Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg garanterte at Owen ville score. Typisk Owen-mål var det også, han ligger og venter retur fra keeper hele tiden mens han spilte. Slik blir det som regel mål av. Forbanna dritt at dere har snappet opp ham.

Man kan nesten lure på hvorfor ikke Liverpool kom på banen. Owen hadde sikkert valgt pool fremfor united, og dere har bruk for en slik spiss sammen med Torres, spesielt når han var gratis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OWEN!! :D

Ja, da er svikeren i gang med å score mål igjen. Han kommer garantert til å bøtte inn mål for united. Jeg håper bare nå på at den lille rotta får betalt for sitt svik før den tid, og gjerne united også for sine stadige bidrag til pissing på andre klubbers supportere.

Lenke til kommentar

Ja, da er svikeren i gang med å score mål igjen. Han kommer garantert til å bøtte inn mål for united. Jeg håper bare nå på at den lille rotta får betalt for sitt svik før den tid, og gjerne united også for sine stadige bidrag til pissing på andre klubbers supportere.

Naaaaaaw.... Søt han er :)

Men kjekt at Owen starter ballet allerede! Lille forræderen vår som skal senke Liverpool på Anfield :)

Lenke til kommentar

Du drar det litt vel langt når du beskriver Owen. Du hadde hatt et poeng hvis Owen hadde avslått et kontraktstilbud fra Liverpool og signert for United. Men realitetet er at det var Hull, Stoke og United som kjempet om underskriften hans. Det må da være mulig, selv for en ihugga Liverpool supporter, å se hvorfor Owen valgte som han gjorde.

Hvis du ser bort fra denne hendelsen, når vil du si at United pisser på andre klubbers supportere. Synes det du skriver er ganske useriøst ettersom du bare slenger ut dritt uten å argumentere for noe som helst.

Lenke til kommentar

Vi har alle fått med oss nøyaktig hva du mener om overgangen til Owen. Skal du sutre noe mer kan du gjøre det en annen plass enn i denne tråden.

Lenke til kommentar

Er det nokon som veit kvifor Vidic ikkje er med austover? Fekk heilt "hetta" då eg såg han ikkje var med her.

Nemanja Vidic var ikke med på flyet til Kuala Lumpur, men det foreligger ingen rapporter på hvorfor midtstopperen ikke reiste. Serberen måtte melde forfall til en landskamp i våres grunnet en ankelskade. Med Gary Neville og Wes Brown med i troppen, kan det hende at Sir Alex ikke ønsker å ta noen sjanser med Vidic.

Er det stadfesta at det er ein skade, eller kan det foregå noko i kulissane? Byrjar å bli redd for at Vidic og skal forsvinne er dei rykta som har versert i sommar om m.a. Real Madrid og Inter dersom eg hugsar rett.

------

Må sei det var særs fint å få Owen i gong så tidleg. Dette kan bli ein særs spanande sesong, og eg trur Liverpool-supportararane har grunn til å frykta deira tidlegare målscorar. Dersom han held seg meir eller mindre skadefri, noko eg trur United sitt medisinskeapparat skal klare, trur eg han kan putte over 20 mål i ligaen. Andre som er like optimistiske

------

Er det nokon som har ei lenke med eit samandrag av/høgdepunkt frå kampen då eg diverre ikkje fekk sett den.

Lenke til kommentar
Det er det eg og har lest hjå tvilsame kjelder, men dersom det er grunnen burde/pleier vell klubben gå ut å kunngjera at det berre er snakk om ein skade,

Mener på at Ferguson har sagt at han er skadet. Uansett, er ikke redd for at Vidic skal forlate oss. Han har selv uttalt at han stortrives i Manchester og elsker å spille for klubben. Jeg ser på Vidic som en lojal spiller som ikke bare forsvinner ut av porten på Old Trafford uten videre.

Lenke til kommentar

Jeg er så sultet nå! Helg uten Premier League er innholdsløs og trist :(

Fikk faktisk en god følelse når jeg satt å så på litt klipp av Nani, jeg har stor tro på at Nani tar steget opp i år. Vi trenger bare innleggsfoten hans som er unik i United.

Lenke til kommentar
Er det nokon som veit kvifor Vidic ikkje er med austover? Fekk heilt "hetta" då eg såg han ikkje var med her.

Han dukker opp i Audi Cup når vi kommer dit, Hargreaves skulle også være med dit, for å trene ikke spille.

Så et intervju med Ferguson nå på mutv og alle som startet på benken i dag spiller i fra start på mandag. Så da vil vi se Kiko og Owen på topp sammen i fra start :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Fikk Season Review + CL-finalen igår, faen som jeg savner Ronaldo nå. Mannen var gull, scorte på en lite beskjeden bestilling. Snakker om Ronaldosesongen, for de som lurte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...