HCG Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 @mx1000: Så Owen og Valenica kommer? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Owen er med i troppen, ser ut som Obertan og Valencia skal være med, men ikke spille kamp... Men hvorfor er ikke Park nevnt noe sted? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Han er jaffal ikke blandt navnene, så rekner ikke med det.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Glemte selvsagt at Welbeck skulle spille U19 - EM. Forresten: Solskjær mener Kiko og Welbeck er klare for førstelagspill. og: United fortsatt interessert i Costa ifølge agenten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Valencia er ikke med på det amerikanse EM da? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete..._selger_drakter Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Bare Owen, altså. Totalt 22 spillere har reist til Asia. Blant disse er nykommer Michael Owen, som muligens får sin debut mot Malaysia XI lørdag. Derimot er hverken Antonio Valencia eller Gabriel Obertan med på denne pre-season turen. Unge lovende Federico Macheda, Zoran Tosic og Fabio Da Silva er alle med, dog ikke Fabios bror, Rafael. Det var heller ikke plass til eksempelvis Manucho og Danny Simpson, som var på utlån store deler av forrige sesong. Troppen til Asia-turen: Edwin van der Sar, Ben Foster, Tomasz Kuszczak, Jonny Evans, Patrice Evra, Rio Ferdinand, Gary Neville, Wes Brown, John O' Shea, Fabio Da Silva, Zoran Tosic, Nani. Darren Fletcher, Anderson, Paul Scholes, Darron Gibson, Michael Carrick, Ryan Giggs, Michael Owen, Dimitar Berbatov, Federico Macheda, Wayne Rooney. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete..._selger_drakter Vurderer å skaffe meg trøyen hans selv Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg også, skal bestille idag. Hvem synest dere jeg burde bestille? Lenke til kommentar
VladimirUljanov Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvem synest dere jeg burde bestille? Dimitar Berbatov. Han kommer til å briljere neste sesong. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Evra! Når kjem den svarte bortedrakta med blå v? Eller var det spekulasjoner? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvem synest dere jeg burde bestille? Dimitar Berbatov. Han kommer til å briljere neste sesong. Vise ord Velkommen til forumet @HCG: Kjøp noe som ikke alle har, etter min mening viser det litt mer supporter å ha en som ikke er i media hele tia Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg også, skal bestille idag.Hvem synest dere jeg burde bestille? Jeg hadde gått for en av gamle gutta hvis du ikke har noen av de fra før. Jeg kjøpte Giggs i våres. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg også, skal bestille idag.Hvem synest dere jeg burde bestille? Federico Macheda! FTW! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg sitter å vurderer Fletcher, han var strålende sist sesong og jeg tror han bare kommer til å fortsette i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Om man bestiller fra Manutd.com, hva blir prisen ca totalt? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg har Giggs på bortedrakta fra i fjor. I år tror jeg det blir Welbeck på hjemmedrakt og Valencia/Owen/Obertan/Nani/Scholes/Park. på bortedrakta med andre ord ganske åpent. Jeg liker selv å spille fotball i fotballdrakt, og dermed liker jeg også å ha spillere som spiller i min egen/egne posisjon(er) altså Spiss/Kant, men det er mulig at det blir et unntak for Scholesy eller egentlig hvem som helst på den sentrale midtbanen vår. Endret 16. juli 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Om man bestiller fra Manutd.com, hva blir prisen ca totalt? Manchester United Home Kit 2009/10 - Little Kids From £32.99 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg selv kommer til å skaffe meg hjemmetrøya med Owen bakpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå