PsychoDevil98 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Gleder meg til å se Neville ikke ta hånda til Tevez, slik som med Schmeichel. Epic. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Naa er jo Neville en jaevla idiot, da. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja selvfølgelig! Og du må jo være det samme når du skriver dette i united- tråden. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hehe, bra svart mx1000! Liker deg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er ikke villig til å kalle Henry et Arsenal - produkt. Karen var et på Clarefontaine akademiet, noe som utvilsomt satte sitt preg. Jeg gir dog mesteparten av æren til Bordeaux når Henry spilte under Wenger der. Ihvertfall Monaco Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Naa er jo Neville en jaevla idiot, da. Du vil irritere du eller? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er ikke villig til å kalle Henry et Arsenal - produkt. Karen var et på Clarefontaine akademiet, noe som utvilsomt satte sitt preg. Jeg gir dog mesteparten av æren til Bordeaux når Henry spilte under Wenger der. Ihvertfall Monaco Haha, takk for den G. Jeg skylder på lite søvn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg bare lurer på hva dere mener om Mads Stokkelien også døpt til den nye Solskjær. Har han godt nok potensial til å bli en ny Solskjær? Er han god nok for United? Slenger med et av de målene han har scoret så langt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Troppen som reiste til Asia i dag. (K 3 D 7 M 8 S 4 = 22) Edwin van der Sar Tomasz Kuszczak Ben Foster Jonny Evans Patrice Evra Rio Ferdinand Gary Neville Wes Brown John O’Shea Fabio da Silva Nani Zoran Tosic Darren Fletcher Anderson Darron Gibson Paul Scholes Michael Carrick Ryan Giggs Michael Owen Dimitar Berbatov Federico Macheda Wayne Rooney Spillere som ikke er med: Rafael da Silva Nemanja Vidic Luis Antonio Valencia Gabriel Obertan Danny Wellbeck Owen Hargreaves De fleste av disse er nok skadet, om ikke alle. Endret 16. juli 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvorfor Macheda og ikke Welbeck? Hvorfor Fabio og ikke Rafael? Hva driver Vidic med? Valencia og Obertan? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Obertan er hvertfall skada... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Valencia er vel med? Nope, ser ikke slik ut Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg bare lurer på hva dere mener om Mads Stokkelien også døpt til den nye Solskjær. Har han godt nok potensial til å bli en ny Solskjær? Er han god nok for United? Absoulut et flott mål han kasset inn der, men jeg er usikker på om han er god nok for United. Men vi har vel nok ung gutter akkurat nå.. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 MEN: "Although United have not given a reason for Vidic's absence, the defender was forced to pull out of a World Cup qualifier against the Faroe Islands last month after suffering an ankle injury in Serbia's victory over Austria. The only other familiar face to miss out was Brazilian full-back Rafael Da Silva, although he too was suffering with an ankle problem at the back end of last season. Ferguson's three new signings, headed by Michael Owen, all boarded the plane bound for Kuala Lumpur, where United will tackle a Malaysia XI on Saturday." Ifølge dem er hvertfall Valencia og Obertan med. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg må si det er skuffende hvis Welbeck har blitt vraket, satser på at han har en småskade. Vidic må være skadet, men jeg har ikke hørt noe. Valencia skulle jo i utgangspunktet være klar, skadet han også? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Faen, jeg som gledet meg så mye til å se Valencia =/ Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 manutd.com; All bar two of the 22 players on board the flight from Manchester to Kuala Lumpur are full internationals, the exceptions being Brazilian left-back Fabio da Silva and Italian striker Federico Macheda. New signing Michael Owen is in contention for his first appearance in a United shirt, having joined fellow strikers Wayne Rooney, Dimitar Berbatov and young Macheda on the plane. Travelling squad: Edwin van der Sar, Tomasz Kuszczak, Ben Foster; Jonny Evans, Patrice Evra, Rio Ferdinand, Gary Neville, Wes Brown, John O’Shea, Fabio da Silva; Nani, Zoran Tosic, Darren Fletcher, Anderson, Darron Gibson, Paul Scholes, Michael Carrick, Ryan Giggs; Michael Owen, Dimitar Berbatov, Federico Macheda, Wayne Rooney. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Håper å få se meir av Fabio, synd han har vært plaget av skader.. Spennende om Tosic viser framgang også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå