Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Unødvendig uansett. Hvertfall i en treningskamp. Men er enig i at keeperen traff han ja.

 

Det var litt unødvendig, men det er heldigvis ikke så ofte der skjer nå til dags.

 

 

 

Når det kommer til Anderson så skjer det vel akkurat det samme med han som med den dansken som spilte i arsenal for 10-12 år siden, husker ikke navnet akkurat nå. Han hadde vel godt over 100 kamper i PL før han klarte å putte sitt første mål for klubben, da trykket fansen opp t-shorter hvor det sto "Jeg har sett xxx score!" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg er nødt til å gifte meg med hu der på MUTV... damn..

 

:dribble:

 

Hu hadde lurt meg med hjem for å si det sånn...

Tenkte akkurat det samme her en kveld.

Lenke til kommentar

Fikk endelig den nye Manchester United drakten idag (skulle egentlig få den forrige mandag

men pga amøbe firmaet UPS så fikk jeg den idag) :D

 

Utseendet på drakten er upåklagelig.Designet med V'en syns jeg er dritstilig.Ny-designete Champions-badges(mest sannsynligvis pga di forrige hadde en tendens til å rakne) er med på å gjør utseendet komplett.Dessverre synes jeg drakten har en følelse av hastverk.Stoffet har ikke noe særskilt mønster (bortsett fra på ryggen),kragen ser vil nok glede mange polo-entusiaster,V'en er sydd direkte oppå (istedenfor integrert i drakten),noe som lukter nødløsning all the way.I forhold til drakt-teknologi (hvis dette er et ord) så er denne drakten 2 skritt tilbake.

 

Men som sagt,utseendet kicker :)

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Mange ting som irriterte meg idag.

 

- Bytter. Hvor mange forbanna bytter gjorde Malaysia? Må jo ha vært i nærheten av 20, minst! Og nesten alle er enkeltbytter med å minnuters intervall.

- "Skader". At spillerene fra Malaysia datt som fluer er vel et understatment.

- Dommer. Litt irriterende at han i praksis spiller med blå trøye. Heldigvis er ikke kampen av viktig betydning.

- Rooney. Brukte 90% av energien på å være pissed. Jeg hater når han er i det humøret der. Hvorfor være slik i en treningskamp og samtidig blir regnet som den største stjerna av supporterene. Kunne like så godt ha holdt seg på benken. Svak avsluttning på den første sjangsen.

 

- Anderson. That man is never going to score. :p

 

Utenom det så var kampen grei, dog litt ineffektivitet.

Lenke til kommentar

Digg at Owen scoret igjen, regner med at Liverpool supporterne sitter å svetter og er redd for at han skal få suksess nå i Premier League! Bra at han er i form allerede!

 

Det meldes om at det er flere som er intereserte i Costa nå, så nå håper jeg Fergie gjør det samme som han gjorde med Diouf, nemlig kjøpe han for mer enn verdien!

Lenke til kommentar
Jeg er nødt til å gifte meg med hu der på MUTV... damn..

 

:dribble:

 

Hu hadde lurt meg med hjem for å si det sånn...

Tenkte akkurat det samme her en kveld.

Du vet hun er godt over dobbelt så gammel som du er? :p

I`m ready!

 

Når Tom er tomkjørt og hun vil ha mer enn de 10% han kan gi, så kommer eg og gir de resterende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Idag på jobben så trodde en fyr at jeg var 18. Mulig at det var samme som trodde en annen fyr var 19. (han var 36). Liten sansynlighet at jeg hadde fått napp om hu var i tvil om jeg var under 16. Nå er jeg ganske fit, så akkurat det hadde ikke vært noe problem.

 

Er alderen det første du spør om, visst planen er å ta med noen hjem?

Hvis jeg tror hun lyver om at hun er 16, så ja.

 

EDIT: Med mindre hun har med lapp fra forledrene om at det er greit.. Men det er nok ytterst sjeldent.

Du hadde "spart" en jente fordi hu ikke var 16? Hahaha.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg er nødt til å gifte meg med hu der på MUTV... damn..

 

:dribble:

 

Hu hadde lurt meg med hjem for å si det sånn...

Tenkte akkurat det samme her en kveld.

Du vet hun er godt over dobbelt så gammel som du er? :p

I`m ready!

 

Når Tom er tomkjørt og hun vil ha mer enn de 10% han kan gi, så kommer eg og gir de resterende.

De beste to minuttene i livet hennes :)

 

Vi er oppe i 5 poster som kan diskuteres, vi er da egentlig på topic, siden vi diskuterer(diskuterte) dama i MUTV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...