HCG Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2819247.ece Dette ante ikke jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hvordan er det Kjakan? Ensomt der oppe på pidestallen? Endret 17. juli 2009 av Jotun Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Morsomt at de på RC har fått det for seg at Diouf scorer 4 mål hver eneste kamp.. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hva faen skal vi med en diouf som garantert ikke er klar for PL, når vi har Macheda og Welbeck som sansynligvis holder minst like bra nivå? Helvetes unødvendig Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hva skal vi med Sols..err, vent. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 WTF! Jeg så ikke den komme for å si det sånn... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Rett og slett sjokkerende. Steget fra å være god i tippeligaen til å bite fra seg i PL er uendelig stort. Jeg kan ikke se at Diouf har kvalitetene for å lykkes, iallefall ikke i Manchester United. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg skal ikke si noe som helst, kan ikke på stå at jeg har sett han spille i det hele tatt, men... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Jeg hadde vært kjempefornøyd dersom Chelsea hadde kjøpt en Tippeliga-profil. Riktig morsomt hadde det vært. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Her våkner jeg opp og ser at Mame Biram Diouf er klar for United! Dette kom heeelt uventet! Erstatter for Manucho eller? Fotballverden er rar til tider ^^, Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Klarer Mame Diouf å utvikle seg videre kan han absolutt bite fra seg i PL. Men frykter at han ender opp i Watford eller noe sånt til slutt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Jeg hadde vært kjempefornøyd dersom Chelsea hadde kjøpt en Tippeliga-profil. Riktig morsomt hadde det vært. John Obi Mikel??? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Jeg hadde vært kjempefornøyd dersom Chelsea hadde kjøpt en Tippeliga-profil. Riktig morsomt hadde det vært. John Obi Mikel??? Han spilte vel kun to kamper? Så kan vel ikke kalle han en profil Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Correctomundo. Det skal dog nevnes at det var et temmelig bra kjøp (les: kapring). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Mikel var vel et av de bedre kjøpene på lenge. Fyren er jo fantastisk, til å være 22. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 2 kamper? Scorte vel over 5 mål i tiden i Lyn, vel? Han var et kanonkjøp av Chelsea. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 2 kamper? Scorte vel over 5 mål i tiden i Lyn, vel? Han var et kanonkjøp av Chelsea. OK, 6 kamper og et mål.... Men fortsatt ingen profil! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 2 kamper? Scorte vel over 5 mål i tiden i Lyn, vel? Han var et kanonran av Chelsea. fixed Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg hadde det gøy i photoshop... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jupp, Tippeligaspillere kan umulig hevde seg i tippeligaen. Unntakene er naturligvis Solskjær, Flo, Berg, Johnsen x 2, Scharner, Bohinen, Carew... vent litt. Og samtlige, minus Scharner sluttet i PL for flere år siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå