Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Park har ikke kvalitetene vi trenger på hjemmebane mot de dårligste lagene, hvor vi skal dominere. Jeg har ikke helt troa på Obertan, og ellers har vi ikke de store mulighetene til høyre. Beckham hadde vært morsomt en sesong. Hjelpe Owen og Beckham til VM hadde vært ganske morsomt. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det vil ikke skje. Ikke med Beckham Skal ikke utelukke at han retunerer til PL og går til Tottenham. Han var som kjent svært nær en overgang til Tottenham som unggutt, og faren hans er ihugga Spurs supporter. mente ikke at han ikke kommer til å returnere til PL. Men at han returerner til PL for å signere en kontrakt med pool, kan jeg tvilsomt se for meg. Ser faktisk for meg at han kan vende tilbake der han hører hjemme, på fotballøya, og gjøre en god sisteinnsats, men da for ett lag som spurs, everton(mellomklassen), eller United. Kan ikke se for meg at SAF henter inn en spiller som han en gang kastet ut av klubben, spesiellt ikke ettersom han er over middagshøyden. Jeg mener at han ikke er god nok for United. Jeg tror ikke han orker å løpe opp og ned vingen lengre, og han vil aldri bli en like viktig brikke i laget som han en gang var. Han kan jo gå til Blackburn, Big Sam samler jo på spillere som er 40+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Beckham har arbeidskapasistet over gjennomsnittet, så jeg ser ikke at det skal være et problem. Fart derimot... Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg skal klappe flott for Ronaldo, som jeg gjør for Beckham og for Ruud. Heinze og Tevez kan spise sokkene mine. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har ikke noe i mot Ronaldo, men jeg har mye imot Tevez. Førstnevnte er fortsatt en spiller jeg kommer til å følge med på fremover og utover karrieren der i Madrid.. Tevez er en person jeg har mistet all respekt for, slik er det bare.. Over til Beckham, han er velkommen for min del, hadde vært gøy, men klarer ikke helt å se det for meg desverre, men at han returnerer til øyen der han ble til den han er i dag, ja det skal jeg ikke utelukke, men at han hadde gått til l'pool tror jeg ikke hadde skjedd da han er United supporter, ville funket dårlig. Men alt er jo mulig, sik som Ferguson selv sier. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ronaldo få stående applaus ja... det skulle jeg likt å sett, nei både Ronaldo å Tevez er uønsket på denne planet i mine øyne. Hvis du ikke vil applaudere ham så får du la være mens de resterende 75 999 tilskuerne applauderer verdens beste fotballspiller. Kan du forklare meg hva det er Ronaldo har gjort som er så galt, bortsett fra å vinne alt som er de siste 6 åra? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ronaldo har gjort massevis galt, men glem nå det da, han har skaffet oss pokaler og penger. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Ronaldo har gjort massevis galt, men glem nå det da, han har skaffet oss pokaler og penger. Massevis galt? Han har opptredt missvisende i media, ellers kommer jeg ikke på noe annet enn hendelsen i City kampen. Det går ikke an å bare si at han har gjort massevist galt, det blir for useriøst. Endret 14. juli 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det seriøse rykter om at Beckham har hjemlengsel? Hadde vert flott å fått han tilbake, men jeg vet ikke helt om det er han vi trenger. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Selvsagt kan vi finne mye negativt mot Ronaldo om vi skal ta frem alt. Men jeg mener at han har gjort det han kan for oss og jeg ønsker han lykke til, Stående applaus uansett, er noe gutten fortjener. Han oppførsel på banen siste sesongen har vært preget av mye anklager om filming osv. Men han har fått bra medfart i denne ligaen også så, nei.. Gutten fortjener applaus.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Filming, gjentatt barnslig oppførsel på banen, diverse mediautsagn.. Tja, kanskje ikke massevis, men nok til at jeg ikke er særlig glad i fyren når det gjelder annet enn hans bidrag sportslig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Lurer på hva Ronaldo gjør om han scårer på Old Trafford. Han ba om unnskyldning når han scåret mot Lisboa.... Jeg hadde vert litt stolt om han ble applaudert og at han ba om unnskyldning Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Filming, gjentatt barnslig oppførsel på banen, diverse mediautsagn.. Tja, kanskje ikke massevis, men nok til at jeg ikke er særlig glad i fyren når det gjelder annet enn hans bidrag sportslig. Er enig i mye av det du sier, men det hindrer meg ikke ifra å hylle en stor idrettsutdøver, og en spiller som i veldig stor grad har hjulpet klubben jeg elsker. Endret 14. juli 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Må føye meg inn i rekken her og være enig i det som blir sagt, men også støtte oppunder steen_jadd sin post over meg.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Lurer på hva Ronaldo gjør om han scårer på Old Trafford. Han ba om unnskyldning når han scåret mot Lisboa.... Mens feiringen mot Sporting på OT var sånn halvveis respektløs. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Lurer på hva Ronaldo gjør om han scårer på Old Trafford. Han ba om unnskyldning når han scåret mot Lisboa.... Mens feiringen mot Sporting på OT var sånn halvveis respektløs. Er slik Ronaldo er, du vet aldri hvor du har ham. Er mange ganger han har opptredt respektløst etter scoringer. Flere ganger han har gitt signaler som sier "gi meg motstand". Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det seriøse rykter om at Beckham har hjemlengsel? Hadde vert flott å fått han tilbake, men jeg vet ikke helt om det er han vi trenger. Han sa det i et intervju...Kan ikke se på det som rykter. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Filming, gjentatt barnslig oppførsel på banen, diverse mediautsagn.. Tja, kanskje ikke massevis, men nok til at jeg ikke er særlig glad i fyren når det gjelder annet enn hans bidrag sportslig. Er enig i mye av det du sier, men det hindrer meg ikke ifra å hylle en stor idrettsutdøver, og en spiller som i veldig stor grad har hjulpet klubben jeg elsker. Vi er med andre ord helt enige Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Lurer på hva Ronaldo gjør om han scårer på Old Trafford. Han ba om unnskyldning når han scåret mot Lisboa.... Mens feiringen mot Sporting på OT var sånn halvveis respektløs. På OT er det mest Manchester United supportere da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 http://therepublikofmancunia.com/carlos-tevez-is-a-liar/ Takk D'amico. Må bare repetere denne, for å bevise at Sir Alex taler sant. Å Tevez bullshit. Takk for alt Tevez, men fuck you. Kos deg i shitty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå