i93 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 People! Berbatov eller Giggs? For all del; Velg Giggs! Jeg personlig setter pris på spillere som er lojale mot klubben, og skikkelig BLØR for drakta! à la Stevie og Carragher på Liverpool. Hypia også f.eks. Jeg har vertfall inntrykk av at Giggs er en helt annen person enn Berbatov. Ser for meg han som en sløving som sitter hjemme med sigar og horer å teller penger Det var i hvertfall min mening Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Har Scholes på 03/04 drakten men var ganske liten da og den passer ikke lenger og vil egentlig ha på meg en drakt med Scholes bakpå i år da jeg føler at det dessverre kan være siste sesongen hans. Elsker han bare overalt, og syns det er smart nok å kjøpe nye hjemmedrakten med han bakpå. Legend. Har Rooney på forrige hjemmedrakten, og føler for Park på en drakt snart så tror jeg tar han på bortedrakten. Three Lungs. Park? Speaking of Three Lungs, hvor i helvete er han?! Skal vi på Asia tour UTEN Asian whore-magnet Ji Sung Park? Neineineinei, her må det være noe feil! Det er jo bilde av han på selve promoen til Asia Tour på manutd.com og alt. Hva skjer her? Kanskje han ikke er med travelling squad siden han allerede er i Asia eller noe? Hehehe. Uansett, veldig synd at Valencia ikke er med (han ble ikke med til Asia, så han er ikke med i det hele tatt). Gledet meg mest til å se disse kampene for å se Valencia i Utd-drakten så det var synd. Men det var jo forventet at Obertan ikke skulle være med siden han har en liten skade nå for tiden. Bra at Owen er med ihvertfall, litt new blood å se se på da. Ellers, håper det går greit med Vida, husker han ble ganske heftig skadet i ankelen mens han spilte landskamp og måtte ut med skade i selve kampen og gikk glipp av neste landskampen. Fingers crossed. Og Welbeck hadde jeg elsket å se, men hvis han spiller for England U19 så er det jo like greit. Litt synd at ikke begge Da Silva brødrene kommer, men hvis jeg måtte velge en for å se på litt før sesongen er i gang hadde det selvfølgelig vært Fabio siden vi ikke har sett nok av gutten. Håper han imponerer stort når han får spille. Skal også bli deilig å se Wes i aksjon igjen. Har savnet han på banen. Deilig at Rio virker 100% match fit nå siden han trente og alt og er med nå, så kan vi heller glemme at han noensinne hadde ryggproblemer selvom det blir litt vanskelig når man har ryggskade. Håper på det beste ihvertfall. Merker jeg gleder meg SKIKKELIG til kampstart på lørdag nå. Fy faen så kjedelig uten Utd-kamp på så lenge. Bare litt over 30 timer igjen. Og andre gode nyheter er at MUTV Online viser hele Asia-turen til oss som betaler den liten summen som må betales (uten proxy og lignende, vises for oss i Norge online). Audi Cup senere i juli/begynnelsen av August derimot, vil bare bli vist for de i England på MUTV Online men her kan fikse proxy, evt. streams. Asia Tour er ihvertfall sikret på MUTV Online for oss. Koster 4.50 pund pr mnd. for de interessert, mao. en god investering. EDIT: Vidic and Valencia are expected to link up with the United squad in Germany at the end of the Far East tour, with Obertan also in the running to join them. Ah, Audi Cup blir det når vi får se de nye guttene da forhåpentligvis. Ikke så verst det. Håper Vidic er klar til den og sånn at han får litt kamptrening før Community Shield og selvfølgelig den nye sesongen. Merker jeg begynner å glede meg litt fælt mye nå. Ellers, bad news, Three Lungs er faktisk IKKE med på turen som er jo lagd for han! United are also without South Korean Park Ji-sung and new signings Antonio Valencia and Gabriel Obertan. Grrrr. Endret 16. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 MUTV Online uten proxy? Sikker? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Asia-turen; ja. Bare ikke hvis du er i Malaysia eller noe. Audi Cup, nei. (men vil funke med England proxy) EDIT: Utifra det jeg har forstått, kommer Valencia-kampen også til å være tilgjengelig for oss på MUTV Online. (uten proxy eller noe) Endret 17. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Viss eg kjøper tilgang på MUTV Online nå, kan eg se Audi cupen med proxy då? Eller må eg bruke u.k proxy fra begynnelsen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Kjøper du tilgang på MUTV Online nå, trenger du ikke proxy nå. Se alle kampene fra Asia Tour på vanlig måte ved å logge inn og finne live video som du finner tidlig på lørdag før kampen starter. Det gjelder alle kampene fra Asia Tour. Etter det, senere i juli/tidlig august, må du ganske sannsynligvis bruke UK proxy for å fikse de to kampene i Audi cupen. Valencia-kampen, utifra det jeg skjønner, kommer også til å funke på vanlig måte på MUTV Online uten noe bruk for proxy eller noe. That's all. Endret 17. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Indonesia kampen er avlyst http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=563589 EDIT; Vi har vært og handlet! United har signert Mame... Endret 17. juli 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tror dere gjør et godt kjøp i Biram Diouf Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Oi oi oi! Dette var interessant. Vanskelig å si om hvor god han kommer til å være i Manchester United, men det er i allefall et steg opp fra Tevez. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dette lukter Solskjær i kulissene. Jeg er fantastisk fornøyd med det kjøpet der Til info: Våre retningslinjer ang streams o.l. gjelder OGSÅ på PM, og ved mistanke om større brudd på retningslinjene, så kan en administrator (ikke moderator) sjekke slike meldinger, og evt dele ut reaksjoner. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nja skeptisk. At han gjør det bra i den norske serien, sier overhodet ingenting. Den norske serien er så latterlig dårlig for tiden at det er direkte flaut. Et godt eksempel på det er at norges suverent beste lag for tiden (Rosenborg) har avfeid all motstand så langt i serien, og scoret i hver eneste kamp (?) så langt. Så kommer et middelmådig lag fra Aserbadsjan til Lerkendal og klarer 0-0! Det finnes jo ikke motstand i den norske serien, mens i den engelske vil det være på et helt annet nivå. Absolutt ingen automatikk i at han vil slå igjennom. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg holdt på å falle av stolen når jeg leste dette. Tviler sterkt på at han slår igjennom, men når Fergusson ser noe i han, må det nesten være noe i han også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dette begynner å tegne seg til den merkeligste silly season for United på mange mange år.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Så kommer et middelmådig lag fra Aserbadsjan til Lerkendal og klarer 0-0! Nå var det en kamp hvor de spilte med 9 mann innenfor 16-meteren i 85 min så det er virkelig ikke rart. I tillegg spilte RBK sin dårligste kamp på flere år og motivasjonen var tydeligvis ikke helt på topp heller, men dette er ikke tråden for RBK så nok om det. Men Diouf da. Vet ikke helt hva jeg skal si om kjøpet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 WOW, dette kom som et sjokk. Biram Diuof til United! Nå syns jeg det lukter litt for mye rødvin fra Sir Alex. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nå syns jeg det lukter litt for mye rødvin fra Sir Alex. Rødvinsfylla i Silly Season er tydeligvis ikke bra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det er i allefall stor forkskjell på mannen jeg ønsket meg til United (Zlatan), og til mannen som kom fra Molde FK. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det er åpenbart et bedre kjøp enn hva MOA hadde vært. Tror det kan være røverkjøp. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Oi oi oi! Dette var interessant. Vanskelig å si om hvor god han kommer til å være i Manchester United, men det er i allefall et steg opp fra Tevez. Skøyer. Et talent i tippeligaen et steg opp for en spiss som spilte fast i vår beste sesong siden 1999? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå