Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor mye vi tjente på han.

Tjente? Er vel mer snakk om tap. Nå skal jeg ikke si noe sikkert ettersom jeg ikke har noen tall å gå ut ifra. Jeg husker heller ikke hvor mye vi kjøpte han for. Men jeg ser ikke for meg han er den som selger flest drakter i Mega Storen :p

Tja. Mener å huske at vi kjøpte ham for ca 1.5 millioner pund. Kan ikke tenke meg at markedsverdien har sunket noe særlig, snarere tvert imot ettersom nå vet faktisk folk hvem han er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sameboe; Trodde det var en person med en gang jeg, hehe.. Men litt forskjellige personligheter vil jeg tro!

United har virkelig kvittet seg med spillere som ikke slår igjennom i det siste, ja.. Eller rett og slett fordi de blir stallfyll og ikke klarer å nå førstelaget.

Lenke til kommentar
Manucho solgt til Real Valladolid

Link: Manucho ut - Diouf inn

har ikke lest her på mange timer så sikkert old news.

Ja, begyner å bli "old news" nå.. Dog den diof signeringen kom av lyn fra klar himmel, men Alastor hadde en fin post på det før i dag som jeg var ganske enig i, på det at det luktet litt Solskjær av dette og at jeg er ganske fornøyd med signeringen ;)

Manucho ut har jeg ventet på lenge..

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
TL-spiller i United jo. Han kommer til å bli en av de beste spillerne i PL innen et par år, merk mine ord. :w00t:

TL-spiller i United jo. Han kommer til å bli en av de beste spillerne i PL innen et par år, merk mine ord. :w00t:

Jeg skal virkelig merke meg dine ord. En av PLs beste spillere? :!: Har du sett PL og hvilke spillere som spiller der? :hmm:

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Har troen på Diouf faktisk (!), med rett trening og motivasjon kan han bli stor om noen år.

Hadde håpet vi skulle kjøpe Makthar Thioune, men men. :)

Hvem vet, kanskje han kommer også :p Men vi trenger vel ikke en midtbane spiller at the moment!

Lenke til kommentar

Mame Diouf - scores four times each game

My my - how could we resist you?

Mame Diouf - you will do the same

For the reds - or Richter will fist you.

Yes, we've signed you from Molde

And you might be much older

But fuck it, you're better than Ronaldo

Mame Diouf, now we really know,

Why why - we let Carlos Tevez go.

Fra redcafe :lol:

Lenke til kommentar

har vert på syden ferie i to uker, så har ikke fått med meg noe i det siste. Men hva syns dere om signeringen av Owen, og at han fikk nummer 7 ?

Jeg har ikke noe i mot signeringen, men er litt skeptisk til at en x-liverpool spiller fikk nummer 7 :)

Lenke til kommentar
Mame Diouf - scores four times each game

My my - how could we resist you?

Mame Diouf - you will do the same

For the reds - or Richter will fist you.

Yes, we've signed you from Molde

And you might be much older

But fuck it, you're better than Ronaldo

Mame Diouf, now we really know,

Why why - we let Carlos Tevez go.

Fra redcafe :lol:

Haha, denne teksten var jo bare genialt skrevet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...