Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Dere er piss sure på Tevez fordi han som Beckham, Keane og Staam ikke kommer 100% overens med Fergie?

Det er din (spesielle) tolkning.

Ingen av de overnevnte gikk til noen klubber vi har et anstrengt forhold til.

Mener du dere United fans det er feil av Tevez og gå til Man City pga forholdet mellom United og City?

Hva mener dere hvis f.eks S.Ireland skulle signere for United da.

Er det greit så lenge spillerne kommer til United eller mener dere United burde holde seg unna City spillere?

Merkelig hvordan du bare hopper over svar som totalt dementerer dine argumenter ang. Tevez. Der du hevdet at det var forholdet til Sir Alex som fikk han til å gå.

Om Tevez hadde forstått noe, å elsket fansen som han sier hadde han aldri i helvete valgt City. Å vi vil heller ikke ha noen direkte fra shitty, er som vi skulle hatt Oasis til å spille på OT. Når helvete snør over.

@Kjakan. Om Beckham eller Ronaldo signerer for City for å få karrieren på rett kjøl. Å United ikke gjør noen fremstøtt whatsoever. ok. Peter og Cole gjorde det.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da lurer jeg på om det hadde vært greit hvis Beckham signer for City nå (flere klubber siden United) og Ronaldo signerer for City etter 3-4 år i Real Madrid. Er det greit?

Nei. Min egen mening er at jeg ikke hadde likt det noe særlig i det hele tatt. Skal sies at jeg ikke er talsmann for United-supporterne, så fint om du ikke forsøker deg på en generalisering nå :).

Lenke til kommentar
Dere er piss sure på Tevez fordi han som Beckham, Keane og Staam ikke kommer 100% overens med Fergie?

Det er din (spesielle) tolkning.

Ingen av de overnevnte gikk til noen klubber vi har et anstrengt forhold til.

Mener du dere United fans det er feil av Tevez og gå til Man City pga forholdet mellom United og City?

Hva mener dere hvis f.eks S.Ireland skulle signere for United da.

Er det greit så lenge spillerne kommer til United eller mener dere United burde holde seg unna City spillere?

Merkelig hvordan du bare hopper over svar som totalt dementerer dine argumenter ang. Tevez.

Hvilket innlegg sikter du til?

Lenke til kommentar
Les 10 innlegg bakover omtrent der jeg kommer med denne linken

http://therepublikofmancunia.com/carlos-tevez-is-a-liar/

Som stort sett avkrefter at det var forholdet til Sir Alex som var noe i veien med.

ahh, har faktisk ikke lest det.

Men som svar kan du jo lese dette:

- Jeg dro pågrunn av Fergie

Ser selvfølgelig inn ifremtiden og kan spå svarene deres om at Tevez lyver så det renner av han. Men virker som det var noe med forholdet med Ferguson som ikke stemte.

Tevez vil slite en del benk også i City så spilletid er ikke alt.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php...c&start=795

Er ikke sikkert han har rett da..

Virker som han har lest nettavisen og da er det old news for dette forumet.

Saken: Adebayor har bestått legesjekk - nærmere City

Tror uansett City vil misse stort om de ikke lander 1-2 gode midtstoppere. Bridge og Given er eneste av klasse bak der. Får de inn Lescott + en til så er mye gjort og etter jul når laget er samspilte så vil de være veldig close på topp 4 lagnene tror jeg.

Kommer spillerne på plass er det bare opp til Hughes. Tror dog han ikke har det som skal til for å gjøre City om til et fast topp 5 lag i Premier League.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Les 10 innlegg bakover omtrent der jeg kommer med denne linken

http://therepublikofmancunia.com/carlos-tevez-is-a-liar/

Som stort sett avkrefter at det var forholdet til Sir Alex som var noe i veien med.

ahh, har faktisk ikke lest det.

Men som svar kan du jo lese dette:

- Jeg dro pågrunn av Fergie

Ser selvfølgelig inn ifremtiden og kan spå svarene deres om at Tevez lyver så det renner av han. Men virker som det var noe med forholdet med Ferguson som ikke stemte.

Tevez vil slite en del benk også i City så spilletid er ikke alt.

Vel igjen, denne blir jo dementert av linken min over. Å her er det Tevez selv som sier at fremtiden blir avgjort til sommeren. Så igjen, Tevez lyver. Blir for dumt av han å si det når han faktisk fikk et forslag med enormt god lønn fra United, som han takket nei til. Hvordan kan han da skylde på United?

Ja det var noe, Sir Alex så det jeg så. At Tevez ikke passet i alle kamper, å Berbatov også måtte få spille. Dermed ble Tevez satt i skyggen, å det tålte han ikke.

Lenke til kommentar

Så du har ikke tro på Gibson, en spiller som tok store steg forrige sesong og gjorde det bra de gangene han fikk sjansen, eller Nani, en spiller med tydelig potensiale men som har slitt med å prestere jevnlig? Jeg synes begge to har vist nok til å fortjene å bli en stund til, så lenge de er motiverte til å kjempe.

Lenke til kommentar
Coccamocca melder at Gremio og United diskuterar om prisen på Douglas Costa. Han seier også at united kan komme til å vente til transfer deadline for å sjå om brassane vil bli desperate og gå med på United sitt bud, men han trur ikkje det. Blir spennande og sjå, håpar vi får han!

Hvor har du det fra? Ingen innlegg på united- forumet som sier det du nevner her...

Då kan du ikkje lese.

Douglas Costa ser ikke ut til å komme fordi de ikke blir enige om pris, og det er veldig synd. Lov å håpe at det skjer noe før vinduet stenger, at de prøver å legge press på Gremio om å senke prisen, men det ser ikke bra ut. At sir Alex sier en ting å gjør det stikk motsatte er ikke noe nytt. Det er uansett bra at United er tilstede å konkurrerer om de beste brassene. Hvor var United da Ronaldino, Robinho, Kaka, Pato osv ble solgt til Europa. De hadde ikke egne scouter engang i Brasil.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...