Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere enn meg som synes Nani har gjort to gode kamper ?

Synes han har spilt to brukbare kamper, slik som de fleste andre på laget også har gjort. Er ikke noen som har imponert meg stort enda, men det kan vi heller ikke forvente etter to kamper.

 

Jeg er imponert over avslutningene til Owen, men det viste vi jo han kunne da.

Lenke til kommentar
Synes Tosic virker lovende! To gode kamper nå, og håper vi ser mange flere!

Tosic har vist seg frem ja. Ser ut som han har gode dribleferdigheter som han bruker til å komme til mange innlegg. Synes innlegge er av variert kvalitet. Håper han forbedrer seg på det feltet. Virker som vi har fått inn en klassisk ving som kommer til mange innlegg utpå kanten, noe vi ikke har hatt i United på en stund :)

Lenke til kommentar
Flere enn meg som synes Nani har gjort to gode kamper ?

Synes han har spilt to brukbare kamper, slik som de fleste andre på laget også har gjort. Er ikke noen som har imponert meg stort enda, men det kan vi heller ikke forvente etter to kamper.

 

Jeg er imponert over avslutningene til Owen, men det viste vi jo han kunne da.

Vi vet alle at Owen er an avslutter i verdensklasse. Men jeg synes ikke han har vist frem den siden av seg foreløpig. De målene han har scoret har mer skyltes at han er på rett sted til rett tid. Noe som kjennetegner de beste spissene. Eneste unntaket jeg kommer på er headingen han hadde etter halvtimen i dag. Synes det var en god avslutning, bare så synd at den ikke gikk inn.

 

Når vi først snakker om Owens avsluttninger så skader det vel ikke å mimre litt...

Lenke til kommentar

Begge målene Owen har gjort for dere er typiske scoringer fra den kanten. Legg merke til at han ofte scorer etter at andre har avsluttet, noe som ikke er tilfeldig siden han hele tiden hele tiden jakter returer foran mål. Det er som regel mange skudd/avslutninger iløpet av en kamp, men det er de færreste som går inn. Da blir det ofte returer, og dette ser ut til at Owen er mer oppmerksom på en mange andre. Ellers kan han selvsagt skape mye på egenhånd også.

 

Problemet hans i Newcastle var at han ofte spilte veldig dypt og måtte ordne opp i forsvar for eget lag. Men nå spiller han på et bedre lag og kan overlate jobbingen bakover til andre spillere. Jeg frykter mange Owen-scoringer iløpet av sesongen hvis han holder seg skadefri.

Lenke til kommentar
Hahaha, Rooney kjefter på Nani som faen og deretter får kjeft av kommentatoren. Gotta love it.

 

Og der bommer Berbatov på ENDA en free header. Skjønner dere nå...

Skjønner hva ?

 

Rett og slett at Berbatov bommer på altfor mange free headers.

Vel vi har vel ikke hatt en god hodespiller i angrep med unntak av Ronaldo på en stund nå.

Lenke til kommentar

Owen blir Solkskjær nummer 2 for manu, så på alle 126 målene til Ole Gunnar her om dagen, sikker på at 80% av de er returer hvor han ligger helt perfekt og bare venter. Må si jeg unner Owen det her. Også så utrolig mye morsomere det var å se manu spille en det var å se Pool (PS; jeg er nøytral supporter når det kommer til england so no drama pls)

Lenke til kommentar
Hahaha, Rooney kjefter på Nani som faen og deretter får kjeft av kommentatoren. Gotta love it.

 

Og der bommer Berbatov på ENDA en free header. Skjønner dere nå...

Skjønner hva ?

 

Rett og slett at Berbatov bommer på altfor mange free headers.

Vel vi har vel ikke hatt en god hodespiller i angrep med unntak av Ronaldo på en stund nå.

 

Veldig sant, ja. Frustrerende som faen.

 

Enig med de som snakker positivt om Tosic. Disse to kampene har forandret hva jeg syns om han. Jeg ser potensialet som Fergie sikkert så. Trodde først han bare kom som en del av Ljajic avtalen men ikke lenger. Tosic virker som en veldig klassisk ving ja, komme se ut på kanten og slå mange innlegg. Selvom han må jobbe med innlegg en del, ingen tvil om det. Virker også som han har jobbet styrke i overkroppen i det siste, var god til å holde på ballen og drible 1v1 med backen. Men så var det mot Malaysia da, vi får se når det kommer til "the real shit".

 

Ser forresten Real Madrid spille mot Shamrock Rovers akkurat nå. 37 min spilt, 0-0, Ronaldo spiller og klarer ingenting. To frispark har han hatt, en i veldig god pos; en i muren og en helt off target. Det gleder meg. Virker veldig frustrert på banen også, blir taklet en del og holdt tilbake og alt. Hihi.

Lenke til kommentar

Kom seg litt mot slutten av omgangen, noen småpasninger. De driblingene hans har jo nesten aldri hjulpet laget og heller gjort spillet treigere og mindre effektivt. Jeg savner ikke han i det hele tatt, måten han viser frustrasjonen sin på banen nå og alt det. Bare helt holdningen hans.

 

Vi har nok med Nani vi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...