Limbeck Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Merkelig dette med Tevez. Om han trodde at han skulle bli valgt foran alle når det er kamp så er han naiv. Han er ihvertfall bitter for noe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 coccamocca melder at Valencia vil spille med nummer 27 og Obertan med nummer 32 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Merkelig dette med Tevez. Om han trodde at han skulle bli valgt foran alle når det er kamp så er han naiv. Han er ihvertfall bitter for noe. It's all 'bout the money! It's all 'bout the dum dum, diridum dum. Griske dust. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er ikke så sikker på det. Forholdet har vert surt lenge. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er kort og godt det at Tevez ikke tåler å være litt i skyggen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg tror han innbiller seg at han er hakket bedre enn han er, da.. Skåre noen viktige mål så skal vi plutselig glemme alle de dårlige prestasjonene han har vist før. For all del, han er en god spiller, men ikke på United-nivå. Når han attpåtil ikke eier personlighet for fem flate øre så er det ingen grunn til å ha han i laget. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 For all del, tevez er en spiss i verdensklasse, men alle spillerne på united er da i hans liga, han er ikke akkurat et nivå over Rooney, Berbatov, Scholes, Carrick, Hargreaves, Vidic, Evra og hele gjengen. Det virker som han innbiller seg at han er det. En ting er å sette seg selv over klubben når du er så inni gamperæva god som Ronaldo, det er forsåvidt feil, men på mange måter forståelig. Når Tevez gjør det, er det bare patetisk. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Apropos Tevez,syns jeg kan kose seg i denne lagoppstillingen: Ta vekk Etoo og Vassel og hiv inn Adebayor så har vi jo neste års City oppstilling Apropos Ronaldo,så har jeg bestilt Real drakt med hans navn og nummer bakpå.May God have mercy upon my soul Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er kort og godt det at Tevez ikke tåler å være litt i skyggen. Det kan fort stemme. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hihi, artig bilde, blir vel lignende taktikk fra Real Madrid også virker det som Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 For all del, tevez er en spiss i verdensklasse, men alle spillerne på united er da i hans liga, han er ikke akkurat et nivå over Rooney, Berbatov, Scholes, Carrick, Hargreaves, Vidic, Evra og hele gjengen. Det virker som han innbiller seg at han er det. En ting er å sette seg selv over klubben når du er så inni gamperæva god som Ronaldo, det er forsåvidt feil, men på mange måter forståelig. Når Tevez gjør det, er det bare patetisk. Støttes!! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Begynner å tenke på at kanskje mangelen på engelskkunnskaper kunne ha vært ein faktor mtp. forholdet til SAF? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg kjøper ikke at det er komunikasjonsproblemer som kunne ført til så store problemer. Vi har vel en argentiner i trener teamet og vi har hatt mange spillere som ikke kunne engelsk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Skal en tro Tevez så er han evig takknemlig til dem som ga ham sjansen til å spille for Manchester City. - Dette er et nytt eventyr for meg, og jeg vil takke alle som har bidratt til å gjøre det mulig, konstaterer Tevez, før han skryter av det han selv har utrettet på fotballbanen: - Mine resultater snakker for seg selv. Fra å ha hjulpet West Ham til å unngå nedrykk, til å hjelpe Manchester United til to strake Mestersligafinaler. Det er virkelig ikke dårlig, sier en ubeskjeden Tevez – klar for sitt nye eventyr hos Manchester Uniteds erkerival City. Vær så snill fortell meg at han ikke sa det her. Han må jo seriøst ha en IQ på 70? Nei, er det en spiller jeg virkelig ønsker at ikke får til noe i karrieren sin akkurat nå så er det Tevez. Beckham tilbake? Jeg hadde tatt han imot med åpne armer, selv om jeg umulig tror at det blir en realitet. Jeg tror heller det ikke ligger noe vondt mellom SAF og Beckham da han flere ganger har besøkt oss på treningsfeltet i ettertid. Jeg håper Ronaldo får stående applaus hvis vi noen gang møter Real Madrid. Han var profesjonell når det gjaldt media i mine øyne, litt for dårlig for tc Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hehe, Tevez begynner å bli skikkelig komisk nå. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Nydelig bilde! Endret 14. juli 2009 av Goscinny Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hehe, Tevez begynner å bli skikkelig komisk nå. Begynner..? Endret 14. juli 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Beckham og Fergie er sikkert venner igjen, men tviler sterkt på at dama hans vil bo i Manchester. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg ler høyt når jeg ser Tevez i media. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Tevez har vist seg å være kanskje den mest realitetsblinde (hvis det er et ord) personen jeg noensinne har hørt om :!: Jaja, får nok noen flotte minutter i city, til han innser at det er folk som vil spille angrep der og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå