Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Owen blir Solkskjær nummer 2 for manu, så på alle 126 målene til Ole Gunnar her om dagen, sikker på at 80% av de er returer hvor han ligger helt perfekt og bare venter. Må si jeg unner Owen det her. Også så utrolig mye morsomere det var å se manu spille en det var å se Pool (PS; jeg er nøytral supporter når det kommer til england so no drama pls)

Solskjær var en av verdens best spisser når det kom til å posisjonere seg riktig, og ikke minst avslutte. Har også god tro på at Owen kan bli en type Solskjær. Ikke minst kan han bli en ny super-sub. Eneste jeg stusser på er at du sier at du tror rundt 80% av målene kom fra retur? Jeg tror ikke en gang at 10% av målene var på retur. Jeg kommer på en del returmål, men de aller fleste kom etter eksepsjonalle avslutninger. Men det er en annen diskusjon. Poenget mitt, og ditt, er at Owen mest sansynlig vil putte mange flere slike mål i løpet av sesongen pga. ferdighetene hans :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det fjortizzfulla slevom man skriver npen ord feil. Lær deg froskjlen a.

EDIT: Så på aldern din. Morsomt at du kaller min fyll for fjortizfyll..

EDIT2: Min fylll er jack..

EDIT3: Jack 200000000000000000000000009 you know the name

daniels.. han der ass.. hyggelig kar asssd

Endret av Points
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Supporterne har ingenting med hvem klubbene kjøper. Hvis Liverpool kjøper Josef Fritzl som vår nye hengende spiss så er det pent lite supporterne kan gjøre med det.

De kan reagere,og de kan mislike kjøpe,men kan ikke stoppe det.

(håper Rafa IKKE kjøper denne forferdelige mannen)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...