Bruno Mars Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 United.no; Sir Alex varsler en helt ny lagoppstilling mot Malaysia XI i ettermiddag. Fabio da Silva er en av dem som manageren sender ut fra start. - Spillerne som startet den første kampen, vil ikke gjøre det nå, sier Fergie til manutd.com. Fabio da Silva og Gary Neville vil begge starte kampen, mens det er ventet at Zoran Tosic, Wes Brown, Ryan Giggs, Darren Fletcher og Michael Carrick gjør det samme. De to sistnevnte skal ha ristet av seg småskadene som gjorde at de ble spart lørdag. Få vil bli overrasket om Michael Owen, som ble matchvinner på lørdag, også er en av Fergies utvalgte. Kampstart er klokken 14.45 norsk tid, og etter oppgjøret får du fullstendig referat her på united.no. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 De som sendte PM forrige gang, kan gjøre det nå også! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det var ikke det jeg mente... :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nei det vet jeg men det var det Alastor mente! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nei, jeg mente ikke Stream. :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nei sikkert ikke Men kamp! Kjenner at jeg gleder meg. håper på flere mål, men er i en liten limbo. Føler at å heie på Owen nesten blir som å heie på Hitler. Men jeg vender vel meg til tanken etterhvert. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Haha, fantastisk bilde! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Alle bilder av Keane er fantastisk, pene herlige sexye lille mannen! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 For å sitere Denis Leary: I mean if Hitler hade Coke there'd be Jews in the bathroom going 'I know you didn't do it' 'I like your mustache'. Vi venner oss til tanken etterhvert, og enda fortere hvis han starter å banker inn mål Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ronaldo så seriøst værre ut før Oo Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Bildet er vel i fra 2003 sesongen, når han fremdeles var en liten pusling og kun 18 år gammel Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jepp. Søsteren min hadde modellbilder av han på rommet sitt og gjett hvilket sitt rom det er nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ser fortsatt grusom ut til å være 18 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Ja, men han så faktisk bedre ut i 2004. Forresten, flere enn meg tror at Nani kan bli den neste Ronaldo? Han gikk på samme lag (Sporting Lisboa), samme hjemland og er fortsatt lagkamerat til Ronaldo. Endret 20. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hadde han ikke tannregulering i en periode i 04 elns a? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ja, men han sa faktisk bedre ut i 2004. Forresten, flere enn meg tror at Nani kan bli den neste Ronaldo? Han gikk på samme lag (Sporting Lisboa), samme hjemland og er fortsatt lagkamerat til Ronaldo. De er forskjellige spillere. Så han kan nok ikke bli den nye Ronaldo. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Ja, men han sa faktisk bedre ut i 2004. Forresten, flere enn meg tror at Nani kan bli den neste Ronaldo? Han gikk på samme lag (Sporting Lisboa), samme hjemland og er fortsatt lagkamerat til Ronaldo. Nei, Nani er et år yngre enn Ronaldo om jeg ikke tar feil, og har forsatt ikke bevist noe etter to år i klubben. Når Ronaldo kom og deburterte så man med engang at han var veldig lovende i klubben, og jeg kan ikke si jeg så det samme med Nani. Dem er også forskjellige spillere om du ser på spillestilen på dem. Nani kan bli bedre, men aldri like god som Ronaldo var i klubben. Ronaldo hadde mye mere enn det Nani har pdd. Endret 20. juli 2009 av Raste Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå må jeg også henge meg på det du sier der. Jeg tviler også veldig sterkt på at Nani kan komme i nærheten av det nivået Ronaldo har. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Laget: Foster Neville - Brown - Evans - Fabio Fletcher - Carrick- Giggs - Tosic Owen - Macheda Endret 20. juli 2009 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå