Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Her snakkes det om når han ble solgt til europa, ikke fra en liten klubb i europa med peil til en storklubb som høstet fruktene . Han kan da ikke ha virket så talentfull, når han "bare" endte i PSG når han kom til Europa. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) PSG, er vel eit franskt lag, som igjen er i europa, er det ikkje? edit: her var det visst allerede komt svar på det, ja. edit 2: apropos Ronaldinho, så har eg aldri vore så nedfor når det gjaldt fotball, som då han glapp til barca... faen for ein jævlig sommer det var. Endret 15. juli 2009 av jonaz91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva vil du fram til? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Slik historien er så var det vel Arsenal som først var ute etter Ronaldinho fra Gremio, men arbeidstillatelsen gikk ikke i orden så da ble det PSG. Barcelona bød mer penger enn oss for Ronaldinho, og dermed så gikk han fra PSG til Barcelona. Det er synd at vi ikke var villige til å by mer. Chelsea fikk jo også Robben fremfor oss, fordi vi kom med et skambud. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva vil du fram til? Eg ville fram til at du tydeligvis ikkje fekk med deg at det var då dei blei solgt til europa det var snakk om, og ikkje generell interesse... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Fikk ikke det med meg i starten nei. Var tydligvis ikke så veldig stor interesse for han, når han endte opp i PSG. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Coccamocca melder at Gremio og United diskuterar om prisen på Douglas Costa. Han seier også at united kan komme til å vente til transfer deadline for å sjå om brassane vil bli desperate og gå med på United sitt bud, men han trur ikkje det. Blir spennande og sjå, håpar vi får han! Hvor har du det fra? Ingen innlegg på united- forumet som sier det du nevner her... Då kan du ikkje lese. Douglas Costa ser ikke ut til å komme fordi de ikke blir enige om pris, og det er veldig synd. Lov å håpe at det skjer noe før vinduet stenger, at de prøver å legge press på Gremio om å senke prisen, men det ser ikke bra ut. At sir Alex sier en ting å gjør det stikk motsatte er ikke noe nytt. Det er uansett bra at United er tilstede å konkurrerer om de beste brassene. Hvor var United da Ronaldino, Robinho, Kaka, Pato osv ble solgt til Europa. De hadde ikke egne scouter engang i Brasil. 1. "Old" news. 2. Hvor står det noe om transfer deadline her? Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 han endte opp der fordi england ville ikke gi arbeidstillatelse, han skulle egentlig ende opp i Arsenal. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Fikk ikke det med meg i starten nei. Var tydligvis ikke så veldig stor interesse for han, når han endte opp i PSG. Leser du ikke innleggene mine lengre ? EDIT: Han hadde for få landskamper til å få arbeidstillatelsen. Endret 15. juli 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Coccamocca melder at Gremio og United diskuterar om prisen på Douglas Costa. Han seier også at united kan komme til å vente til transfer deadline for å sjå om brassane vil bli desperate og gå med på United sitt bud, men han trur ikkje det. Blir spennande og sjå, håpar vi får han! Hvor har du det fra? Ingen innlegg på united- forumet som sier det du nevner her... Då kan du ikkje lese. Douglas Costa ser ikke ut til å komme fordi de ikke blir enige om pris, og det er veldig synd. Lov å håpe at det skjer noe før vinduet stenger, at de prøver å legge press på Gremio om å senke prisen, men det ser ikke bra ut. At sir Alex sier en ting å gjør det stikk motsatte er ikke noe nytt. Det er uansett bra at United er tilstede å konkurrerer om de beste brassene. Hvor var United da Ronaldino, Robinho, Kaka, Pato osv ble solgt til Europa. De hadde ikke egne scouter engang i Brasil. 1. "Old" news. 2. Hvor står det noe om transfer deadline her? 1. denne posten fra coccamocca blei posta i går. og eg veitafaen kor oppdatert du er på alt som skjer, men no må du hugse at det er ikkje kun deg eg skriver til når eg postar her, for det er sikkert andre som ikkje var klar over korleis det går på costa-fronten no til dags. 2. "Lov å håpe at det skjer noe før vinduet stenger, at de prøver å legge press på Gremio om å senke prisen" - det tolka eg slik eg gjorde akkurat der og då, bomma kanskje litt men det blir omtrent det samme som eg sa. Ingenting å kverulere på Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Fikk ikke det med meg i starten nei. Var tydligvis ikke så veldig stor interesse for han, når han endte opp i PSG. Leser du ikke innleggene mine lengre ? EDIT: Han hadde for få landskamper til å få arbeidstillatelsen. Stemmer sikkert. Sløyfer de fleste Wista innlegg selv. Er for mye BS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Fikk ikke det med meg i starten nei. Var tydligvis ikke så veldig stor interesse for han, når han endte opp i PSG. Leser du ikke innleggene mine lengre ? EDIT: Han hadde for få landskamper til å få arbeidstillatelsen. Hadde dessverre ignorert deg. Så fordi Arsenal ikke funket så var eneste mulighet et på den tiden ok fransk lag? Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvis det går ikke med Arsenal, da går det heller ikke med andre klubber i England? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har ikke peiling på hvordan interessen var utenfor England på den tiden, men å spille i Frankrike for PSG er jo et stort steg fra Gremio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvis det går ikke med Arsenal, da går det heller ikke med andre klubber i England? Sa jeg det? Det er nok flere lag som er bedre enn PSG, utenfor England. Wis: Så absolutt, men det er jo en "nedtur" etter å ha vært så nærme Arsenal som du sier. Jeg var for ung til å huske noe detaljert av det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ja, det må nok kalles en "nedtur" og jeg tror nok Wenger skulle ønske at arbeidstillatelsen skulle ha kommet. Jeg vet heller ikke hvor stort interessen utenfor England var heller, men det var vel først etter PSG tiden at storklubbene virkelig fikk øynene opp. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 han endte opp der fordi england ville ikke gi arbeidstillatelse, han skulle egentlig ende opp i Arsenal. Har også hørt det. Det samme med Petr Cech, arbeidstillatelsen som stoppet oss der og. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 England er elendig når det gjelder arbeidstillatelse, de bør gi fotball et unntak. Men jaja. Ikke rart at de fleste pleier å komme til Spania først, så kanskje videre. Altså blant de tre store liga. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Coccamocca melder at Gremio og United diskuterar om prisen på Douglas Costa. Han seier også at united kan komme til å vente til transfer deadline for å sjå om brassane vil bli desperate og gå med på United sitt bud, men han trur ikkje det. Blir spennande og sjå, håpar vi får han! Hvor har du det fra? Ingen innlegg på united- forumet som sier det du nevner her... Då kan du ikkje lese. Douglas Costa ser ikke ut til å komme fordi de ikke blir enige om pris, og det er veldig synd. Lov å håpe at det skjer noe før vinduet stenger, at de prøver å legge press på Gremio om å senke prisen, men det ser ikke bra ut. At sir Alex sier en ting å gjør det stikk motsatte er ikke noe nytt. Det er uansett bra at United er tilstede å konkurrerer om de beste brassene. Hvor var United da Ronaldino, Robinho, Kaka, Pato osv ble solgt til Europa. De hadde ikke egne scouter engang i Brasil. 1. "Old" news. 2. Hvor står det noe om transfer deadline her? 1. denne posten fra coccamocca blei posta i går. og eg veitafaen kor oppdatert du er på alt som skjer, men no må du hugse at det er ikkje kun deg eg skriver til når eg postar her, for det er sikkert andre som ikkje var klar over korleis det går på costa-fronten no til dags. 2. "Lov å håpe at det skjer noe før vinduet stenger, at de prøver å legge press på Gremio om å senke prisen" - det tolka eg slik eg gjorde akkurat der og då, bomma kanskje litt men det blir omtrent det samme som eg sa. Ingenting å kverulere på Posten er ikke "old" news (bare yesterdays news , men det er fortsatt ingen forandring. Det han sa der har han sagt før. Og ja, jeg vil kalle den tolkinga di relativt grovt feiltolket. Endret 15. juli 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 poenget er at united vil prøve å presse gremio til å gå ned i pris, noko som både min og coccamocca si formulering får fram. Det er kanskje old news for deg, men det blir likevel ei slags oppdatering, fordi han seier at det fortsatt ser slik ut. catch my drift? ;=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå