Bruno Mars Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ganske symbolsk(?) bilde. Tomme tribuner. Tevez alene på banen. Holder drakta på en litt femi måte. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Tevez har vist seg å være kanskje den mest realitetsblinde (hvis det er et ord) personen jeg noensinne har hørt om :!: Jaja, får nok noen flotte minutter i city, til han innser at det er folk som vil spille angrep der og Han kan ihvertfall ikke ta et spisskjøp som en personlig fornermelse (Berbatov) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hvis Tevez faktisk ble ringt av Fergie to ganger og fikk melding av han, så sier dette, så er det noe jeg ser på som latterlig. Men hvorfor hadde han GIDDET å si det i dag hvis det er løgn? Som sagt, grunnen til at jeg ikke begynte å hate Tevez som dere er at klaging er ikke det verste man kan gjøre når jeg kunne se at situasjonen var ekkel for han mtp. ikke noe kontrakt etter 07/08 sesongen i sommeren og Berba-kjøp, men hvis han begynner å lyve nå om Fergie som skulle ha ringt han og sendt han en melding så er det noe annet. Nekter å tro at Fergie snakker bullshit, så... Håper for Tevez sin del at det var KUK-agenten hans som så at han fikk melding/ble ringt og aldri fortalte Tevez om det. Ellers, kanskje litt cocky av han å si at han hjalp West Ham å bli i PL og Utd med PL og CL "suksessen", men det er jo ikke dumt å si noe lignende til nye supporterne heller da. Han var med på noe sykt i de siste 2-3 årene i karrieren hans, ingen tvil om det. Veldig enig med steen_jadd angående Tevez egentlig. Elsket han spille med hjertet utenfor drakten og score sene og viktig mål og feire de med stor lidenskap. Og hvor mye han sa om at han elsket supporterne og generelt alt om han. Men nå etter sytingen (som var egentlig forståelig for meg på starten) som har blitt litt for mye, spesielt hvis det er løgn involvert, mister jeg litt respekt for fyren overalt. Men vil ikke bue han eller noe, for jeg elsket måten han spilte på for oss og skjønte hvorfor han dro i utgangspunkt når kontrakten kom så sent og alt det jeg har diskutert 1000 ganger. Og elsket hvordan han ga ALT selvom han kom på etter 60 min så mange ganger i fjor og fikk bare spille Ligacup kamper osv. men ga uansett ALT for oss i de kampene og. Lot aldri media og slikt om han vise på BANEN og spilte med fullt hjerte for Utd selvom han var frustrert. Og ventet egentlig med å klage til sportslig suksess var oppnådd og. Nei, takk for alt Tevez. Syns også han ga mye mer til oss enn de fleste tror. Men, nok drama nå. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 - Mine resultater snakker for seg selv. Fra å ha hjulpet West Ham til å unngå nedrykk, til å hjelpe Manchester United til to strake Mestersligafinaler. Det er virkelig ikke dårlig, sier en ubeskjeden Tevez – klar for sitt nye eventyr hos Manchester Uniteds erkerival City. Han har jo helt mistet all bakkekontakt. Dette begynner å bli en parodi. Kan han virkelig se seg selv i speilet og forsvare oppførselen sin i media de siste ukene? Jeg tviler. Hvis han fremdeles tror at United-fansen støtter han så vet jeg ikke om jeg ler eller griner. For en nisse. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Veldig enig med steen_jadd angående Tevez egentlig. Elsket han spille med hjertet utenfor drakten og score sene og viktig mål og feire de med stor lidenskap. Og hvor mye han sa om at han elsket supporterne og generelt alt om han. Nei, takk for alt Tevez. Syns også han ga mye mer til oss enn de fleste tror. Men, nok drama nå. Men herregud da Tc, du ber jo om det Hvis Tevez faktisk ble ringt av Fergie to ganger og fikk melding av han, så sier dette, så er det noe jeg ser på som latterlig. Men hvorfor hadde han GIDDET å si det i dag hvis det er løgn? Som sagt, grunnen til at jeg ikke begynte å hate Tevez som dere er at klaging er ikke det verste man kan gjøre når jeg kunne se at situasjonen var ekkel for han mtp. ikke noe kontrakt etter 07/08 sesongen i sommeren og Berba-kjøp, men hvis han begynner å lyve nå om Fergie som skulle ha ringt han og sendt han en melding så er det noe annet. Nekter å tro at Fergie snakker bullshit, så... Håper for Tevez sin del at det var KUK-agenten hans som så at han fikk melding/ble ringt og aldri fortalte Tevez om det. Du må bestemme deg. Enten så lyver Tevez eller så lyver Ferguson. Hvorfor skulle Ferguson lyve? Les linken Hyrlen linket til. Det blir for lett å skylde på agenten. Det blir nesten alltid sånn i Tevez diskusjoner. Styrer agenten hans hele livet hans? Ellers, kanskje litt cocky av han å si at han hjalp West Ham å bli i PL og Utd med PL og CL "suksessen", men det er jo ikke dumt å si noe lignende til nye supporterne heller da. Han var med på noe sykt i de siste 2-3 årene i karrieren hans, ingen tvil om det. Litt cocky? Han får det til og høres ut som om det er hans fortjeneste. Likte forresten delen i bold for det var virkelig de siste 2 - 3 årene hans i karrieren hans. Lykke til på benken i City. Veldig enig med steen_jadd angående Tevez egentlig. Elsket han spille med hjertet utenfor drakten og score sene og viktig mål og feire de med stor lidenskap. Og hvor mye han sa om at han elsket supporterne og generelt alt om han. Ganske lett å se at han "brukte" supporterene. Han tror jo nærmest at han er mer elsket enn Ferguson blant United - supporterene. Jeg elsker også å se en Manchester United spiller score mål, men jeg tror vi hadde scoret flere mål uten han for i avslutningsfasen var han stort sett udugelig. Men nå etter sytingen (som var egentlig forståelig for meg på starten) som har blitt litt for mye, spesielt hvis det er løgn involvert, mister jeg litt respekt for fyren overalt. Men vil ikke bue han eller noe, for jeg elsket måten han spilte på for oss og skjønte hvorfor han dro i utgangspunkt når kontrakten kom så sent og alt det jeg har diskutert 1000 ganger. Og elsket hvordan han ga ALT selvom han kom på etter 60 min så mange ganger i fjor og fikk bare spille Ligacup kamper osv. men ga uansett ALT for oss i de kampene og. Lot aldri media og slikt om han vise på BANEN og spilte med fullt hjerte for Utd selvom han var frustrert. Og ventet egentlig med å klage til sportslig suksess var oppnådd og. Jeg er ikke en av de i mengden som synes at det å løpe ræva av seg er nok til å være spiss hos Manchester United så jeg deler ikke synet ditt der. Han fikk jo tilsynelatende lovnader om at United skulle prøve å signere han, mens vi var i sesongen noe han selv sa "Ferguson has told me he wants me to stay", og disse SMSene og telefonene det er snakk om. Vet du hva mange spillere gjør når det blir kjøpt inn konkurranse på plassen sin? De konkurrer. Tevez var i en forholdsvis grei posisjon. Han konkurrerte mot to spisser om en plass i startoppstillingen, men var tydeligvis ikke god nok. Han ga "alt" fordi han ikke kan spille på noen annen måte. Hvis Tevez ikke hadde løpt som en rabiat bikkje hvor god tror du han hadde vært? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Nok drama han skaper nå, tenkte jeg på. Er lei av det nå. Nei, kanskje Fergie kontaktet agenten hans eller noe som ikke ga beskjeden videre til Tevez fordi det er sånn han er. Vil ha mest mulig penger i utgangspunkt. Men her vet jeg ikke (eller du eller noen andre) rett og slett fasiten. Ja, det var litt cocky. Ronaldo har sagt verre ting før, menmen. Mente ikke siste sånn, mente de forrige og du trenger ikke å være barnslig der. "Lykke til på benken i City." Ikke minst at du ikke vet om han skal benkes mye eller ikke der. Kanskje du har rett, men det er en stor sjanse for at du tar feil og. Hvis du faktisk tror at han tror han er mer elsket enn Fergie av supporterne så er det synd for deg. Du tror han brukte supporterne faktisk. For å...? Hate Fergie eller noe? Noen som gjør det? Du tror også vi hadde scoret flere mål og at han var udugelig foran mål. Men han var veldig mye med når vi vant CL for første gang etter 9 år selvom vi hadde spiss som Ruud og flere. Han var med å SKAPE mål, han var med på laget som herjet offensivt og. Si hva du vil, han var der de siste 2 årene, 2 CL finaler, 2 PL på rad, Ligacupen som han nærmest vant alene i fjor (overdriving) offensivtmessig og hvor jeg syns det er veldig profesjonelt å gi full innsats selvom han ville spille PL og CL i fjor og var kanskje i klagehumør til og med. Nei, å løpe ræva av seg er ikke nok å være spiss i Manchester United. Du kan selvfølgelig si at det var alt han gjorde, men de som faktisk ikke hater spillertypen eller noe klarer å se hvor effektiv han var for laget. Som sagt tidligere, hadde han vært udugelig og alle ting du sier om han, så hvorfor i helvete skulle Utd tilby han en FEM års kontrakt med god lønn (sikkert) osv.? Fergie vet nok best her og, som alltid. Hvor jeg er enig med deg er at han måtte klage over spilletid. Selvom jeg er enig med han om at han burde startet noen flere kamper i PL osv. så trenger han ikke klage hvis alt som kom ut i media var sant, og heller konkurrere. Som han sier han vil gjøre nå plutselig i City når han ble spurt om spisskonkurransen i City. Akkurat det irriterer meg. Spørsmål som hvor god han hade vært om han ikke løp som en "bikkje" er ganske dumme og gidder jeg ikke svare på en gang. Han er spilleren han er, og han fungerte utrolig bra for oss for det meste sett på sportslig suksess blant annet. Ikke minst supporterne som elsket innstillingen hans på banen. Ikke minst at han passet inn i spillestilen vår. Og at vi var bedre offensivt i 07/08 med han fast i PL og CL, mye bedre, enn i fjor når han ikke fikk spille alle kampene og Berba kom inn. Berba var god ja, men alle er enige om at vi var mye bedre overalt i 07/08 "to the eye". Man kan si hva man vil om Ronaldo i 07/08, Tevez var veldig mye der. Om han ikke hadde putta 1-1 mot Blackburn i siste minuttene, hadde Chelsea hatt ligaen i sine hender. Sånne ting skal jeg huske videre. Endret 15. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Ang Tevez dramaet til Tc47, Wisbatov og andre Det at Tevez ikke fikk spille nok tror jeg ikke var alfa-omega for at han forlot United. Det burde de fleste skjønne, det må ha vært noe med kjemien med Ferguson som ikke stemte. Vi husker jo alle spillere som Staam, Beckcham og Keane med flere som forlot United pga dårlig stemning med Ferguson. Er vel lett å forstå at Ferguson er en genial manager, men en veldig krevende person å ha som sjef om man blir uenige om ting. Han virker jo unektelig sta og lite rund i kantene når han opptrer sur mot andre managere, dommere eller FA i media. Hvis vi også ser på Tevez sin situasjon i Man City så er det ganske klart at det blir en del rotasjon også her. Selv med Tevez i lyseblå drakt så er City fortsatt på jakt etter en ny spiss. Eto'o jakten ser ut til være lagt død men nå er Adebayor vistnok på vei til the City of Manchester. Da har vi følgende spisser i troppen som ALLE spilte og scoret i Premier League ifjor: 14- Robinho 10- Adebayor 7 - Bellamy 5 - Tevez 4 - Santa Cruz 4 - Caicedo 1 - Benjani 1 - Bojinov 1 - Evans Det er et ganske imponerende kobbel av spisser. OG alle fra Santa Cruz og opp vil nok få en del spilletid. Selv om de skulle gå til det skritt å sette Robinho på venstreving så sitter de fortsatt igjen med 4-5 meget gode spisser. Tror Tevez ikke regner med klippekort i City. Noe mer en bare spilletid ligger bak. Når han samtidig går ut å roser fansen i United sier det seg selv at det er noe med forholdet til Ferguson som ikke stemte. Dere er piss sure på Tevez fordi han som Beckham, Keane og Staam ikke kommer 100% overens med Fergie? Endret 15. juli 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Dere er piss sure på Tevez fordi han som Beckham, Keane og Staam ikke kommer 100% overens med Fergie? Det er din (spesielle) tolkning. Ingen av de overnevnte gikk til noen klubber vi har et anstrengt forhold til. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Han har ikke sagt noe som Ferguson som person. Han sier at han ikke ble kontaktet av Ferguson & Gill om avtaler o.l. Men dette er jo ren løgn, siden han selv i Januar sa at avtalen skulle fremforhandles til sommeren, å dette hadde Ferguson og Gill sagt. I tillegg gikk Gill ut i media å sa at avtalen skulle ligge fremme i Juni. Som den gjorde. I tillegg har Tevez uttalt seg negativt om kjøpet av Berbatov, å at han kom i skyggen etter det. Nei vi er ikke sure på Tevez for at han er sur på Sir Alex. Vi er sure på Tevez for at han er illojal, lyver og en drittsekk. Å når han bruker fansen som pressmiddel så får det meg til å spy. http://therepublikofmancunia.com/carlos-tevez-is-a-liar/ Tevez prater piss fra ende til annen, som Sir Alex sa. Tevez hadde bestemt seg i Mars. Å han tålte ikke og sitte på benken, det vet vi jo fra intervjuer. Han sa jo selv at han ikke fikk spille viktige kamper som han ville spille i United, å det var en av grunnene til at han forlot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Noen andre som ser på Live from Old Trafford, og andre MUTV-innslag på Viasat Sport om kveldene? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 @Tc47: Nå skrev jeg faktisk at jeg tror han tror at fansen elsker/elsket han mer i Ferguson, ikke jeg, du kan gjerne leste innlegget om igjen. Du kan for all del si at han scorte noen viktige mål, men at vi ikke skulle vunnet CL eller ligaen i fjor eller i år uten han blir bare spekulasjoner fra din side. Han bidro altfor lite offensivt med mål og assist til en spiss å være og flere ting hadde vært annerledes uten Tevez. Du kan ikke vite at hvis Nani hadde kommet inn istedet for Tevez så hadde vi tapt. Det kunne meget godt vært at noen andre hadde scoret på et innlegg fra han eller at han hadde klistret den i krysset med et langskudd. Synes du virkelig at han bidro nok til å spille for United? Jeg har faktisk sansen for spilletypen da jeg anser Rooney for å være en lik spillertype, bare mye bedre og smartere. Jeg sier "lykke til på benken i City", fordi han mest sannsynlig må regne med å spille mindre i City enn i United. Det er vel forresten ikke så barnslig/stygt å si, du ville vel ikke engang ønske en mann som har gjort mye mer for klubben (Ronaldo) lykke til Madrid fordi du anså dem som rivaler(!), men når det kommer til argentineren så er det en helt annen sak. Robinho og Adebayor ser jeg på som mye bedre spisser enn Tevez og Santa Cruz mener jeg ligger på lik linje med han, så han skal slite med å spille fast. De har vel i tillegg Jo og Bellamy som begge er spisser som antageligvis vil få en sjanse de også. Selv om det nå kan se ut som Jo forsvinner på utlån til Everton igjen. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Coccamocca melder at Gremio og United diskuterar om prisen på Douglas Costa. Han seier også at united kan komme til å vente til transfer deadline for å sjå om brassane vil bli desperate og gå med på United sitt bud, men han trur ikkje det. Blir spennande og sjå, håpar vi får han! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Coccamocca melder at Gremio og United diskuterar om prisen på Douglas Costa. Han seier også at united kan komme til å vente til transfer deadline for å sjå om brassane vil bli desperate og gå med på United sitt bud, men han trur ikkje det. Blir spennande og sjå, håpar vi får han! Hvor har du det fra? Ingen innlegg på united- forumet som sier det du nevner her... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Gibson har fått ny 3- års kontrakt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 17 innlegg med kjekling forsvant fra tråden. Det er helt lov å diskutere en sak, være uenige og alt sammen, men når det hele ser ut til å være forsøk på provokasjoner, samt at debatten går mer og mer på person framfor sak - inkludert små sleivspark hele veien, så rydder jeg med grov-raka. Kjekling og pissekonkurranser har egentlig fint lite her i tråden å gjøre, la oss holde det slik? Send meg en PM dersom man har spørsmål eller kommentarer til dette. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Coccamocca melder at Gremio og United diskuterar om prisen på Douglas Costa. Han seier også at united kan komme til å vente til transfer deadline for å sjå om brassane vil bli desperate og gå med på United sitt bud, men han trur ikkje det. Blir spennande og sjå, håpar vi får han! Hvor har du det fra? Ingen innlegg på united- forumet som sier det du nevner her... Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Dere er piss sure på Tevez fordi han som Beckham, Keane og Staam ikke kommer 100% overens med Fergie? Det er din (spesielle) tolkning. Ingen av de overnevnte gikk til noen klubber vi har et anstrengt forhold til. Mener du dere United fans det er feil av Tevez og gå til Man City pga forholdet mellom United og City? Hva mener dere hvis f.eks S.Ireland skulle signere for United da. Er det greit så lenge spillerne kommer til United eller mener dere United burde holde seg unna City spillere? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) 1 innlegg som forsøkte å provosere er fjernet fra tråden, det er ikke morsomt å legge ut skjulte personangrep i url'en. Endret 15. juli 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Vi hater ikke City fordi de signerer Tevez, vi hater Tevez fordi han går til City. Akkurat samme blir det andre veien. Jeg ser ikke helt problemstillingen din, da vi etter hva jeg vet ikke har handlet fra city på svært mange år, samt at det er ingen i City-stallen jeg kunne tenke meg å ha i egen stall. Men om jeg måtte bestemt, så ville jeg ikke følt meg helt ok med en spiller som gikk direkte fra City til oss. Med mindre det innebar at City tapte rått på det og vi gjorde en kongedeal. Da lurer jeg på om det hadde vært greit hvis Beckham signer for City nå (flere klubber siden United) og Ronaldo signerer for City etter 3-4 år i Real Madrid. Er det greit? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) EDIT: Dette kom lengre ned da jeg forsøkte å skille moderator-innlegg og bruker-innlegg. Vi hater ikke City fordi de signerer Tevez, vi hater Tevez fordi han går til City. Akkurat samme blir det andre veien. Jeg ser ikke helt problemstillingen din, da vi etter hva jeg vet ikke har handlet fra city på svært mange år, samt at det er ingen i City-stallen jeg kunne tenke meg å ha i egen stall. Men om jeg måtte bestemt, så ville jeg ikke følt meg helt ok med en spiller som gikk direkte fra City til oss. Med mindre det innebar at City tapte rått på det og vi gjorde en kongedeal. Endret 15. juli 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå