IcedInsanity Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hvem er " the special one" ? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Vi er alle spesielle er vi ikke? Men regner man snakker om Mourinho... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det tar nok noen år før City er blandt toppen, men alt jeg vet er at det garantert sjer. Det er bare ett tidsspørsmål, med deres penger kan de kjøpe ALT og hvis manageren ikke klarer å sette laget sammen på en god måte, så joiner sikkert "The one" Manchester City. Han har jo sagt at han liker Premier League, så det skulle ikke forundre meg.. Edit: Eller er det "The special one" de kaller han? Du har nok rett i dette, laget kan jo kjøpe seg opp til suksess til slutt, men var det ikke noe àla det Chelsea gjorde også? Mener huske de også fikk denne kjøpe "dilla" når de kom seg opp i toppen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Tevez, Adebayor og Robinho må bli suksess, men de trenger bedre midtstoppere. Innen 3 sesonger har City etablert seg 4-5 plass i PL. Garantert. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Og Carlos Tévez er på flyttefot: Manchester Citys nyervervelse har nemlig kjøpt Cristiano Ronaldos tidligere hus i Manchester for 4 millioner pund. Med det vil argentineren bli nabo til tidligere lagkamerat i Manchester United, Rio Ferdinand. - http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2670642.ece Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Tevez, Adebayor og Robinho må bli suksess, men de trenger bedre midtstoppere. Innen 3 sesonger har City etablert seg 4-5 plass i PL. Garantert. Både Adebayor og Tevez hadde relativt dårlige sesonger i fjor, og nå spiller de på et helt nytt lag, bokstavlig talt. Det er på ingen måte garantert at det blir en suksess. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Tevez, Adebayor og Robinho må bli suksess, men de trenger bedre midtstoppere. Innen 3 sesonger har City etablert seg 4-5 plass i PL. Garantert. Både Adebayor og Tevez hadde relativt dårlige sesonger i fjor, og nå spiller de på et helt nytt lag, bokstavlig talt. Det er på ingen måte garantert at det blir en suksess. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om City. På kort sikt så ser jeg ikke på dem som noen trussel. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Woho! Nå skal jeg bestille drakt med Rooney (10) på, skal jeg bare velge trykk og drakt, så legge i handlekurv? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja, men trenger jeg bare legge trykket i handlekurv for å få det på drakta? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jepp. Forresten, hva skjer om man bestiller flere drakter? Hvordan i all verden skal supporterklubben vite hvilket trykk som skal på hvilken drakt? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Når skal Utd. spille neste pre-season kamp? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) I morgen mot Malyasia XI. Igjen. SNIP De ringer sikkert, du legger jo til nr. når du bestiller. Endret 19. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) City vil bli klart sterkere enn i fjor, men er usikker på om det holder til topp 4, og Ashley Young må ikke bli scouser.... :/ Endret 19. juli 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 City kommer til å score masse mål, men kan nesten vedde at de ender på negativ målforskjell. Dette var idiotisk av Hughes, han burde heller ha kjøpt gode def. spillere, før han kjøpte så mange spisser. Tevez gikk for å få mer spilletid. Gleder meg til å se hvor mye han får spille. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Vurdert å bruke ae, oe og aa i stedet for hva det enn er du bruker nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Skaff deg et norsk tastatur for guds skyld! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Chelsea har da brukt ekstremt lite penger i år o forhold til de forige årene! Real Madrid har jo nærmest tatt over Chelseas status.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ancelotti har lovet oss en stjerne i år da. Spent å se hva han får til. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Forresten, hva skjer om man bestiller flere drakter? Hvordan i all verden skal supporterklubben vite hvilket trykk som skal på hvilken drakt? Jeg bestiller ofte flere drakter på united.no. De klarer alltid å få det riktig. Jeg tror de klarer det fordi de får inn bestillingslisten i den rekkefølgen som kunden legger varene i handlekurven. Dvs at når jeg kjøper to drakter så får de inn bestillingen i denne rekkefølgen: drakt-->shorts-->nummer-->drakt2-->shorts2-->draktnummer2 Er vel logisk nok at det første draktnummeret hører til den første drakten og det andre nummeret den andre drakten Endret 19. juli 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå