Jotun Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Ja var bare vas. Bør vinne denne kampen. Motstanderne er jo ikke akkurat gode... Edit: Se der ja, Owen. Endret 18. juli 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Fantastisk, da er han i gang! 15 minutt, ett mål Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvor ser dere andre kampen? Sitter å ser på mutv online og dere må jo ligge et minutt eller to foran meg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Giggsy har vært HERLIG etter han kom inn på. Started where he left off fra i fjor. Ganske imponert med Tosic og, det må jeg si. 3-2, 88 min spilt, har god kontroll nå. Ganske bra pasning av Gibson og for 3-2 målet, og bra løpt av Giggs som til slutt gir sjansen til Owen som putter, lett. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Konge Dette er nok bra for selvtilliten hans, selv om kampen ikke har noe betydning. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) MUTV sa netopp at Ji Sung Park er hjemme i Seoul hvor vi skal i midtuken og skal joine oss der. Visste han ikke skulle gå glipp av en slik tur. Da vant vi kampen 3-2. Endret 18. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 3-2, relativt god kamp. Gøy å se United spille igjen, og spesielt se Owen og Tosic så positive. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 MUTV sa netopp at Ji Sung Park er hjemme i Seoul hvor vi skal i midtuken og skal joine oss der. Visste han ikke skulle gå glipp av en slik tur. Trodde jeg hang etter for det der sa de sånn ca. midt i første omgangen men du tok nettopp ledelsen Der var det over, godt å komme igang igjen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Da var det å plante seg foran tven og se på dagen etappe av Touren Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) MUTV sa netopp at Ji Sung Park er hjemme i Seoul hvor vi skal i midtuken og skal joine oss der. Visste han ikke skulle gå glipp av en slik tur. Trodde jeg hang etter for det der sa de sånn ca. midt i første omgangen men du tok nettopp ledelsen Der var det over, godt å komme igang igjen. Jeg hørte sikkert ikke på det skikkelig i første omgang, men de sa det jo igjen nå så ja, derfor jeg sa det nå. Men jeg ble glad å høre det, må jo ha Ji Sung med oss i Korea! Så får jentene i publikum noe skikkelig hot stuff å se på. Endret 18. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg garanterte at Owen ville score. Typisk Owen-mål var det også, han ligger og venter retur fra keeper hele tiden mens han spilte. Slik blir det som regel mål av. Forbanna dritt at dere har snappet opp ham. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg garanterte at Owen ville score. Typisk Owen-mål var det også, han ligger og venter retur fra keeper hele tiden mens han spilte. Slik blir det som regel mål av. Forbanna dritt at dere har snappet opp ham. Hihi, godt å høre Super. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/8157129.stm Takk Gud for at de sa nei. DET hadde vært galskap. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Drit at jeg ikke fikk sett kampen, gikk jeg glipp av noe? Herlig av Owen å putte i første kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå