Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei da vet ikke eg TomHel. Eg trykte bare på knappen og rettet på deg. Mulig det er en forumfeil da... ikke vet eg. Dessverre svarte eg litt sent, da eg måtte inn og dobbeltsjekke at du tok feil.

Nani målet i dag er intet annet enn nydelig. Den stikkeren til Rooney er helt vill! Nydelig mål.

Saltoen hans er han derimot litt ute av trening på vil eg si...

Lenke til kommentar
City har vel kjøpt Adebayor så nå vil sikkert Tevez dra igjen. Han tar jo spisskjøp som en personlig fornermelse

Det at shitty har kjøpt så mange stjernespillere behøver ikke direkte bli så farlig, på samme måte som med Real, spillerne skal fungere sammen oxo... å Tevez tenker sikkert *FAEN at jeg ikke dro en annen plass* :!:

Lenke til kommentar

adebayor.jpg

Ingen av stjernene spilte i går. Burde vel greie å slå Orlande likevel men...

Manchester Citys lag: Stuart Taylor, Pablo Zabaleta, Tal Ben Haim, Ben Mee, Javier Garrido, Vladimir Weiss, Stephen Ireland (Nigel de Jong 70), Michael Johnson (Javan Vidal 45), Martin Petrov, Vladimir Bojinov (Felipe Caicedo 70), Craig Bellamy (Benjani 45
Lenke til kommentar
Ja, det har du rett i.. Laget som spilte har nok kvaliteter til å vinne den kampen..

Tror ikke dere skal henge dere for mye opp i Citys første kamp for sesongen. Husker at vi spilte mot dem i fjord og vant 1-0 etter scoring fra Lee Martin. Vi vant knepent 1-0 til tross for at vi stilte med bedre lag enn hva City gjorde. Dette var Citys første kamp og man kan ikke forvente all verden. Nå gjorde heller ikke vi en spesiellt god kamp i går.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Det tar nok noen år før City er blandt toppen, men alt jeg vet er at det garantert sjer. Det er bare ett tidsspørsmål, med deres penger kan de kjøpe ALT og hvis manageren ikke klarer å sette laget sammen på en god måte, så joiner sikkert "The one" Manchester City. Han har jo sagt at han liker Premier League, så det skulle ikke forundre meg..

Edit: Eller er det "The special one" de kaller han?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...