Sameboe Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Og samtlige, minus Scharner sluttet i PL for flere år siden... w00t? Scharner spiller da for Wigan Og dere har glemt Gamst Pedersen som har vært en suksess! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Og samtlige, minus Scharner sluttet i PL for flere år siden... Scharner, Carew, Hangeland og Gamsten er vel rimelig suksessfull i tippeligaen i dag. Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Og samtlige, minus Scharner sluttet i PL for flere år siden... w00t? Scharner spiller da for Wigan Og dere har glemt Gamst Pedersen som har vært en suksess! Lesing har aldri vært din sterke side, har det vel? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Og samtlige, minus Scharner sluttet i PL for flere år siden... w00t? Scharner spiller da for Wigan Og dere har glemt Gamst Pedersen som har vært en suksess! Lesing har aldri vært din sterke side, har det vel? Var vel mer det at han skrev at Scharner sluttet i PL for flere år siden jeg siktet til Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Og samtlige, minus Scharner sluttet i PL for flere år siden... Scharner, Carew, Hangeland og Gamsten er vel rimelig suksessfull i tippeligaen i dag. Ta deg en bolle. Hangeland utviklet seg til å nå et PL-nivå i København. Carew har vært ute av Norge i en årrekke. Gamsten gir jeg deg rett i, glemte han fordi han er så jævlig dårlig på landslaget. Ta deg en bolle selv, tosk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Og samtlige, minus Scharner sluttet i PL for flere år siden... Scharner, Carew, Hangeland og Gamsten er vel rimelig suksessfull i tippeligaen i dag. Ta deg en bolle. Hangeland utviklet seg til å nå et PL-nivå i København. Carew har vært ute av Norge i en årrekke. Gamsten gir jeg deg rett i, glemte han fordi han er så jævlig dårlig på landslaget. Ta deg en bolle selv, tosk. Carew var en god spiller i Tippeligaen, og spilte der i tre år. Hangeland var i tippeligaen i fire år, og gjorde det da bra der også. Vil du kjøpe en påhengsmotor, så du slipper å ro så mye? Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Og samtlige, minus Scharner sluttet i PL for flere år siden... w00t? Scharner spiller da for Wigan Og dere har glemt Gamst Pedersen som har vært en suksess! Lesing har aldri vært din sterke side, har det vel? Var vel mer det at han skrev at Scharner sluttet i PL for flere år siden jeg siktet til OG GBD sikter vel til at du leste feil. Han skriver at alle UNNTATT Scharner sluttet i PL for flere år siden. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Var vel mer det at han skrev at Scharner sluttet i PL for flere år siden jeg siktet til Les det en gang til du. Han skriver at samtlige MINUS (altså alle andre enn) Scharner sluttet i PL for flere år siden EDIT: Herr Brun har skjønt det Endret 17. juli 2009 av GBD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Var vel mer det at han skrev at Scharner sluttet i PL for flere år siden jeg siktet til Les det en gang til du. Han skriver at samtlige MINUS (altså alle andre enn) Scharner sluttet i PL for flere år siden EDIT: Herr Brun har skjønt det Da skjønner jeg Lenke til kommentar
dredg Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 LOL sier bare jeg, for en gjeng. Men OT, blir spennende med Diouf som med alle andre nye spillere i United-drakta. Men personlig tror jeg dette er mer ett Manucho-kjøp fremfor ett Solskjær-kjøp, desverre. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Og samtlige, minus Scharner sluttet i PL for flere år siden... Scharner, Carew, Hangeland og Gamsten er vel rimelig suksessfull i tippeligaen i dag. Ta deg en bolle. Hangeland utviklet seg til å nå et PL-nivå i København. Carew har vært ute av Norge i en årrekke. Gamsten gir jeg deg rett i, glemte han fordi han er så jævlig dårlig på landslaget. Ta deg en bolle selv, tosk. Carew var en god spiller i Tippeligaen, og spilte der i tre år. Hangeland var i tippeligaen i fire år, og gjorde det da bra der også. Vil du kjøpe en påhengsmotor, så du slipper å ro så mye? Kanskje du kan lese hva jeg skriver? Dessuten kan du spare deg forsøk på morsomheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hva skal vi med Sols..err, vent.Du lever fortsatt i 90-tallet altså. Det er ikke Viking sin fortjeneste at Hangeland ble PL-spiller. Ei heller noen nordmenn at Carew ble det. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Og samtlige, minus Scharner sluttet i PL for flere år siden... w00t? Scharner spiller da for Wigan Og dere har glemt Gamst Pedersen som har vært en suksess! Lesing har aldri vært din sterke side, har det vel? Hadde egentlig ikke tenkt å delta i denne merkelige diskusjonen, men klarte til slutt ikke å la være. Måtte bare legge til at jeg leste setningen på samme måte som Sameboe ettersom det det er skrivefeil fra String-Emil. Han mangler komma etter "minus Scharner" og setningen leses dermed på en helt annen måte. Hadde som sagt egentlig ikke tenkt å kommentere dette ettersom hele diskusjonen er ganske OT. Diskusjonen hører mer hjemme i en rettskrivingstråd Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hockey-spilleren? Fotball-spilleren? Macheda: - omgaaaaad Endret 17. juli 2009 av Points Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 La oss være enige om at det var en unødvendig diskusjon, og komme videre til å snakke litt om United. Jeg har vært på jobb til 4 i dag, så vet ikke om dette har vært diskutert tidligere. Men jeg lurer på hvor involverte Solskjær/Jim Solbakken var i denne overgangen. Vil tro at Solskjær fortsatt følger litt med på hva som skjer i Molde Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6636405 Endret 17. juli 2009 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Må takke Manucho for all minnene han har gitt oss. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Må takke Manucho for all minnene han har gitt oss. Lykke til videre! De tre minneverdige kampene? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Lurer på hvor mye vi tjente på han. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Må takke Manucho for all minnene han har gitt oss. Lykke til videre! De tre minneverdige kampene? Eneste jeg virkelig husker fra Manucho var debuten hans hvor han kom inn i sluttminuttene og brant to virkelig store sjanser. Ble litt overrasket over inneffektiviteten hans etter alt som ble sagt om han på forhånd. Han fikk 13 kamper for Hull og scoret 2 mål. Lukter ikke akkurat målmaskin av det, alderen tatt i betraktning EDIT: Var vel mot Stoke han debuterte om jeg ikke husker feil. Var jo en kamp vi til de grader dominerte, og Manucho absolutt burde ha scoret i (om han hadde vært en målscorer). Endret 17. juli 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Lurer på hvor mye vi tjente på han. Tjente? Er vel mer snakk om tap. Nå skal jeg ikke si noe sikkert ettersom jeg ikke har noen tall å gå ut ifra. Jeg husker heller ikke hvor mye vi kjøpte han for. Men jeg ser ikke for meg han er den som selger flest drakter i Mega Storen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå