Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Giggsy har vært HERLIG etter han kom inn på. Started where he left off fra i fjor. Ganske imponert med Tosic og, det må jeg si. 3-2, 88 min spilt, har god kontroll nå.

Ganske bra pasning av Gibson og for 3-2 målet, og bra løpt av Giggs som til slutt gir sjansen til Owen som putter, lett.

Lenke til kommentar
MUTV sa netopp at Ji Sung Park er hjemme i Seoul hvor vi skal i midtuken og skal joine oss der. Visste han ikke skulle gå glipp av en slik tur. :D

Trodde jeg hang etter for det der sa de sånn ca. midt i første omgangen men du tok nettopp ledelsen :p

Der var det over, godt å komme igang igjen.

Lenke til kommentar
MUTV sa netopp at Ji Sung Park er hjemme i Seoul hvor vi skal i midtuken og skal joine oss der. Visste han ikke skulle gå glipp av en slik tur. :D

Trodde jeg hang etter for det der sa de sånn ca. midt i første omgangen men du tok nettopp ledelsen :p

Der var det over, godt å komme igang igjen.

Jeg hørte sikkert ikke på det skikkelig i første omgang, men de sa det jo igjen nå så ja, derfor jeg sa det nå. Men jeg ble glad å høre det, må jo ha Ji Sung med oss i Korea! Så får jentene i publikum noe skikkelig hot stuff å se på. :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...