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Heinze var på den tiden godt likt, også plutselig ville han til Pool. Han hadde jo fått Vikingskipet (årets spiller av supporterne). Owen hadde valget mellom Stoke/Hull(?), Championship og United. Kun et av alternativene gav han en realistisk sjanse til å spille VM i Sør-Afrika. Han tilbydde seg til og med til Liverpool. Hva mer forventer du? Forventer du at han kaster bort resten av karrieren fordi han ikke skal spille for United? Chill løken, du er en bitter og konservativ. Vi lever ikke lenger på 50-tallet. Er helt enig i det du skriver, og har sagt det selv tidligere. Det er helt natuturlig at Owen setter egen karriere som førsteprioritet. Hadde han valgt et lag som Stoke eller Hull så hadde karrieren fortsatt i samme spor som i Newcastle. Jeg er selvfølgelig ikke blind, og har stor forståelse for hva Liverpool fansen mener om Owen. Jeg synes likevel at LocalPatriot drar det vel langt i håp om å skape et nummer ut av situasjonen. Dette med rygrad er patetisk. Jeg tipper at det er ytterst få Unitedsupportere som ikke støtter Owen. Vil det si at kun en håndfull supportere har rygrad? Det samme i Liverpool leiren. Som nevnt tidligere har pool fansen hyllet eks Everton og United spillere. Har da kun en håndfull pool fans rygrad? Jeg husker under Heinze sagaen at flere av vennene mine som holder med Liverpool godtet seg da Heinze ønsket seg til Liverpool. Ikke fordi de på død og liv ønsket seg Heinze, men fordi det provoserte United fansen så inderlig. Jeg kan ikke si at spesiellt mange Liverpool fans satt ned foten da Heinze ønsket seg til Liverpool, kanskje med unntak av deg LocalPatriot. Blir litt drøyt å si at du pluss et par til er de eneste supporterne med rygrad, og det fordi dere ikke støtter egne spillere. Funderte litt på noe her: http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...aa_hente_ribery "- Da vi forhandlet med dem om Hargeaves sa de også nei i starten, men de sa også at vi var de første som skulle få beskjed om dem ombestemte seg. Det er akkurat det samme denne gangen - det er ingen mulighet for at de selger Ribery." Den setningen der tilsier jo at de kan ha noe på vent, om ønsker fra Ribery eller noe som Bayern ikke klarer å styre skulle oppstå... Sist gang endte det jo opp med at de ombestemte seg xD Bayern kam ombestemme seg, men problemet nå ser ut til å være at hovedpersonen selv ønsker seg til Real. Jeg hadde elsket å se Ribery i United-drakta, men ikke for den prisen Bayern kommer til å kreve. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Synes LocalPatriot viser lite "integritet" og ryggrad ved å ikke støtte Owen... Når karrieren hans var så på vei nedover som den var i Newcastle, burde dem som en gang har hyllet han bli glad om han får fart på karrieren sin igjen. Det LocalPatriot vil er jo at Owen skulle "rotne" i Newcastle eller verre klubber. Lite voksent å vise så lite respekt til en spiller som har kommet med så mye bra, og gjort så mye bra for pool. Greit nok, han signerte for united, erkerivalen, men her i gården er det kun direkte overgang til rival som virkelig skjærer i hjertet mitt. Dette var ikke tilfelle denne gangen. For å skylde litt på pool, så var faktisk Owen og forhørte seg om de var interreserte i å signere han, men ingen interesse oppsto fra Rafa eller styret i pool. Ta å skjerp deg LocalPatriot, alt du gjør er å spre propaganda og lager unødvendig styr rundt noe som egentlig burde "glede deg" i den forstand Owen betydde noe for deg da han spilte med pool drakta på. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Leser nå at Nasri har brukket leggen og er ute i 3 måneder. Skal bli vanskelig for Arsenal å hevde seg når deres beste spillere til stadighet pådrar seg slike skader. Tipper at Arsenal må nøye seg 4. plassen i år igjen etter salget av Adebayor. De har få nøkkelspillere, og de er avhengige av å unngå skader på dem. Dermed kommer denne skaden svært ubeleilig for dem. Endret 21. juli 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Adebayor er en ekstremt oppskrytt spiss. Tipper Arsenal kommer til å gjøre det bedre med ham borte. Vela spesielt kommer nok til å skinne. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 for å si det veldi enkelt, Oss supportere har faen ikke noe annet valg enn å godta di valgene Manageren gjør. Og fy faen så frustrerende det er av og til Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Frustrerende, kanskje. Men nå er det vel få andre managere som kan bare holde kjeft og peke på premieskapet når han skal "forsvare" seg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Når man tenker på hvor mange og sinnsyke suksesskjøp Fergie har gjort opp igjennom så kan vi vel egentlig bare sette oss tilbake og holde kjeft også. Noen ganger MÅ jo han også bomme. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 For et gjeng uten integritet og ryggrad sier jeg. Give it a brake, sier jeg Frustrerende, kanskje. Men nå er det vel få andre managere som kan bare holde kjeft og peke på premieskapet når han skal "forsvare" seg Helt sant, og jeg er veldig glad for at det er han som har den jobben. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Når man tenker på hvor mange og sinnsyke suksesskjøp Fergie har gjort opp igjennom så kan vi vel egentlig bare sette oss tilbake og holde kjeft også. Er akkurat derfor jeg ikke skjønner at de ler så mye inne på Liverpool tråden over Diouf kjøpet. Greit nok at han ikke går rett inn på førstelaget, men det er vel heller ikke planen. Det er godt mulig at Ferguson har gjort et kupp på overgangsmarkede med det kjøpet. Er vel en grunn til at Wenger også ønsket å signere ham. Virker som om de inne på den tråden ikke helt har forstått hva vi har sikret oss, og at spilleren bare må være dårlig siden han kommer fra en tippeliga klubb. Uansett, jeg er veldig fornøyd med hva Ferguson har gjort på overgangsmarkede denne sommeren. Mange nye spennende spillere inn. Hvor svekket vi er på grunn av Ronaldo salget vil vise seg. Men jeg synes vi har gjort det bedre på overgangsmarkede enn Liverpool, som kun har skaffet seg en overpriset høyreback. Trodde en del av Liverpool sitt problem forrige sesong lå i å avgjøre jevne kamper. Da forstår jeg ikke hvorfor Benitez bruker såpass mye for å hente en høyreback og ikke heller hente inn noen offensive spillere. Endret 21. juli 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva er vel mer æreløst enn billige hersketeknikker, tåpelige argumenter og syke beskyldninger? Hvis jeg redder kongens liv mandag og dreper ham tirsdag, bør jeg fortsatt kalles en helt? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvis jeg redder kongens liv mandag og dreper ham tirsdag, bør jeg fortsatt kalles en helt? Nei Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kommer jo ann på da... Det kan jo være uaktsomt eller uforskyldt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Ca 20 innlegg er fjernet fra tråden. Siden enkelte nye brukere har startet å poste i disse trådene har jeg et par ting å si. Det er IKKE lov å kalle andre brukere patetiske eller skrive at de mangler ryggrad. Dette er personangrep, og fortsetter dette vil man få forumkarrieren sin rimelig forkortet. Anbefaler at man tar en oppfriskning av retningslinjene. Det er heller ikke lov for Liverpoolsupportere å forsøke å provosere i Unitedtråden, og vice versa. Dette vil bli slettet, uansett om det er saklige poenger eller ei. Da kan man poste det i sitt eget lags tråd, så lenge det ikke inneholder personangrep. Ellers har jeg et gammelt jungelord: Dersom man ikke svarer på provoserende innlegg, så forsvinner de av seg selv. (På forumspråk: Hold kjeft, og trykk på rapporterknappen!) EDIT: 1 innlegg til forsvant, ro ned nå. Spørsmål eller kommentarer? Send meg en PM. Endret 21. juli 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Video av Gerrard som slår ned en fyr på nattklubben. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg så den for 5 minutter siden og du ser jo egentlig ikke en dritt. Så jeg regner med at de har enda en vinkel som de ikke viser. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg så den for 5 minutter siden og du ser jo egentlig ikke en dritt. Så jeg regner med at de har enda en vinkel som de ikke viser. Ja, det var vanskelig å se noe som helst. Hadde vært artig om Gerrard fikk straff :!: Men jeg tipper at han slipper billig på grunn av kjendisstatusen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 De kunne jo gjort et eksempel av han og buret han inne i noen år Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 De kunne jo gjort et eksempel av han og buret han inne i noen år Altså, jeg ser ikke noen grunn til han skal bures inne, men at han får en form for straff ville vært et godt eksempel. Skulle det vise seg at han faktisk slår. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Limbeck -> :lol: Dette er trolig oppblåst til det maksimale. Ser vel mest ut som Gerrard som blir slått der. Umulig og si egentlig. Vel, nok med vitner i hvertfall. Endret 21. juli 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå