Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Noen som har en formening om hvor stor sannsynelighet det er for at Man United får tak i Tevez, FØR sesongen starter?

9104208[/snapback]

Jeg tror det går greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper for guds skyld at vi får tak i Tevez før sesongstart. Synes det er trist hvis vi skal kvitte oss med Alan Smith, for det er en spiller jeg virkelig har sansen for. Har likt han helt siden Leeds-tiden, og det ville være synd å la han gå til en annen klubb. Synes det er litt merkverdig hvis vi skal slippe Rossi også. Hvis vi absolutt skulle kvittet oss med en spiss skulle i alle fall jeg helst sett Luis Saha gått fremfor Smith og Rossi.

Tevez er en klassespiller som vil forsterke laget vårt, det er jeg sikker på. Nå har han bevist at han klarer seg i Premier League, og jeg er sikker på at han vil passe inn i systemet til Ferguson også. Det virker også som han er klar over at det vil bli rotering, så da tror jeg det meste er gjort.

Lenke til kommentar
Rooney og Ronaldo på topp? Fergie har uttalt at det kan bli ein situasjon han kjem til å nytte seg av meir i bortekamper. Fine mål btw, Eagles viser gode takter. Synd ikkje Nani fekk tid.

9109251[/snapback]

Enig, hadde håpet at Nani skulle få sin debut idag. Jaja han får flere muligheter :D

Lenke til kommentar

Synd at vi ikke kjenner detaljene i denne saken. En hadde satt pris på om Heinze selv gikk ut å uttalte seg, men det skjer vel neppe.

Om det er hold i disse ryktene, ligner han mer og mer på en forræder, spør du meg.

Dette når vel kjapt nye, uante høyder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Heinze er en helt hvis han kommer. Uansett så er det mange sider av samme sak. Fyren er i tillegg på ferie. Jeg mistenker at det er agenten hans som kaster bensin på bålet, ettersom SAF selv har uttalt at agenten har prøvd å få til en overgang i 18 måneder nå.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Heinze er en helt hvis han kommer. Uansett så er det mange sider av samme sak. Fyren er i tillegg på ferie. Jeg mistenker at det er agenten hans som kaster bensin på bålet, ettersom SAF selv har uttalt at agenten har prøvd å få til en overgang i 18 måneder nå.

9110465[/snapback]

Det blir vanskelig å finne svar i en så tåkete sak som dette. Heinze har som kjent tilbringt en del tid på benken, noe som naturligvis har gitt Evra spilletid. Selvsagt kan det ligge mye mer bak, enn det vi aner.

Man kan vel gjerne også se at det samme skjer i Liverpool, det er vel tvilsomt at han heller er et soneklart førstevalg? Heinze er ofte helt rå på ballen, en nyttig brikke på sist beste, men unnværlig? Ja.

Endret av wan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Heinze, Riise eller Aurelio? Det oser ikke verdensklasse av noen av dem, men jeg lurer på om jeg ikke hadde foretrukket førstnevnte.

Lenke til kommentar

<Nå har han bevist at han klarer seg i Premier League,

I en halv sesong ja. Har litt bismak av overgangene hittil. En Brasilianer og nå prøver vi oss på Tevez. Søramerikanere sliter i PL. Bare se på Forlan/Veron/Kleberson osv.

Jeg er derimot veldig glad for at Hargreaves har kommet. Tror han kan bli en meget viktig spiller for oss. Nani vet jeg lite om. Det er viktig at laget har en balangse mellom artister og soldater.

Hvis Heinze vil dra så bør han få lov til det, vi trenger ikke spillere som ikke vil være i klubben. Vil han til Anfield så synest jeg vi bare skal slippe han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...