Limbeck Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Der kom det andre lynet fra klar himmel Blir spennende, men som mange sier. Det er veldig stor forskjell på Norsk og Engelsk fotball. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det er i allefall stor forkskjell på mannen jeg ønsket meg til United (Zlatan), og til mannen som kom fra Molde FK. Nå har ikke akkurat United vært den klubben som henter inn de største stjernene, og Alex har jo gjort ett bra kjøp fra Molde en gang i tida. Mikel kom jo tross alt fra en norsk klubb, så da kan det vel hende at Diouf også kan gjøre det bra. Det skal ihvertfall bli gøy å se! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 blir godt å få Hargreaves tilbake, men er litt skeptisk til hvor lenge knærna hans holder Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det ble brukt så mye energi for å få han inn i klubben, så jeg lurer litt på om det er noen innad i klubben som ikke helt har gjort jobben sin under det kjøpet av Hargreaves. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det ble brukt så mye energi for å få han inn i klubben, så jeg lurer litt på om det er noen innad i klubben som ikke helt har gjort jobben sin under det kjøpet av Hargreaves. med tanke på hva? Lenke til kommentar
VladimirUljanov Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) People! Berbatov eller Giggs? Jeg har vertfall inntrykk av at Giggs er en helt annen person enn Berbatov. Ser for meg han som en sløving som sitter hjemme med sigar og horer å teller penger Det var i hvertfall min mening Finnes det kulere type enn Berbatov? Klassespiller. Endret 17. juli 2009 av VladimirUljanov Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 blir godt å få Hargreaves tilbake, men er litt skeptisk til hvor lenge knærna hans holder Du er i alle fall ikke alene om å være en smule skeptisk til det Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg er glad for å få Hargreaves tilbake, men hvis alle de sentrale midtbanene våre holder seg skadefrie kommer vi til å få et luksusproblem av de skjeldne på sentral midtbane. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Mame diuof har et enormt talent. Dette er et knallkjøp, har han rette innstillinga mtp trening og livsstil, så kan han bli så god han bare vil. Solskjær har sagt han er et mye større talent enn han selv var. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Mame Biram Diouf, hehehehe. Jeg ble rundt av kompisen min som vekket meg og fikk høre det, og svarte med "Du tuller, ikke sant" sikkert 15 ganger, men nå ser jeg altså at det er en realitet, og gjett hva? Jeg er glad . Dette er en spiller som dominerer i tippeligaen og tross alt bare er 21 år. Jeg hadde vært skeptisk hvis det hadde vært Moa eller en annen spiss, men Mame Biram Diouf er annerledes. Han skiller seg ut fra mengden i Tippeligaen. Hurtig, teknisk og pasningsterk. Fysisk er han sikkert altfor veik for Premier League pdd. , men det er noe som kan fikses på. Forhåpentligvis så får han et par timer med avslutningstrening hos Solskjær. Jeg er mest redd for at han får samme skjebne som Manucho, men han er yngre og SAF må se noe i han. Nja skeptisk. At han gjør det bra i den norske serien, sier overhodet ingenting. Den norske serien er så latterlig dårlig for tiden at det er direkte flaut. Et godt eksempel på det er at norges suverent beste lag for tiden (Rosenborg) har avfeid all motstand så langt i serien, og scoret i hver eneste kamp (?) så langt. Så kommer et middelmådig lag fra Aserbadsjan til Lerkendal og klarer 0-0! Det finnes jo ikke motstand i den norske serien, mens i den engelske vil det være på et helt annet nivå. Absolutt ingen automatikk i at han vil slå igjennom. Uenig i at det er et godt eksempel. Jeg har aldri sett Rosenborg så giddalause, umotiverte og forferdelige foran mål som i går. Nivået i Tippeligaen er lavt, men dette er for all del ikke et godt eksempel. Når det gjelder at det vil være vanskelig å slå igjennom i PL fra TL så er jo det en selvfølge. Spillere må jobbe hardere å sette høye krav til seg, alt går fortere i Premier League, og til og med italianere sliter når de kommer dit. Jeg har tro på at M. B. Diouf kan klare seg. Han er ung og talentfull med ekstremferdigheter. Morsom transfersommer forresten. Ronaldo og Tevez ut. Michael Owen, Luis Antonio Valencia, Gabriel Obertan og M. B. Diouf inn. SkySports melder forresten at Tevez takket nei til et forslag fra Real Madrid for å gå til City. EDIT: Mame diuof har et enormt talent. Dette er et knallkjøp, har han rette innstillinga mtp trening og livsstil, så kan han bli så god han bare vil. Solskjær har sagt han er et mye større talent enn han selv var. som fotballspiller er han nok bedre/et større talent, men det som derimot gjenstår å se er om han kan få orden på avslutningene sine. Solskjær var eksepsjonell i avslutningsfasen og i posisjoneringen, og det er ingen hemmelighet at han trente mye foran målet når han var barn. Jeg tror uansett at Solskjær er en stor del av at denne overgangen tar plass. Endret 17. juli 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 med tanke på hva? Da tenker jeg på de som har ansvaret for "helsa" til spillerne, ett godt eksempel på at de har gjort en god jobb før var med Nistelrooy. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Fysisk er han sikkert altfor veik for Premier League pdd. Tror du virkelig man trenger så mye mer fysikk i PL enn i Tippeligaen? En hører stadig snakk om dette fysiske nivået i PL, men faktum er at ligaen fylles opp med utlendinger og at det blir mindre og mindre krav til fysikk og det som tidligere har vært en typisk britisk spillestil. Robinho er vel en av de veikeste spillerne av internasjonal klasse, men jeg syns han gjorde en meget god debutsesong. Når det er sagt har Diouf fart, styrke, spenst og smidighet som få andre. Tror faktisk han ligger i toppsjiktet i Man Utd allerede nå. Andre ting derimot, ligger han et stykke bak på. Teknisk er han ikke så verst, men avslutninger og valg må han jobbe med. For en ung angriper er dog dette ting som ofte kommer med årene. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...ed_ny_reiserute Vi må være glad de overlevde. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja, det var bra spillerene ikke hadde ankommet hotellet enda. Hadde vært en tragedie om vi hadde mistet spillere under et terrorangrep. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Spiller fra tippeligaen, smaken av det er... Vel særdeles vond. Men jeg ser kun positivt på det, 21 og målmaskin. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja, det var bra spillerene ikke hadde ankommet hotellet enda. Hadde vært en tragedie om vi hadde mistet spillere under et terrorangrep. Herregud folkens, dere er glad spillerne ikke hadde kommet til hotellet enda. Hva med å si: Tragedie, 9 mennesker døde! Et liv til en Man United spiller eller Liverpool spiller for den saks skyld er ikke mer verdt en livet til noen annen på denne planeten vi alle har arvet. Jeg er ikke sikker på om dette er alderen deres eller noe annet. Men uansett er det tragisk at 9 mennesker dør pågrunn av terror. Ifølge engelske medier var Hotellet så og si full booket døgnet da terroren skjedde og det var mange som ble lettere skadet og et titalls mer alvorlige skader. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Du er så mye bedre enn alle andre. Kan du være så snill og spare oss for slikt? Selvfølgelig mente han det ikke slik, det er en tragedie uansett. Men United spillere er mennesker vi er knyttet til, av 6 milliarder er de personer vi har relasjoner til. Spar oss for den ovenfra og ned holdningen din. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja, det var bra spillerene ikke hadde ankommet hotellet enda. Hadde vært en tragedie om vi hadde mistet spillere under et terrorangrep. Herregud folkens, dere er glad spillerne ikke hadde kommet til hotellet enda. Hva med å si: Tragedie, 9 mennesker døde! Et liv til en Man United spiller eller Liverpool spiller for den saks skyld er ikke mer verdt en livet til noen annen på denne planeten vi alle har arvet. Jeg er ikke sikker på om dette er alderen deres eller noe annet. Men uansett er det tragisk at 9 mennesker dør pågrunn av terror. Ifølge engelske medier var Hotellet så og si full booket døgnet da terroren skjedde og det var mange som ble lettere skadet og et titalls mer alvorlige skader. Selvfølglig er det en tragedie at 9 mennesker dør og mange blir skadet. Det fortjener ingen, men det skjer dagelig. Jeg er bare utrykker at jeg er glad for at spillerene våre ikke befant seg på det hotellet når angrepet skjedde. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja, det var bra spillerene ikke hadde ankommet hotellet enda. Hadde vært en tragedie om vi hadde mistet spillere under et terrorangrep. snipp Selvfølglig er det en tragedie at 9 mennesker dør og mange blir skadet. Det fortjener ingen, men det skjer dagelig. Jeg er bare utrykker at jeg er glad for at spillerene våre ikke befant seg på det hotellet når angrepet skjedde. Det er forskjell mellom å dø og dø pågrunn av Terror. Tro meg, det skjer ikke hver dag at hoteller sprenges og et titalls mennesker dør og 80 blir skadet. Dette skjer IKKE hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå