Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Kun med tanke på at han hadde blitt hetset noe vanvittig av United-supportere om han hadde gått til rivalene. Forståelig nok.

Lenke til kommentar
Kun med tanke på at han hadde blitt hetset noe vanvittig av United-supportere om han hadde gått til rivalene. Forståelig nok.

9102530[/snapback]

Nå er ikke United supportere de verste når det kommer til hetsing, så lenge Heinze viser respekt så går det bra. Å ikke tar en Ince og jubler hemingsløst foran tilreisende United-supportere, samt at han kysser kråka på emblemet.

Lenke til kommentar

Ble jo stor ståhei når Neville gjorde det samme foran Liverpool sine tilreisende supportere. Synes ikke det skader ikke å vise at man brenner for klubben man spiller for. Skjønner dog at det med Ince er litt ekstra irriterende siden han har spilt for begge klubber. Det er forøvrig ikke ei kråke, det er en Liverbird! :)

Lenke til kommentar

Den flyr av sted lenge før skremselet deres kan stikke den ned med den lille canapèpinnen!

Jeg var forøvrig så heldig å se Ince avgjøre mot Bolton på Anfield for en del år siden, ekstra festlig siden jeg var stor tilhenger av han den gangen. :) Uansett, dette har lite med United å gjøre, så jeg trekker meg tilbake..

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Kråke, spurv, stork eller påfugl... Fortsatt et fjærkre uten andre evner enn og være seriøst irriterende og levere skrikerunger (Hitchcock må gjerne mene annerledes). En djevel derimot har powers, selv imp's i H3 har mulighet til å stjele mana. Ikke nevn Phoenix en gang siden det var det mest ræva lvl7 creature. Ergo Jævler rules, påfugler don't.

Forøvrig så er det bildet fixed, slikt kan ikke skje i virkeligheten... Oh boy!

Så litt mindre tåkeprat, godt å se Alex nekter Benitez Heinze :D

Lenke til kommentar
Forøvrig så er det bildet fixed, slikt kan ikke skje i virkeligheten... Oh boy! 

9103268[/snapback]

Fixed du liksom. :roll: Fugler finnes hvertfall i virkeligheten da, det gjør ikke djevler. Så det så!

9103396[/snapback]

Har du bevis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...