Sameboe Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Flau keepertabbe av Ben Foster på 2-2. Håper vi ikke ser slikt i PL! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Katastrofe av Foster på begge målene. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Flau keepertabbe av Ben Foster på 2-2. Håper vi ikke ser slikt i PL! Får tror det var pga. "feriemodus" den tabbaen kom iaf. som det ble sagt før i dag.. Satser på at han legger det bak seg og storspiller fremover Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Katastrofe av Foster på begge målene. Er helt enig at det går ann å være så jævlig klønete, sitte på benken også klarer han ikke å komme seg tilbake i mål for ta den der. Det var Van der Sar som sto i mål på det første målet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hahaha, så det i elendlig kvalitet, og når jeg leste sameboe's post, så tenkte jeg at han var keeper i begge omgangene. Katastrofe for keeperene våres idag da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Elendig keeperspill, men fortsatt god tid til å rette opp feilene før sesongen. Herlig med Owen-scoring, og også fint at Nani scorer. Kanskje dette blir hans sesong? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Syns han kommer seg, mindre tulling med ballen og litt mer forsøk på innlegg, selv om innleggene ikke satt helt idag.. Han kan bli veldig god å ha hvis han slutter å tulle med ballen å spille litt mer som en klassisk ving.. Ellers syntes jeg Anderson var god idag, hadde gode pasninger, lite feil passninger og vant mye ball, tror faktisk Scholes hadde flere feilpassninger enn Anderson idag.. Endret 18. juli 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 United nekter å spille i Jakarta.. Likevel har indonesiske myndigheter ifølge CNN krevd at kampen mot et nasjonalt all star-lag mandag kveld går som planlagt. Det kravet kommer ikke Manchester United til å rette seg etter. - Presidentens kontor anmodet oss om å komme, men etter flere diskusjoner har vi bestemt at det ikke er passende, sier United-direktør David Gill. Det er nesten litt teit om det faktisk blir fremtilit riktig, å kreve at United møter opp.. mtp. terrormulighetene er det jo veldig forståelig at vi velger å droppe den turen.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg kan forstå begge deler. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Er det nokon som veit kvifor Vidic ikkje er med austover? Fekk heilt "hetta" då eg såg han ikkje var med her. Nemanja Vidic var ikke med på flyet til Kuala Lumpur, men det foreligger ingen rapporter på hvorfor midtstopperen ikke reiste. Serberen måtte melde forfall til en landskamp i våres grunnet en ankelskade. Med Gary Neville og Wes Brown med i troppen, kan det hende at Sir Alex ikke ønsker å ta noen sjanser med Vidic. Er det stadfesta at det er ein skade, eller kan det foregå noko i kulissane? Byrjar å bli redd for at Vidic og skal forsvinne er dei rykta som har versert i sommar om m.a. Real Madrid og Inter dersom eg hugsar rett. Neineineinei, Vida skal være med på Audi Cup han. Og Park møter resten i hometown Seoul. It's allll good. Eneste som er synd er at Obertan er ute i 3 måneder..... Endret 18. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg kan forstå begge deler. Ja, det er ikke vanskelig å forstå hvorfor de ønsker at United kommer. Er vel først og fremst ikke pga. kampen, men omfanget av at en av verdens største klubber kommer til byen. I tillegg ønsker de ikke å skuffe de 100.000 som hadde kjøpt billett. Er sikkert ganske mange skuffede supportere i Indonesia nå. Indonesia får vel neppe denne muligheten igjen. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 1: Bra mål av Rooney, men ikke nydelig. 2: Nydelig mål av NANI! 3: Nydelig mål av Malaysia! 4: Du var uheldig der, Edwin. Men det går så bra, så. 5: Han lever opp til tallet. Foreløpig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Edwin? Du mener nok Foster. Endret 18. juli 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ingen grunn til å ta av bare fordi Owen scorer i en ubetydelig treningskamp. For min egen del så må han bevise noe og at noen snakker om 20 mål skjønner jeg bare ikke. Ben Foster som førstekeeper? Nei, tror ikke det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Edwin? Du mener nok Kuz. Kuz? Du mener nok Foster. Endret 18. juli 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Ble vi tilbytt Adebayor? Tror ikke Owen scårer 20 mål i PL, men han kan gjøre det tilsammen hvis veldig mye klaffer. Derimot viser han at noe jeg liker ved å snappe opp situasjoner foran keeper. Owen er flik til det Endret 18. juli 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Edwin? Du mener nok Kuz. Kuz? Du mener nok Foster. Du leser hva du vil, altså? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Edwin? Du mener nok Kuz. Kuz? Du mener nok Foster. Du leser hva du vil, altså? Bare siterer deg eg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ingen grunn til å ta av bare fordi Owen scorer i en ubetydelig treningskamp. For min egen del så må han bevise noe og at noen snakker om 20 mål skjønner jeg bare ikke. Ben Foster som førstekeeper? Nei, tror ikke det. 20 mål totalt iløpet av sesongen (PL, CL, FA, og LC) er ingen umulighet dersom han klarer å holde seg skadefri, og får nok spilletid. United er svært gode på å skape sjanser, og Owen er svært god på å sette sjanser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Edwin? Du mener nok Kuz. Kuz? Du mener nok Foster. Du leser hva du vil, altså? Bare siterer deg eg Øh, jeg skrev da aldri det du "quota". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå