Raste Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=568633 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=568633 fordi han har crappet den til EDIT: fack you, Raste Endret 14. juli 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ferguson får passet påskrevet av tidligere United spiss: ¤ Hevder at Ferguson lyver: "- Alex ringte meg aldri og sendte meg heller ingen tekstmeldinger. Den eneste gangen han snakket til meg var etter kampen mot Roma, fordi vi måtte diskutere mitt spill for Argentina." ¤ Føler seg dårlig behandlet av Ferguson og klubben: - Jeg synes ikke det er sånn man skal behandle en spiller som har vært i klubben i to år. - Det var ikke på grunn av fansen at jeg dro, men fordi Ferguson og David Gill (klubbdirektør) ikke gjorde nok for å få meg til å bli. Sitater av Tevez Link: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=568633! Videolink: http://link.brightcove.com/services/player...tid=29438854001 Idioten skjønner ikke et fnugg engelsk selv etter 3 år i landet så hvert spørsmål tar ganske lang tid, men verdt å se han ljuge så det renner. Merk også at jeg ikke har sagt ett eneste stygt ord om Tevez før han nå signerte for City. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 <<Ingen>> vil kjøpe Owen-drakter! Slakter Uniteds nye drakter Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hah. Tevez! Fy flate hvor glad jeg er for at han er vekk fra klubben. En slik spiller er ikke noe jeg ønsker å ha i United! En transfersommer som dette er viser meg bare enda tydeligere hvorfor jeg elsker United. Tevez har i ettertid vist hvordan han er som person. Men det er flere her inne som har vært imot Tevez lenge før han viste denne siden av seg selv. Jeg kan ikke forstå hvordan folk kan være imot Tevez på alle fronter. Jeg ønsker ikke å starte opp en ny stor diskusjon rundt dette, det har vi allerede hatt. Men jeg vil bare nevne at det tross alt må ha vært en grunn til at Ferguson valgte å gi Tevez et tilbud. Om Tevez hadde vært så dårlig som mange vil ha det til så hadde ikke SAF prøvd å beholde ham. Til tross for at Tevez er en god spiller så tror jeg ikke at SAF er bitter over å ha mistet han etter hans siste uttalelser/personangrep. Mange sier at de håper at Tevez vil bli buet kraftig på neste sesong. Jeg forstår hvis folk velger å gjøre det, han har tross alt gått til naboklubben. Han vet veldig godt hva han driver med. Personlig elsket jeg Tevez i tiden han spilte for United og vil ikke klare å bue på ham. Det samme gjelder også Heinze forsåvidt. Jeg vil ikke klare å bue på spillere som jeg en gang har sett opp til. Jeg sier ikke at vi skal applaudere dem, det vil jeg aldri gjøre, men det trenger ikke være enten eller. Verden er ikke svart/hvitt, og selv velger jeg å verken bue eller hylle. Helt til slutt, at folk derimot er bitre på Ronaldo, det kan jeg ikke forstå. Jeg er overbeivst om at hvis vi møter Real en gang så vil han få stående applaus på OT. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Beckham vil til Premier League! Hmm...Håper vi han kommer? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Sier ikke "nei, takk" til verdens beste dødballspesialist. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Beckham vil til Premier League! Hmm...Håper vi han kommer? Åpne armer her vertfall Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) MUTV Online koster vel 4.50 pund pr. mnd. Eller ca 47 kr hvis du bare har norske kroner på kontoen. :D Ferguson får passet påskrevet av tidligere United spiss: ¤ Hevder at Ferguson lyver: "- Alex ringte meg aldri og sendte meg heller ingen tekstmeldinger. Den eneste gangen han snakket til meg var etter kampen mot Roma, fordi vi måtte diskutere mitt spill for Argentina." ¤ Føler seg dårlig behandlet av Ferguson og klubben: - Jeg synes ikke det er sånn man skal behandle en spiller som har vært i klubben i to år. - Det var ikke på grunn av fansen at jeg dro, men fordi Ferguson og David Gill (klubbdirektør) ikke gjorde nok for å få meg til å bli. Sitater av Tevez Link: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=568633! http://therepublikofmancunia.com/carlos-tevez-is-a-liar/ Sorry Tevez, men så lettlurte er vi ikke. Endret 14. juli 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Beckham vil til Premier League! Hmm...Håper vi han kommer? Hadde vært morsomt om han kom til Liverpool. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 "You are an itsy bitsy teeny weeny money grabbin argintini!!!!!!" Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det vil ikke skje. Ikke med Beckham Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Det vil ikke skje. Ikke med Beckham Det sa man også om en hvis Kidd når det kom til Man City. Vi husker vel alle hva som skjedde da? Han scoret 3 mål mot United og hele 44 mål på 98 kamper. Endret 14. juli 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
i93 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hadde vert morsomt om Becham tok en "Owen" Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det vil ikke skje. Ikke med Beckham Skal ikke utelukke at han retunerer til PL og går til Tottenham. Han var som kjent svært nær en overgang til Tottenham som unggutt, og faren hans er ihugga Spurs supporter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det vil ikke skje. Ikke med Beckham Enkelte sa det samme om Owen.Alt kan skje. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Det vil ikke skje. Ikke med Beckham Enkelte sa det samme om Owen.Alt kan skje. Beckham vil ikke gå til Liverpool. Og ikke tror jeg Liverpool er interessert i ham heller. Han er hvertfall ikke god nok for United lengre. Endret 14. juli 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Beckham vil til Premier League! Hmm...Håper vi han kommer? Hadde vært morsomt om han kom til Liverpool. Tenkte tanken i stad når jeg leste det. Skjer det så kommer jeg definitivt til å trekke på smilebåndet. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det vil ikke skje. Ikke med Beckham Skal ikke utelukke at han retunerer til PL og går til Tottenham. Han var som kjent svært nær en overgang til Tottenham som unggutt, og faren hans er ihugga Spurs supporter. mente ikke at han ikke kommer til å returnere til PL. Men at han returerner til PL for å signere en kontrakt med pool, kan jeg tvilsomt se for meg. Ser faktisk for meg at han kan vende tilbake der han hører hjemme, på fotballøya, og gjøre en god sisteinnsats, men da for ett lag som spurs, everton(mellomklassen), eller United. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hah. Tevez! Fy flate hvor glad jeg er for at han er vekk fra klubben. En slik spiller er ikke noe jeg ønsker å ha i United! En transfersommer som dette er viser meg bare enda tydeligere hvorfor jeg elsker United. Tevez har i ettertid vist hvordan han er som person. Men det er flere her inne som har vært imot Tevez lenge før han viste denne siden av seg selv. Jeg kan ikke forstå hvordan folk kan være imot Tevez på alle fronter. Jeg ønsker ikke å starte opp en ny stor diskusjon rundt dette, det har vi allerede hatt. Men jeg vil bare nevne at det tross alt må ha vært en grunn til at Ferguson valgte å gi Tevez et tilbud. Om Tevez hadde vært så dårlig som mange vil ha det til så hadde ikke SAF prøvd å beholde ham. Til tross for at Tevez er en god spiller så tror jeg ikke at SAF er bitter over å ha mistet han etter hans siste uttalelser/personangrep. Mange sier at de håper at Tevez vil bli buet kraftig på neste sesong. Jeg forstår hvis folk velger å gjøre det, han har tross alt gått til naboklubben. Han vet veldig godt hva han driver med. Personlig elsket jeg Tevez i tiden han spilte for United og vil ikke klare å bue på ham. Det samme gjelder også Heinze forsåvidt. Jeg vil ikke klare å bue på spillere som jeg en gang har sett opp til. Jeg sier ikke at vi skal applaudere dem, det vil jeg aldri gjøre, men det trenger ikke være enten eller. Verden er ikke svart/hvitt, og selv velger jeg å verken bue eller hylle. Helt til slutt, at folk derimot er bitre på Ronaldo, det kan jeg ikke forstå. Jeg er overbeivst om at hvis vi møter Real en gang så vil han få stående applaus på OT. Ronaldo få stående applaus ja... det skulle jeg likt å sett, nei både Ronaldo å Tevez er uønsket på denne planet i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå