Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rimeligste alternativ for å kjøpe fotballtur er Unitedtravel.no. Disse er 2000 billigere enn steve perryman.

Kun kampbillett får man kun kjøpt på svartebørs, og det er rett og slett for usikkert og useriøst det markedet (Se mer på united.no)

Lenke til kommentar
Rimeligste alternativ for å kjøpe fotballtur er Unitedtravel.no. Disse er 2000 billigere enn steve perryman.

Kun kampbillett får man kun kjøpt på svartebørs, og det er rett og slett for usikkert og useriøst det markedet (Se mer på united.no)

OK! Ser at alle topplagene på Unitedtravel er utsolgt, hadde litt lysst å se United - Pool, men har United - Blackburn på andrevalg, og den var faktisk billigere hos han Steve Perryman, dog det er en ekstra natt på hotel med Unitedtravel. Ble jeg svært usikker, hvordan er hotelene til Unitedtravel?

Lenke til kommentar

Ibis hotell i Manchester var det jeg havnet på. Dette ligger 10 minutter unna togstasjonen, samt midt i sentrum av manchester. Ser helt greit ut, frokost inkludert osv.

I tillegg så er servicen jeg har opplevd sålangt overlegen :), har hatt kontakt med de på telefon og epost og raske og gode svar samt at de tilrettela turen slik jeg ønsket uten problemer.

Ang 3 netters, det er ofte det lureste da kamper kan bli flyttet fra lørdag til søndag, flyttet til tidligkamp osv. Lurt med en ekstra dag. Den kan man også bruke til å se championship eller andre kamper!

Lenke til kommentar

Som nevnt flere ganger før er det ikke tillatt å spørre etter streams, hverken i tråden eller på PM. Nå har enkelte her fått beskjed om dette gjentatte ganger, bedrer det seg ikke vil jeg ty til utestengelser.

Spørsmål eller kommentarer? Send meg en PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...