Sameboe Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som vet hvor man kjøper biletter til kamper på Old Trafford ol.? Takk Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 http://www.united.no/united/turer_billetter ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 http://www.united.no/united/turer_billetter ? Må være medlem av supporterklubben der, så det er ikke min prioritet Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det reklameres mye for steve perryman sport travel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Rimeligste alternativ for å kjøpe fotballtur er Unitedtravel.no. Disse er 2000 billigere enn steve perryman. Kun kampbillett får man kun kjøpt på svartebørs, og det er rett og slett for usikkert og useriøst det markedet (Se mer på united.no) Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Da var den hvite keeperdrakten med 1 - Van Der Sar, bestilt! Håper bare den kommer før jeg stikker til Italia. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hmm, skal ha den nye drakta..men er litt usikker hva jeg vil ha... 7 - Owen 10 - Rooney eller 15 - Vidic? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er du keeper? Btw, hvorfor står det ''18 TIMES'' på United-skjerfene og annet random stuff? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Rimeligste alternativ for å kjøpe fotballtur er Unitedtravel.no. Disse er 2000 billigere enn steve perryman. Kun kampbillett får man kun kjøpt på svartebørs, og det er rett og slett for usikkert og useriøst det markedet (Se mer på united.no) OK! Ser at alle topplagene på Unitedtravel er utsolgt, hadde litt lysst å se United - Pool, men har United - Blackburn på andrevalg, og den var faktisk billigere hos han Steve Perryman, dog det er en ekstra natt på hotel med Unitedtravel. Ble jeg svært usikker, hvordan er hotelene til Unitedtravel? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ibis hotell i Manchester var det jeg havnet på. Dette ligger 10 minutter unna togstasjonen, samt midt i sentrum av manchester. Ser helt greit ut, frokost inkludert osv. I tillegg så er servicen jeg har opplevd sålangt overlegen , har hatt kontakt med de på telefon og epost og raske og gode svar samt at de tilrettela turen slik jeg ønsket uten problemer. Ang 3 netters, det er ofte det lureste da kamper kan bli flyttet fra lørdag til søndag, flyttet til tidligkamp osv. Lurt med en ekstra dag. Den kan man også bruke til å se championship eller andre kamper! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er du keeper? Btw, hvorfor står det ''18 TIMES'' på United-skjerfene og annet random stuff? Eh? Fordi vi har vunnet ligaen 18 ganger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Og det er "ekstra" spesielt fordi vi nå har matchet Liverpool sine 18; som før Fergie ble manager for oss hadde mange flere enn oss. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er du keeper? Ja, så det var på tide jeg fikk kjøpt meg en keeperdrakt. Perfekt tidspunkt å slå til på, spør du meg; den nye keeperdrakten (den hvite) er dritkul! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Bilde fra Asia Tour: Flere bilder fra Asia Tour her: EDIT: Haha. Endret 20. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Som nevnt flere ganger før er det ikke tillatt å spørre etter streams, hverken i tråden eller på PM. Nå har enkelte her fått beskjed om dette gjentatte ganger, bedrer det seg ikke vil jeg ty til utestengelser. Spørsmål eller kommentarer? Send meg en PM. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Blir spennende viss Tosic får sjans frå start, viste lovende takter på lørdag. Ellers så synes eg dei nye draktene ser meget bra ut! Må innrømme at det blir rart med ny draktsponsor til neste sommer, blitt litt glad i AIG-looken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Yay, kampen er heldigvis litt senere i morgen enn den var på lørdag. 13.45 England-tid så er 14.45 her i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå