Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

United.no;

Sir Alex varsler en helt ny lagoppstilling mot Malaysia XI i ettermiddag. Fabio da Silva er en av dem som manageren sender ut fra start.

- Spillerne som startet den første kampen, vil ikke gjøre det nå, sier Fergie til manutd.com.

Fabio da Silva og Gary Neville vil begge starte kampen, mens det er ventet at Zoran Tosic, Wes Brown, Ryan Giggs, Darren Fletcher og Michael Carrick gjør det samme. De to sistnevnte skal ha ristet av seg småskadene som gjorde at de ble spart lørdag. Få vil bli overrasket om Michael Owen, som ble matchvinner på lørdag, også er en av Fergies utvalgte.

Kampstart er klokken 14.45 norsk tid, og etter oppgjøret får du fullstendig referat her på united.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å sitere Denis Leary:

I mean if Hitler hade Coke there'd be Jews in the bathroom going 'I know you didn't do it' 'I like your mustache'.

Vi venner oss til tanken etterhvert, og enda fortere hvis han starter å banker inn mål :)

Lenke til kommentar

Ja, men han så faktisk bedre ut i 2004. :p

Forresten, flere enn meg tror at Nani kan bli den neste Ronaldo?

Han gikk på samme lag (Sporting Lisboa), samme hjemland og er fortsatt lagkamerat til Ronaldo.

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Ja, men han sa faktisk bedre ut i 2004. :p

Forresten, flere enn meg tror at Nani kan bli den neste Ronaldo?

Han gikk på samme lag (Sporting Lisboa), samme hjemland og er fortsatt lagkamerat til Ronaldo.

Nei, Nani er et år yngre enn Ronaldo om jeg ikke tar feil, og har forsatt ikke bevist noe etter to år i klubben.

Når Ronaldo kom og deburterte så man med engang at han var veldig lovende i klubben, og jeg kan ikke si jeg så det samme med Nani.

Dem er også forskjellige spillere om du ser på spillestilen på dem.

Nani kan bli bedre, men aldri like god som Ronaldo var i klubben. Ronaldo hadde mye mere enn det Nani har pdd.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...